Κυριακή, 11 Μαρτίου 2018

Το ανανεωμένο Toyota Aygo πραγματοποίησε το παγκόσμιο ντεμπούτο στην Γενεύη

Το ανανεωμένο Toyota Aygo πραγματοποίησε το παγκόσμιο ντεμπούτο στην Γενεύη


Πλούσιο είναι το πρόγραμμα των νέων μοντέλων που εμφανίσθηκαν στο 88ο Διεθνές Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης. Στην ελβετική έκθεση εκτός από τα καινούργια μοντέλα και τα πρωτότυπα, παρουσιάστηκαν και οι ανανεωμένες εκδοχές γνωστών μοντέλων που κυκλοφορούν στην ευρωπαϊκή αγορά.
Η Toyota πραγματοποίησε την πρώτη εμφάνιση του ανανεωμένου Aygo. Πρόκειται για το μικρότερο μοντέλο της ιαπωνικής μάρκας που περιλαμβάνεται στην ευρωπαϊκή της γκάμα.
Όπως ανακοινώθηκε, το πρόγραμμα ανανέωσης, εκτός από την αισθητική αναβάθμιση περιλαμβάνει βελτίωση των επιδόσεων και της οδικής συμπεριφοράς.
Το ανανεωμένο Aygo διατηρεί την χαρακτηριστική σχεδιαστική ταυτότητα ?X? του εμπρός τμήματος που εμφανίσθηκε στο υπάρχον μοντέλο, αλλά πλέον έχουν προστεθεί νέα γραφικά στοιχεία τα όποια ενισχύουν την εικόνα του μικρού αυτοκινήτου.
Μπροστά, κυριαρχούν οι ανασχεδιασμένοι προβολείς Keen Look, με ενσωματωμένα φώτα ημέρας Daytime Running Lights (DRL) και η εμπρός μάσκα. Πίσω, τα νέα φωτιστικά σώματα LED DRL συμβάλουν στην ασφάλεια λόγω των νέων χαρακτηριστικών τους.
Στη καμπίνα, το αναβαθμισμένο όργανο πολλαπλών ενδείξεων προσφέρει μια αίσθηση τρισδιάστατων γραφικών και νέο χρώμα φωτισμού. Οι νέοι χρωματικοί συνδυασμοί και οι καινούργιες επενδύσεις των καθισμάτων αναβαθμίζουν την εικόνα του εσωτερικού χώρου.
Σύμφωνα με την επίσημη ανακοίνωση της εταιρείας, το ανανεωμένο Toyota Aygo έχει βελτιωθεί και στον τομέα της ποιότητας κύλισης. Η μείωση θορύβων, των κραδασμών και των τριγμών(χαρακτηριστικά NVH (Noise, Vibration, Harshness) αναβαθμίζουν το επίπεδο άνεσης στη καμπίνα. Καθοριστικό ρόλο παίζουν τα πρόσθετα μονωτικά και απορροφητικά υλικά στο ταμπλό, τις κολόνες Α, τις πόρτες και το πίσω τμήμα.
Ο 3κύλινδρος, 12βάλβιδος, κινητήρας 1.000 κ.εκ. VVT-i DOHC της Toyota πληροί τώρα τις προδιαγραφές Euro 6.2. Έχει αναβαθμιστεί πετυχαίνοντας καλύτερη σχέση ισχύος και κατανάλωσης. Επίσης, έχει αυξηθεί η ροπή στις χαμηλότερες στροφές, για να είναι ευκολότερη η διαχείριση του αυτοκινήτου στην πόλη.
Στοιχεία που έχουν συμβάλλει στην αναβάθμισή του κινητήρα είναι ένα νέο σύστημα διπλού ψεκασμού καυσίμου, η υψηλότερη αναλογία συμπίεσης, μία σειρά νέων εξαρτημάτων χαμηλών τριβών, ένα σύστημα Exhaust Gas Recirculation (EGR) με ψυγείο και ο βελτιωμένος αντικραδασμικός άξονας για μείωση των κραδασμών στο ρελαντί.
Ο κινητήρας αποδίδει τώρα 72 ίππους στις 6.000 σ.α.λ. και ροπή 9,3 χλγμ. στις 4.400 σ.α.λ. Το ανανεωμένο Aygo επιταχύνει από 0-100 χλμ./ώρα σε 13,8΄΄ και η τελική ταχύτητα φθάνει τα 160 χλμ./ώρα.
Το ανανεωμένο Aygo διατίθεται σε στάνταρ και Eco-εκδόσεις. Η τελευταία ωφελείται από μία μακρύτερη 4η και 5η σχέση, ελαστικά χαμηλής αντίστασης κύλισης - Rolling Resistance Coefficient (RRC), το σύστημα Stop & Start και αεροδυναμικές βελτιώσεις.
Η στάνταρ έκδοση βελτιώνει την κατανάλωση από 4,1 σε 3,9 λίτρα/100 χλμ. (κύκλος NEDC), που όπως είναι φυσικό επηρεάζει και τις εκπομπές CO2. Η μείωση είναι 5 γραμ./χλμ. και πλέον οι εκπομπές CO2 διαμορφώνονται στα 90 γραμ./χλμ. Επίσης, άλλαξαν τις ρυθμίσεις των αναρτήσεων και αναβάθμισαν το λογισμικό του συστήματος διεύθυνσης.
Από το 2014 που ξεκίνησε η εμπορική καριέρα του υπάρχοντος μοντέλου έχουν σημειωθεί αξιόλογα στοιχεία στον τομέα των πωλήσεων. Στην ευρωπαϊκή αγορά, το 2017, ήταν μεταξύ των πρώτων στη κατηγορία Α, με πωλήσεις άνω των 85.000 μονάδων και μερίδιο κατηγορίας 6,6%.
Το 88ο Διεθνές Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης θα παραμείνει ανοικτό έως την Κυριακή 18 Μαρτίου.