16
Μαΐου
2013
Η
Mitsubishi
Motors
θα Συμμετάσχει τη Διεθνή Ανάβαση Pikes
Peak
2013
Δύο
νέα
πλήρως
ηλεκτρικά αγωνιστικά MiEV
Evolution
II
θα τρέξουν στο θρυλικό αγώνα
Η
MMC
θα αξιοποιήσει τα στοιχεία και την
τεχνογνωσία που θα αποκτήσει από τη
συμμετοχή της στον αγώνα στο R&D
πρόγραμμα προηγμένης τεχνολογίας
επόμενης γενιάς @earth
TECHNOLOGY*2
για μετέπειτα χρήση σε μελλοντικά
μοντέλα παραγωγής.
Η
MMC
συμμετείχε στον αγώνα Pikes
Peak
για πρώτη φορά πέρσι με το πλήρως
ηλεκτρικό πρωτότυπο i-MiEVEvolution
και τερμάτισε 2η
στην Ηλεκτρική Κατηγορία (Electric
Division).
Από τη συμμετοχή της αποκόμισε άφθονες
πληροφορίες ως προς την ταχύτητα του
οχήματος, την επιτάχυνση και άλλα
δεδομένα ταξιδιού καθώς και την κατανάλωση
ενέργειας από την μπαταρία κίνησης, τη
θερμοκρασία του ηλεκτροκινητήρα και
λοιπά στοιχεία και δεδομένα κρίσιμα
για την εξέλιξη των ηλεκτρικών οχημάτων.
Όπως
το περσινό i-MiEV
Evolution,
το MiEV
Evolution
II
χρησιμοποιεί εξαρτήματα οχημάτων
παραγωγής σε συνδυασμό με μία μπαταρία
υψηλής χωρητικότητας και ισχυρούς
ηλεκτροκινητήρες, όλα σχεδιασμένα από
προμηθευτές της MMC.
Με βάση την εμπειρία που απέκτησε από
τον περσινό αγώνα, η MMC
πρόσθεσε ενιαίο σύστημα ελέγχου δυναμικής
οχήματος S-AWC
(Super
All-Wheel
Control)
σε ένα σύστημα τεσσάρων ηλεκτροκινητήρων
δύο εμπρός/δύο πίσω για καλύτερη οδική
συμπεριφορά και έλεγχο του MiEV
Evolution
II.
Σε συνδυασμό με ένα ειδικά σχεδιασμένο
αμάξωμα με μειωμένο βάρος και βελτιωμένη
αεροδυναμική, αναβαθμίζεται αισθητά η
οδική συμπεριφορά.
Hiroshi
Masuoka
|
Greg
Tracy
|
Ένα
MiEV
Evolution
II
θα οδηγήσει ο δύο φορές πρωταθλητής
γενικής κατάταξης του Ράλι Ντακάρ,
Hiroshi
Masuoka,
ο οποίος πέρσι ανέδειξε το i-MiEV
Evolution
στη 2η
θέση της Κατηγορίας Ηλεκτρικών Οχημάτων,
ενώ παράλληλα θα είναι αρχηγός της
ομάδας της MMC.
Το δεύτερο MiEV
Evolution
II
θα οδηγήσει ο Greg
Tracy,
έξι φορές πρωταθλητής μοτοσικλετών στο
Pikes
Peak.
Επιπλέον,
η Mitsubishi
Motors
North
America
(θυγατρική της MMC
στις ΗΠΑ) συμμετέχει σαν Presenting
Sponsor
(Χορηγός
Τίτλου)
στο φετινό αγώνα και το νέο Outlander
της MMC
– που πρόσφατα κέρδισε Πέντε Αστέρια
JNCAP
στην Ιαπωνία και το Πρώτο Βραβείο
JNCAP
για τις εξαιρετικές του επιδόσεις στην
Ασφάλεια *3
– θα είναι φέτος το ‘Επίσημο Αυτοκίνητο
Ασφαλείας’ στο διάσημο αγώνα.
*1: | Η Διεθνής Ανάβαση Pikes Peak που πραγματοποιείται κάθε χρόνο στο Colorado των ΗΠΑ είναι μία ετήσια ανάβαση αυτοκινήτων και μοτοσικλετών στην κορυφή του Pikes Peak ύψους 4.300 m στο Colorado με τους συμμετέχοντες να καλύπτουν μία υψομετρική διαφορά σχεδόν 1.500 m. Η ανάβαση που χρονολογείται από το 1916 γιορτάζει φέτος την 91η χρονιά της που σημαίνει ότι είναι ο δεύτερος παλαιότερος αγώνας του μηχανοκίνητου αθλητισμού στις ΗΠΑ μετά το Indianapolis 500. Είναι γνωστός και σαν ‘Αγώνας προς τα Σύννεφα’ The Race to the Clouds, με την ατμοσφαιρική πίεση, τη θερμοκρασία, τις καιρικές και λοιπές συνθήκες να αλλάζουν σημαντικά από την εκκίνηση μέχρι τον τερματισμό. Αυτό απαιτεί βέλτιστο σετάρισμα ώστε τα οχήματα να αποδίδουν τα μέγιστα, σε όλη τη διάρκεια της ανάβασης. www.ppihc.com/ |
*2: | Ονομασία της MMC για μία σειρά προηγμένων τεχνολογιών επόμενης γενιάς με στόχο τη συμβολή στην περιβαλλοντική ευθύνη, την οδηγική απόλαυση και τη σίγουρη ασφάλεια. |
*3: | http://www.mitsubishi-motors.com/publish/pressrelease_en/corporate/2013/news/detail0879.html |
Πληροφορίες
και λεπτομέρειες σχετικά με την πρόθεση
επιτυχίας της MMC
στο 2013 Pikes
Peak
υπάρχουν στο:
https://www.facebook.com/iMiEV.official
(English)
ΕΠΙΣΚΟΠΗΣΗ
1.
MMC Pikes Peak Challenge 2013 Ομάδα
1.Αρχηγός Ομάδας |
Hiroshi
Masuoka
|
|
2.Οδηγοί |
Hiroshi
Masuoka
|
Greg
Tracy
|
3.Όχημα |
MiEV
Evolution II
|
|
4.Κατηγορία | Ηλεκτρικός Τομέας |
2.
Σχετικά με το MiEV
Evolution
II
Το
MiEV
Evolution
II
είναι ένα νέο, πλήρως ηλεκτρικό αγωνιστικό
αυτοκίνητο βασισμένο στα στοιχεία και
την τεχνογνωσία που αποκτήθηκαν από
τον περσινό αγώνα του Pikes
Peak,
που χρησιμοποιεί εξαρτήματα από ηλεκτρικά
οχήματα παραγωγής συμπεριλαμβανομένου
του i-MiEV.
Επίσης υιοθετεί μία σειρά προηγμένων
τεχνολογιών βελτιωμένες από το περσινό
i-MiEV
Evolution.
Οι τεχνολογίες πλαισιώνουν ένα ειδικά
σχεδιασμένο, ελαφρύ και αεροδυναμικό
αμάξωμα που περιλαμβάνει μία μπαταρία
υψηλής χωρητικότητας και τέσσερις
ισχυρούς ηλεκτροκινητήρες για βελτιωμένη
ελκτική
ισχύ σε συνδυασμό με σωληνωτό πλαίσιο
και αμάξωμα από ανθρακονήματα ώστε να
μειώνεται το βάρος και να βελτιώνεται
η αεροδυναμική.
Οι
συναρπαστικές επιδόσεις, η ακριβής
οδική συμπεριφορά και η άριστη ευστάθεια
του MiEV
Evolution
II
οφείλονται:
- Στο χαμηλό κέντρο βάρους λόγω της μπαταρίας που είναι τοποθετημένη κάτω από το πάτωμα
- Στο σύστημα κίνησης 4WD τεσσάρων ηλεκτροκινητήρων – δύο μπροστά/δύο πίσω, με ενιαίο σύστημα ελέγχου δυναμικής οχήματος S-AWC της MMC
- Στο AYC (Active Yaw Control), που ελέγχει άριστα τη ροπή περιστροφής του αμαξώματος με στόχο τις υψηλές πλευρικές επιταχύνσεις στις στροφές
- Στο ASC (Active Stability Control) που βελτιώνει στην ευστάθεια ελέγχοντας αυτόματα τη δύναμη πέδησης σε έναν ή περισσότερους τροχούς και την ελκτική ισχύ
- ABS (Anti-lock brake system)
Τεχνικά
Χαρακτηριστικά
Μήκος x Πλάτος x Ύψος (mm) |
4.870
x 1.900
x 1.390
|
||
Θέσεις |
1
|
||
Σύστημα κίνησης |
4WD
|
||
Ηλεκτροκινητήρες
(Meidensha)
|
Διάταξη |
4
(2 εμπρός,
2 πίσω)
|
|
Μέγιστη Ισχύς (kW) |
400
(100kW x 4 ηλεκτροκινητήρες)
|
||
Μπαταρία
(LEJ)
|
Μέγιστη Χωρητικότητα (kWh) |
50
|
|
Πλαίσιο |
Ειδικά
σχεδιασμένο σωληνωτό πλαίσιο
|
||
Αμάξωμα |
Ανθρακονήματα
|
||
Ελαστικά (Dunlop) |
260/660-18
|
||