Τρίτη 1 Μαρτίου 2016

Έκθεση Αυτοκινήτου Γενεύης 2016



 



Έκθεση Αυτοκινήτου Γενεύης 2016






1η Μαρτίου 2016





Περιεχόμενα





1.            Εισαγωγή



2.            Civic Hatchback Prototype



3.            Clarity Fuel Cell



4.            CR-V Black Edition



5.            Jazz “Keenlight” Concept



6.            Civic “X” Limited Edition Hatchback και “Style” Limited Edition Tourer



7.            RA272



8.            CRF1000L Africa Twin































1.         Εισαγωγή

           

ΗHondaκάνειτοεπόμενοβήμαστηνανανέωσητηςΕυρωπαϊκήςγκάμαςαυτοκινήτωντηςστηνΈκθεσηΑυτοκινήτουτηςΓενεύης, συμπεριλαμβανομένης της παγκόσμιας πρεμιέρας τουCivicHatchbackPrototype.



CivicHatchbackPrototype



ΤοCivicHatchbackPrototypeκάνειτηνπαγκόσμιαπρεμιέρατουστηνΈκθεσηΑυτοκινήτουτηςΓενεύης, δίνονταςμίαπρώτηγεύσηαπότηνεξωτερικήσχεδίασητουνέουμοντέλουhatchback, που προγραμματίζεται για Ευρωπαϊκό λανσάρισμα το 2017. ΤοαυτοκίνητοθαπαράγεταιστοΒρετανικόεργοστάσιοτηςHonda- UKManufacturing (HUM), και θα εξάγεται σε παγκόσμιες αγορές μεταξύ των οποίων και οι ΗΠΑ.



ClarityFuelCell



Το Clarity Fuel Cell θα κάνει το Ευρωπαϊκό ντεμπούτο του στη Γενεύη, μετά την παγκόσμια πρεμιέρα του στην Έκθεση Αυτοκινήτου του Τόκιο τον περασμένο Οκτώβριο. Το Clarity Fuel Cell είναι το παγκοσμίως πρώτο sedan κυψελών καυσίμου παραγωγής που φιλοξενεί ολόκληρο το σύστημα κίνησης κυψελών καυσίμου κάτω από το καπό. Η αυτονομία του Clarity Fuel Cell φτάνει τα 700 km - η καλύτερη στην κατηγορία - ενώ η μοναδική διάταξη χώρων επιτρέπει τη μεταφορά ακόμα και πέντε επιβατών, πρωτιά για μοντέλο sedan κυψελών καυσίμου.



* ΔιεθνήςμέτρησηHondaσεJC08 modeκαι χρήση σταθμού υδρογόνου με πίεση 70MPa



NSX



Μετά την ανακοίνωση της έναρξης των πωλήσεων στους Αμερικανούς πελάτες στην Έκθεση Αυτοκινήτου του Ντιτρόιτ, η Honda επιβεβαιώνει ότι οι παραδόσεις του Honda NSX στους πρώτους Ευρωπαίους πελάτες θα ξεκινήσουν το 2016. Το NSX ‘παντρεύει’  κλασικές αναλογίες – χαμηλό ύψος / μεγάλο πλάτος – με μοντέρνες  και ελκυστικές επιφάνειες, ένα επιθετικό εμπρός τμήμα και πίσω φώτα που αποτίνουν φόρο τιμής στο πρώτο NSX. Το νέο υβριδικό υπεραυτοκίνητο διαθέτει νέο DOHC V6 κινητήρα τοποθετημένο στο κέντρο με δύο υπερσυμπιεστές που συνεργάζονται με ένα ειδικά σχεδιασμένο κιβώτιο εννέα σχέσεων DCT.



JazzKeenlightConcept



Η Honda θα παρουσιάζει επίσης μία νέα σχεδιαστική μελέτη του δημοφιλούς Jazz. Το νέο Keenlight στόχο έχει να υπογραμμίσει τις δυνατότητες εξατομίκευσης του Jazz, χρησιμοποιώντας κομψά σχεδιαστικά στοιχεία, ειδικά αυτοκόλλητα και μία μοναδική απόχρωση με την ονομασία ‘Keenlight’.



CRF1000LAfricaTwin



Κληρονομώντας το πνεύμα των ένδοξων προκατόχων της, η νέα CRF1000L Africa Twin είναι μία μοτοσικλέτα που ‘πηγαίνει παντού’. Συνδυάζει έναν πρωτοποριακό, ισχυρό, δικύλινδρο παράλληλο κινητήρα με ένα ευέλικτο πλαίσιο, έτοιμη για αληθινή περιπέτεια εκτός και εκτός δρόμου, είτε διασχίζοντας ηπείρους ή σε καθημερινές διαδρομές στην πόλη.





2.         CivicHatchbackPrototype



Πρωτότυποτηςεπόμενηςγενιάςτου Civichatchbackκάνειπαγκόσμια πρεμιέρα στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης 2016



  • Μεδυναμικόστήσιμοκαιτολμηρήνέασχεδίασηεγκαινιάζει τη 10η γενιάCivicμε τα πιο σπορ χαρακτηριστικά όλων των εποχών
  • Τοχαμηλωμένοαμάξωμα, οιφαρδιέςαναλογίες και το μακρύ μεταξόνιο υπόσχονται βέλτιστη οδική συμπεριφορά μεγιστοποιώντας παράλληλα τον εσωτερικό χώρο
  • ΤοπρώτοΕυρωπαϊκόμοντέλοπουδιατίθεταιμετουςνέουςβενζινοκινητήρεςτηςHonda1.0Lκαι 1.5LVTECTURBOενώ περαιτέρω βελτιώσεις έχουν γίνει στον1.6Li-DTEC
  • ΤονέοCivichatchbackθαδιατίθεταιστηνΕυρώπηστιςαρχέςτου 2017 και θα κατασκευάζεται στο Βρετανικό Εργοστάσιο τηςHonda-UKManufacturing (HUM)



ΗεπόμενηγενιάCivichatchbackκάνειτοπαγκόσμιοντεμπούτο τηςσε μορφή πρωτοτύπου στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης 2016. ΗσχεδίασητουπρωτοτύπουπροαναγγέλλειμίασημαντικήαλλαγήαπότιςπροηγούμενεςεκδόσειςτηςβασικούΕυρωπαϊκούμοντέλουτηςHondaεστιάζοντας στην τολμηρή σχεδίαση και στην ικανοποιητική δυναμική συμπεριφορά.



ΟJean-MarcStreng, ΓενικόςΔιευθυντήςτηςHondaMotorEurope, ΤομέαςΑυτοκινήτων, σχολίασε: «ΤοCivicείναιέναβασικόμοντέλο για την Ευρώπη με ισχυρές πωλήσεις και παράδοση στην παραγωγή. ΓιαπολλούςΕυρωπαίουςπελάτες, το Civicείναι συνώνυμο με τη μάρκα Honda. ΤονέοCivichatchbackσυνεχίζειαυτήτηνπαράδοση, καιευελπιστούμε ότι θα συνεχίσει να είναι βασικός πυλώνας για τις Ευρωπαϊκές μας δραστηριότητες. Είμαστεενθουσιασμένοιμετηνεξέλιξητηςνέαςγενιάςτουμοντέλου και ανυπομονούμε για το λανσάρισμά του στις αρχές του 2017.»



Σπορ σχεδίαση Civic



ΤονέοCivichatchbackθαείναι 30 mmφαρδύτερο, 20 mmχαμηλότεροκαι 130 mmμακρύτερο από την τρέχουσα γενιά. Νέοιμεγαλύτεροικαιφαρδύτεροιτροχοίκαιελαστικάχαρίζουν μίααίσθηση αυτοπεποίθησης, ενώ το μακρύ μεταξόνιο, οι κοντοί πρόβολοι και οι αεροδυναμικές επιφάνειες της καμπίνας επιτείνουν τη δυναμική αίσθηση του εξωτερικού.



Μπροστά, οκοντόςπρόβολοςμετους μεγάλουςαεραγωγούς διαμορφώνουν μία πιο δυναμική οπτική ταυτότητα για την οικογένεια Honda. ΠροβολείςκαιφώταημέραςLEDρέουνκάτω από το τολμηρό, ανάγλυφο καπό προς τους τονισμένους θόλους των τροχών.



Οιαεροδυναμικές γραμμές του αμαξώματος συνεχίζονται στο προφίλμε τη μεσαία γραμμή να ενσωματώνει τις λαβές των εμπρός & πίσω θυρών πριν‘σβήσουν’ σταχαρακτηριστικά πίσω φώτα LEDσχήματοςC. Μία δεύτερη, χαμηλότερη χαρακτηριστική γραμμή εκτείνεται πίσω από τους εμπρός τροχούς και μέσω των θυρών συναντά τους θόλους των πίσω τροχών, τονίζοντας  τη σφηνοειδή γραμμή. Η σχεδίαση του πίσω προφυλακτήρααπηχεί την πολύ δυναμική φύση του υπόλοιπου αυτοκινήτου.



ΟDaisukeTsutamori, ProjectLeaderυπεύθυνοςγιατοστυλτουPrototypeμιλάγιατοπώςγεννήθηκεκαιυλοποιήθηκεηιδέα: «Ξέραμεότιθέλαμε να δημιουργήσουμε ένα εντυπωσιακό και ξεχωριστό εξωτερικό που θα αμφισβητούσε το συμβατικό στυλ των Ευρωπαϊκών compactμοντέλων, θα παρέμενε όμως πιστό στις αυθεντικές βασικές αξίες τουCivic. Τοαποτέλεσμαείναιέναπάντρεμαιδιαίτερηςκαισπορσχεδίασης, ικανοποιητικής δυναμικής συμπεριφοράς και ευέλικτης πρακτικότητας.»



Νέαturboκινητήρια σύνολαγια μία αναβαθμισμένη οδηγική εμπειρία



ΤονέοCivicHatchbackθαδιατίθενταιμεγκάματριώνκινητήρων: βενζινοκινητήρες 1.0-L& 1.5-LVTECTURBO, και ανανεωμένος 1.6i-DTECdiesel. ΤοCivic θα είναιτοπρώτοΕυρωπαϊκόμοντέλοπουθαπεριλαμβάνειτουςδύονέουςβενζινοκινητήρες και το πρώτο παγκοσμίως που διατίθεται με χιλιάρη.



ΟινέοικινητήρεςαποτελούντμήματηςαυξανόμενηςγκάμαςEarthDreamsTechnologyτηςHondaκαιστοχεύεισεένασυνδυασμό δυναμικών επιδόσεων, κορυφαίας ισχύος για τον κυβισμό τους και εξαιρετικής οικονομίας καυσίμου.



Βασισμένοισεμίαεντελώςνέαδομήκαιαξιοποιώνταςτανέα συστήματαturbo, οι βενζινοκινητήρες χρησιμοποιούνμεταβλητό έλεγχο βαλβίδων για μείωση των τριβών και πετυχαίνουν κορυφαία ισχύ και περιβαλλοντικές επιδόσεις. Έναςυπερσυμπιεστήςμεχαμηλήροπήαδράνειαςκαιυψηλήαπόκριση, σεσυνδυασμόμετεχνολογίαάμεσουψεκασμούεπιδιώκει τηβέλτιστηισορροπίαμεταξύ υψηλής ισχύος και ροπής,υπερτερώντας των συμβατικών ατμοσφαιρικών κινητήρων.



Μίαανανεωμένηέκδοσητουδημοφιλούςκαιαποδοτικού1.6 i-DTECdieselτηςHonda–μοναδική στα Ευρωπαϊκά μοντέλα– θα προσφέρεται μαζί με τους δύο νέους βενζινοκινητήρες. Οturbo-dieselcommonrailυιοθετείεκτενείςτεχνολογίεςπουμειώνουντηντριβή, βελτιώνουν τις επιδόσεις και αυξάνουν την οικονομία καυσίμου. Το σύστημα απαρτίζουν ένας μικρός, υψηλής απόδοσης υπερσυμπιεστής, σύστημα EGR (ανακύκλωσης καυσαερίων) χαμηλής πίεσηςκαι κυλινδροκεφαλή υψηλής ροής και έντονου στροβιλισμού. Ένας νέος άκαμπτος αλλά ελαφρύς στρόφαλος και ένα χυτό, αλουμινένιο μπλοκ ανοικτού τύπου, ανθεκτικό στις υψηλές πιέσεις μειώνουν το βάρος και διασφαλίζουν υψηλά επίπεδα αντοχής.  



10η γενιάCivichatchbackθα παράγεταιστην Ευρώπη και θα εξάγεται σε όλο τον κόσμο



ΗΕυρωπαϊκή μονάδατηςHonda, (HUM), θαγίνει παγκόσμιος κόμβος παραγωγής για τη 10ηγενιάCivichatchback. ΗHondaέχειεπιβεβαιώσειεπένδυση 270εκατομμυρίωνΕυρώσενέεςτεχνολογίεςκαιμεθόδουςπαραγωγής εν όψει της προετοιμασίας για το νέο μοντέλο, το οποίο θα εξάγεται σε όλο τον κόσμο, ακόμα και στις ΗΠΑ. Ηεπένδυσηαποτελείτμήμαενός μακροπρόθεσμου οράματος για το Ευρωπαϊκό εργοστάσιο στις παγκόσμιες δραστηριότητες της Honda.



ΟJasonSmith, ΔιευθυντήςτηςHUM, σχολίασε, «Με την καθιέρωση τηςHUMωςπαγκόσμιαςμονάδαςπαραγωγήςτου νέουCivichatchback, η Honda καταδεικνύει την μακροπρόθεσμη δέσμευσή της στην παραγωγή σε Βρετανία και Ευρώπη.



Το γεγονός αυτόείναιαπίστευτασημαντικόγιατηνπαραγωγικήμονάδαHUMκαιανταμείβει τη δέσμευση και προσπάθεια των εταίρων της Honda τα τελευταία χρόνια. ΣανμίαπαγκόσμιαμονάδαπαραγωγήςγιατοCivichatchbackανυπομονούμεναεκμεταλλευτούμεστοέπακροτηνευκαιρίαγιαεξαγωγήαυτούτουμοντέλουόχι μόνο στους Ευρωπαίους πελάτες μας αλλά και σε βασικές παγκόσμιες αγορές.»



















3.         ClarityFuelCell



Ευρωπαϊκό ντεμπούτο για το HondaClarityFuelCellστην Έκθεση της Γενεύης



ΤοClarityFuelCellπουκάνειτοΕυρωπαϊκόντεμπούτοτουστηνΈκθεσηΑυτοκινήτουτηςΓενεύης 2016, ενσωματώνειτιςπιοπροηγμένεςτεχνολογίεςτηςHondaκαιαποτελείτοπαγκοσμίωςπιοπροηγμένοsedanκυψελώνκαυσίμουπαραγωγής που φιλοξενείολόκληρητησυστοιχίακυψελώνκαυσίμου και το σύστημα μετάδοσης κάτω από το καπό. ΤοClarityFuelCellθα διατίθεται για αγορά με χρονομίσθωση (leasing) στην Ιαπωνία από φέτος το Μάρτιο και αργότερα στις ΗΠΑ. Στην Ευρώπη, το ClarityFuelCellθα λανσαριστεί μέσω τουHyFIVEprojectσε Ηνωμένο Βασίλειο και Δανία κατά τη διάρκεια του 2016.»



Οχωροταξικόςσχεδιασμός τουClarityFuelCellβασίζεται στη φιλοσοφία τηςHonda‘μέγιστη ευρυχωρία, ελάχιστες διαστάσεις εξαρτημάτων’. Ελαχιστοποιώνταςτοχώροπουκαταλαμβάνει οκινητήρας, η Hondaπέτυχε ένα επίπεδο ευρυχωρίας εφάμιλλο των συμβατικώνsedanπου χρησιμοποιούν ορυκτά καύσιμα. Ηδιάστασητου συστήματοςκυψελώνκαυσίμουκαιημονάδαπαραγωγήςενέργειαςέχουνμειωθείμέσω προηγμένων τεχνολογιών της Honda σε διαστάσεις εφάμιλλες ενόςV6.



Παράτομειωμένομέγεθοςτουσυστήματοςκίνησης κυψελών καυσίμου, η Hondaέχει διασφαλίσει κορυφαίες επιδόσεις. Οι καινοτόμοι κυματοειδείς διαχωριστές ροής καναλιών είναι οι πιο προηγμένοι από ποτέ, ενώ οι κυψέλες προσφέρουν υψηλότερη ισχύ από μικρότερες διαστάσεις λόγω μείωσης πάχους κατά 1 χιλ. (20%)σεκάθεκυψέλη. Σαναποτέλεσμαησυστοιχίακυψελώνκαυσίμουείναι 33% πιοσυμπαγήςαπότην αντίστοιχη του πρώτουFCXClarity. Αυτήηβελτίωσηείναιπραγματικάεντυπωσιακήσε συνδυασμό μάλιστα μεμίααύξησημέγιστηςισχύοςαπό 100 kW στα 130 kW (177ps) και πυκνότητας ισχύος αντίστοιχα κατά 60% στα 3.1 kW/L, προσφέρονταςομαλήεπιτάχυνσηαπόστάσημέχριτηντελικήταχύτητα.



Ηάμεσηαπόκριση, ησυναρπαστικήοδήγησηκαιηαθόρυβηκαμπίναδημιουργούνένανελκυστικόσυνδυασμό. ΤοClarityFuelCellπροσφέρειδύοπροφίλοδήγησης: το ‘Normalmodeεξισορροπείτηνοικονομίαμετιςοδηγικές επιδόσεις, ενώ το ‘Sport’ δίνει προτεραιότητα στην πιο άμεση απόκριση κατά την επιτάχυνση.



ΤοClarityFuelCell, σεσυνδυασμόμεέναναποδοτικόκινητήρακαιμειωμένηκατανάλωσηενέργειας προσφέρει την καλύτερη αυτονομία στην κατηγορία οχημάτων κυψελών καυσίμου ανά ρεζερβουάρ, πάνω από 700km*. ΟχρόνοςανεφοδιασμούτουClarityFuelCellείναιεφάμιλλοςμεενόςβενζινοκίνητουοχήματοςκαιολοκληρώνεταισε 3 λεπτά, προσφέροντας ακόμα μεγαλύτερη άνεση από την προσδοκώμενη από ένα βενζινοκίνητο ήdieselόχημα.



Περισσότερεςπληροφορίες για τοClarityFuelCellυπάρχουν στον ιστότοπο: http://hondanews.eu/eu/en/cars/media/pressreleases/64954/honda-unveils-clarity-fuel-cell-at-the-2015-tokyo-motor-show

* ΔιεθνήςμέτρησηHondaσεJC08 modeκαι χρήση σταθμού υδρογόνου με πίεση 70MPa



4.         CR-V Black Edition



ΗHondaλανσάρει το νέοCR-VBlackEdition



ΗHondaσυμπληρώνειτηνCR-VSUVγκάμα της με μία νέαBlackEditionγια το 2016. ΣτοBlackEditionπαρατηρούμεεξωτερικάκαιεσωτερικάσχεδιαστικάστοιχείαπου υποδηλώνουν μία σπορ και premiumμεταστροφή ενόςSUV. Θαδιατίθεταιμόνομε 4WDμοντέλαμεβενζινοκινητήρα2.0i-VTECή 1.6i-DTECdiesel. Οdieselμπορεί επίσης να παραγγέλνεται με εννιάρι αυτόματο κιβώτιο.



ΤοεξωτερικότηςέκδοσηςCR-VBlackEditionπεριλαμβάνειμαρσπιέ, αεροτομήπίσωπόρτας, μαύρες μεταλλικές ζάντες 19”, εμπρός μάσκα σεglossblackκαι ποδιές μπροστά και πίσω.



Μέσαστηνκαμπίνα, ηCR-VBlackEditionδιαθέτειπλήρωςδερμάτινοσαλόνιμε αντίθετες ραφές και χαραγμένο λογότυποBlackEdition. Συμπληρώνονταςτηναίσθησηπολυτέλειαςτηςκαμπίνας, ηέκδοσηBlackEditionδιατίθεται με premiumπατάκια που επίσης φέρουν το λογότυποBlackEdition.



5.         JazzKeenlightConcept



Νέασχεδιαστικήμελέτη “keenlight”προβάλλει τις δυνατότητες εξατομίκευσης του νέουJazz.



ΣτηνΈκθεσηΑυτοκινήτουτηςΓενεύης2016 γίνεται το ντεμπούτο του νέου JazzkeenlightConceptτης Honda. Τονέοπρωτότυπομοντέλοαπευθύνεται σε πελάτεςπουαναζητούνμεγαλύτερηέμφασηστοστυλ, χρησιμοποιώντας κομψά σχεδιαστικά στοιχεία και αξεσουάρ σε ειδική απόχρωση του χαλκού γνωστή ως ‘keenlight’.



Τοεξωτερικόπεριλαμβάνειμίααεροτομή οροφήςχρώματοςkeenlight, με ασορτί καλύμματα καθρεπτών, εμπρός μάσκα και ασορτί πίσω πόρτα. Έναχαρακτηριστικόνέοαυτοκόλλητοπροσφέρει οπτικά στοιχεία τουαστικού ορίζοντα του Λονδίνου. Μοναδικέςζάντεςαλουμινίου 15” μεφινίρισμα 15” keenlightολοκληρώνουν την εξωτερική εμφάνιση.



Τοθέμαkeenlightεπεκτείνεταιστοεσωτερικόμεπινελιέςστοτιμόνι, το ταμπλό και το διακοσμητικό των σκαλοπατιών. Άλλααξεσουάρεσωτερικούπεριλαμβάνουνεξατομικευμέναχαλάκιακαιδερμάτινηταπετσαρία.



Συνολικά, τονέοπρωτότυποαναδεικνύειτιςδυνατότητεςεξατομίκευσηςJazzπαραπέμποντας σε μία ενδεχόμενη μελλοντική έκδοσηJazz.



6.         Civic X και Civic Tourer Style



ΤαCivicHatchbackκαιTourerαποκτούνειδικέςεκδόσεις “X” και “Style”



ΗHondaπαρουσιάζειδύοειδικέςεκδόσεις τουCivicστην Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης. ΗέκδοσηπεριορισμένηςπαραγωγήςCivicX* πουανακοινώθηκεγιαπρώτηφοράτονΙανουάριοτου 2016, προσθέτει έξτρα χαρακτηριστικά στο αυτοκίνητο χωρίς έξτρα κόστος με εμπρός προφυλακτήρα, κάλυμμα πίσω ποδιάς και θόλους τροχών βαμμένα σε ειδική απόχρωση. Στοεσωτερικό, τοXεξοπλίζεται με το σύστημα ενημέρωσης / ψυχαγωγίαςHondaConnect. ΟιπελάτεςτουCivicXμπορούνεπίσηςναπαραγγείλουνδορυφορικόσύστημα πλοήγησηςGarminήCDplayerγια τα μοντέλα περιορισμένης παραγωγής.

(* ονομάζεταιCivicLimitedEditionστηΒρετανία)



Όσοιπελάτεςτο επιθυμούν,μπορούννααναδείξουντηνεμφάνισητουCivicXτους με την προθήκη ζαντών αλουμινίου 16 και 17 ιντσών



ΤοCivicTourerStyle” έχειεπιπλέον σπορ ζάντες αλουμινίου 17”, δίχτυ φορτίου καιατσάλινο κάλυμμα σκαλοπατιού φόρτωσης. Τοδίχτυοφορτίουτοποθετείταιπίσωαπόταπίσωκαθίσματαασφαλίζονταςταφορτίαστηθέση τους ή πίσω από τα εμπρός καθίσματα όταν τα πίσω αναδιπλώνονται.



7.         RA272



ΤοπρωτοποριακόμονοθέσιοF1 τηςHondaδίνει το παρών στηΓενεύη



Μετάτοντεμπούτοτηςτο1964,ηομάδαF1 τηςHondaξεκίνησετησεζόντου 1965 με νέες φιλοδοξίες, ένα νέο μονοθέσιο (RA272) με το κόκκινο να φτάνει τις 14.000 σ.α.λ., και ένα πολύ έμπειρο οδηγό στο πρόσωπο του ΑμερικανούRichieGinther.Έχονταςτερματίσει 6οςδύοφορές, οΑμερικανόςχάρισετηνπρώτηνίκηστηHondaστηFormula 1 στοAutodromoHermanosRodriguezστοΜεξικό, στον ένατομόλις αγώνα της ομάδας. ΉτανηπρώτηνίκηγιαΙαπωνικόμονοθέσιοστην ιστορίατων αγώνωνGrandsPrix, και τάραξε τα νερά για πιο καθιερωμένες ομάδες από την Ευρώπη.



8.         CRF1000L Africa Twin



ΈναςθρύλοςσεδύοτροχούςκάνειτηνπρώτητουεμφάνισηστηνΈκθεσηΑυτοκινήτουτηςΓενεύης: Η νέαCRF1000LAfricaTwin



Τααπαραίτηταστοιχείαμιαςμοτοσικλέταςτουρισμού – ισχυρόκινητήρας, ανθεκτικό πλαίσιο με μεγάλη διαδρομή ανάρτησης, κάθετη θέση οδήγησηςκαι μεγάλο τιμόνι– διασφαλίζουν χρηστικότητα ανεξαρτήτως εδάφους. Αυτήηπρακτικότητααποτελείκύριοστοιχείοτηςδημοτικότηταςαυτώντωνμηχανών: είναιευκολοδήγητες, άνετες και ευπροσάρμοστες, και κινούνται με άνεση στο δρόμο, είτε πρόκειται για ορεινά περάσματα σε ταξίδια τουρισμού ή στον αυτοκινητόδρομο είτε κάνοντας ελιγμούς σε κυκλοφοριακά φορτισμένες πόλεις. Και όταν βγαίνουν στο δρόμο για την απόλυτη περιπέτεια, μπορούν να ‘καταπίνουν’ πολλά χιλιόμετρα αφού τελειώσει η άσφαλτος.



Ακολουθώντας την παράδοση των διάσημων προκατόχων της, η νέα CRF1000L Africa Twin είναι μία μοτοσικλέτα που ‘πηγαίνει παντού’. Συνδυάζει έναν πρωτοποριακό, ισχυρό, δικύλινδρο παράλληλο κινητήρα με ένα ευέλικτο πλαίσιο, έτοιμη για αληθινή περιπέτεια εκτός και εκτός δρόμου, είτε διασχίζοντας ηπείρους ή σε καθημερινές διαδρομές στην πόλη.  Εκτόςαπότοστάνταρμοντέλο, διατίθενταιδύοακόμαεκδόσεις: ηπρώτημεABSμεδυνατότητααπενεργοποίησηςγιατονπίσωτροχόκαιmultiplemode Honda Selectable TorqueControl (HSTC), καιηδεύτερημετομοναδικόΚιβώτιοΔιπλούΣυμπλέκτητηςHonda -DualClutchTransmission (μενέαλειτουργίαoff-road), ABSμεδυνατότητααπενεργοποίησηςγιατονπίσωτροχόκαι HSTC.




Για περισσότερες πληροφορίες επισκεφθείτε την ηλεκτρονική διεύθυνση: http://hondanews.eu/eu/en//media/pressreleases/62945/16ym-honda-crf1000l-africa-twin