Σάββατο 26 Σεπτεμβρίου 2020

Η Volkswagen προσφέρει στις Ηνωμένες Πολιτείες δωρεάν φόρτιση στο νέο SUV ID.4


 

Οι αυτοκινητοβιομηχανίες επιστρατεύουν όλα τα διαθέσιμα προγράμματα τους για να ενισχύσουν τις πωλήσεις των αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Οι υποψήφιοι αγοραστές των ηλεκτρικών αυτοκινήτων εκφράζουν τις ανησυχίες τους για τρεις σημαντικούς τομείς που κρίνουν την τελική τους απόφαση.

Ο πρώτος τομέας είναι η αυτονομία δηλαδή η ικανότητα του αυτοκινήτου να διανύσει μια απόσταση με μια πλήρη φόρτιση, ακόμη και κάτω από δυσμενείς καιρικές συνθήκες και με πλήρες φορτίο. Ο δεύτερος καθοριστικός τομέας είναι τα διαθέσιμα δημόσια σημεία φόρτισης των αυτοκινήτων και ο χρόνος που απαιτείται για να γεμίσουν με ρεύμα οι μπαταρίες. Ο τρίτος τομέας που επηρεάζει την απόφαση του υποψήφιου αγοραστή είναι η ιδιαίτερα υψηλές τιμές πώλησης των αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων.

Οι κατασκευαστές αυτοκινήτων αναζητούν τις καλύτερες επιλογές για να μειώσουν τους αρνητικούς παράγοντες των αυτοκινήτων μηδενικών ρύπων.