H Νέα γενιά
Honda FCV Concept παρουσιάζεται για πρώτη φορά στη Β. Αμερική στο Σαλόνι
Αυτοκινήτου του Ντιτρόιτ
Η επόμενη γενιά Honda FCV Concept
πραγματοποίησε την πρώτη της
παρουσίαση στη Β. Αμερική στο Σαλόνι
Αυτοκινήτου του Ντιτρόιτ 2015. Το Honda FCV Concept αποτυπώνει την εξωτερική και εσωτερική στυλιστική εξέλιξη του οχήματος κυψελών καυσίμου μηδενικών ρύπων της Honda που θα παρουσιαστεί
στην Ιαπωνία το Μάρτιο του 2016 και στη
συνέχεια σε ΗΠΑ και Ευρώπη.
Το νέο μοντέλο
θα διαθέτει
ευρύχωρη καμπίνα
με θέσεις
για πέντε
επιβάτες, αυτονομία που
εκτιμάται ότι
θα υπερβαίνει
τα 300 μίλια, και προβλεπόμενο
χρόνο ανεφοδιασμού περίπου τρία λεπτά με πίεση 70 MPa. Η συστοιχία
κυψελών καυσίμου
που χωράει
ιδανικά κάτω
από το καπό είναι
33% μικρότερη σε μέγεθος, ενώ
προσφέρει 60% αυξημένη πυκνότητα
ισχύος συγκριτικά με αυτή του απερχόμενου Honda FCX Clarity.
Αντιπροσωπεύοντας
το επόμενο
βήμα σχεδιαστικής εξέλιξης του
δυναμικού FCV, το Honda FCV Concept διαθέτει χαμηλό,
φαρδύ αεροδυναμικό
αμάξωμα με καθαρές χαρακτηριστικές
γραμμές. Το εσωτερικό
πετυχαίνει μία αρμονία μεταξύ ανθρώπου / μηχανής αξιοποιώντας τις μελετημένες
διαστάσεις του συστήματος κίνησης προς μεγαλύτερο όφελος της ευρυχωρίας των
επιβατών συγκριτικά με το τετραθέσιο FCX Clarity.
Το Honda FCV Concept πραγματοποίησε
πρώτη παγκόσμια εμφάνιση του στην
Ιαπωνία στις
17 Νοεμβρίου 2014, και ακολούθησε
ανακοίνωση στην Έκθεση
Αυτοκινήτου του
Los Angeles ότι η Honda θα προσφέρει
στην εταιρεία FirstElement Fuel στις
ΗΠΑ οικονομική
υποστήριξη 13,8 εκατομμυρίων δολαρίων
για την
ανέγερση επιπλέον
σταθμών ανεφοδιασμού
με
υδρογόνο σε όλη την πολιτεία της California με σκοπό να υποστηρίξει τη διάδοση
των οχημάτων κυψελών καυσίμου.
Με την παρουσίαση του τελευταίου
Πρωτοτύπου η
Honda συνεχίζει δυναμικά μία
δεκαετή και
πλέον πορεία
στην αιχμή
της τεχνολογικής
εξέλιξης των οχημάτων κυψελών καυσίμου. Τον Ιούλιο του 2002, το πρώτο FCX έγινε το πρώτο όχημα κυψελών καυσίμου που
πιστοποιήθηκε από τον Αμερικανική Υπηρεσία Περιβαλλοντικής Προστασίας (EPA) και το Συμβούλιο Αέριων Πόρων της Καλιφόρνιας (CARB), ενώ στη συνέχεια έμελλε να
γίνει το παγκοσμίως πρώτο όχημα παραγωγής του είδους όταν παρουσιάστηκε στις ΗΠΑ
και στην Ιαπωνία το Δεκέμβριο του 2002. Το
2003, το FCX έγινε το πρώτο
όχημα κυψελών καυσίμου με δυνατότητα εκκίνησης και
λειτουργίας σε θερμοκρασίες υπό από το μηδέν
και το πρώτο FCV που δόθηκε σε
ιδιώτη πελάτη μέσω προγράμματος leasing το 2005. Η δέσμευση
της Honda στην εξέλιξη
οχημάτων κυψελών
καυσίμου φάνηκε
το 2008 όταν έγινε
η πρώτη
κατασκευάστρια εταιρία
που κατασκεύασε
όχημα κυψελών
καυσίμου σε γραμμή παραγωγής
ειδικά μελετημένη
για τέτοια οχήματα
και η πρώτη που
δημιούργησε ένα δίκτυο εμπόρων οχημάτων ενεργειακών κυψελών καυσίμου.