Πέμπτη 11 Σεπτεμβρίου 2014

ΑνανεωμένοMitsubishiL200 «….με νέα εμφάνιση »



ΑνανεωμένοMitsubishiL200

«….με νέα εμφάνιση »



Το MitsubishiL200 μπήκε κάτω από το «μικροσκόπιο» των σχεδιαστών της MitsubishiMotorsCorporation και υποβλήθηκε σε μία σειρά αλλαγών τόσο  εξωτερικά όσο και στην καμπίνα των επιβατών, προκειμένου να συνεχίσει την πετυχημένη του πορεία στην αγορά των επαγγελματικών αυτοκινήτων.



Πιο συγκεκριμένα το ανανεωμένο L200 ξεχωρίζει από:

·         Την καινούργια μάσκα για όλες τις εκδόσεις Club&DoubleCab

·         Φαρδύτερα φρύδια τροχών για τις εκδόσεις ClubCab&DoubleCabIntensePlus

·         Μαύρο εσωτερικό  στην καμπίνα των επιβατών

·         Το ActiveStabilityTractionControl (ASTC) ανήκει πλέον στον στάνταρ εξοπλισμό όλων των εκδόσεων

·         ΠλούσιαέκδοσηDouble Cab 4WD Instyle



Το ανανεωμένο L200 αντιπροσωπεύει την πρόταση της MitsubishiMotors για ένα σύγχρονο Ευρωπαϊκό pickup ενός τόνου, συνδυάζοντας το καθαρόαιμο χαρακτήρα ενός επαγγελματικού αυτοκινήτου με τα χαρακτηριστικά σχεδίασης, άνεσης και ασφάλειας ενός σύγχρονου SUV.



Το L200, που διατίθεται σε εκδόσεις SingleCab, ClubCab και τετράθυρο DoubleCab, συνεχίζει την παράδοση που καθιέρωσε το πρώτοL200 το 1978, σαν ένα όχημα άψογης αισθητικής και αντοχής, κατάλληλο για δουλειά και δραστηριότητες ελεύθερου χρόνου, σε συνθήκες on-road&off-road.












Το ανανεωμένο L200 MY15 είναι άμεσα διαθέσιμο μέσα από το δίκτυο των Επισήμων Εμπόρων MitsubishiMotors της εταιρείας Αδελφοί Σαρακάκη Α.Ε.Β.Μ.Ε.στις παρακάτω εκδόσεις και τιμές:

Έκδοση
Λιανική
τιμή
Απόσυρση
Όφελος
Λιανική τιμή μεΌφελος και απόσυρση
Single Cab 2WD Inform
17.990
363
1.800
15.837
Single Cab 4WD Inforn ASTC
21.590
430
1.500
19.660
Club Cab 4WD Invite ASTC
23.950
461
1.500
21.989
Club Cab 4WD Intense Plus ASTC
28.400
545
1.500
26.355
Double Cab 4WD Invite ASTC
25.900
395
2.000
23.505
Double Cab 4WD Intense ASTC
27.370
420
2.000
24.950
Double Cab 4WD Intense Plus
30.360
464
2.000
27.896
Double Cab 4WD Instyle
33.760
524
2.000
31.236


SportUtility
Είτεχρησιμοποιείται για δουλειά και/ή δραστηριότητες ελεύθερου χρόνου, σαν ένα γνήσιο επαγγελματικό εργαλείο (ACTActiveCommercialTruck = SingleCab) ή σαν ένα όχημα διπλής χρήσης (ART = ActiveRecreationalTruck = ClubCab και DoubleCab), το νέο L200 έχει σχεδιαστεί για να ανταγωνιστεί σώμα με σώμα με τα (εκ παραδόσεως) πιο άνετα και καλύτερα εξοπλισμένα SUV.

Τα βασικά χαρακτηριστικά του L200 είναι:

-          Ευρύχωρη καμπίνα με κορυφαίο μήκος εσωτερικού 215,3 cm (DoubleCab),
-          Σύστημα κατ’ επιλογήν τετρακίνησης “SuperSelect”, μοναδικό στην κατηγορία pick-up,
-          Συστήματα ενεργητικής ευστάθειας και ελέγχου πρόσφυσης - ASTC, μοναδικά στην κατηγορία pick-up,
-          Κορυφαίος κύκλος στροφής 5.9 m στην κατηγορία,
-          Πετρελαιοκινητήρας που πληροί της προδιαγραφές Euro-4,
-          Παθητική ασφάλεια 4 αστέρων στο Euro-NCAP,
-          Επιλογή από 3 τύπους αμαξώματος: singlecab(μονοκάμπινο), clubcab και 4-θυρο doublecab,
-          Περιβάλλον και άνεση επιβατικού αυτοκινήτου για τους πίσω επιβάτες (ρύθμιση γωνίας πλάτης, ποτηροθήκες ενσωματωμένες στο κεντρικό υποβραχιόνιο, κ.λ.π.,…) με μοναδικά χαρακτηριστικά (ηλεκτρικά ανοιγόμενο πίσω παρμπρίζ, κ.λ.π...)


Ενεργητική και παθητική ασφάλεια
Όπως εξηγήσαμε παραπάνω, η απόφαση της MitsubishiMotors να δημιουργήσει ένα προϊόν προσαρμοσμένο στην Ευρωπαϊκή πραγματικότητα αντανακλά τις καθημερινές οδηγικές συνθήκες και δραστηριότητες στην Ευρώπη.

Εδώ, οι συνωστισμένοι και στενοί αστικοί δρόμοι, η οδήγηση σε αυτοκινητόδρομους ταχείας κυκλοφορίας ή οι τοπικοί κανονισμοί ενείχαν υποχρεωτικές απαιτήσεις, όσον αφορά τις συνολικές διαστάσεις, την ευελιξία, την ενεργητική και παθητική ασφάλεια, τις επιδόσεις και τις εκπομπές ρύπων.

Έχοντας κατά νου τις Ευρωπαϊκές οδηγικές συνθήκες και συνήθειες, οι μηχανικοί της MMCέχουν δώσει προτεραιότητα στην ασφάλεια, έναντι των άλλων παραγόντων, προκειμένου να ικανοποιήσουν τις απαιτήσεις των ντόπιων πελατών:
ð  Ενεργητική ασφάλεια: για την αποφυγή ατυχημάτων
ð  Παθητική ασφάλεια: για τη μείωση των ενδεχόμενων συνεπειών ενός ατυχήματος

 

Αποφυγή

Ακριβής κατευθυντικότητα, χαμηλό κέντρο βάρους, πρόσφυση & ευστάθεια, ισχυρά φρένα και καλή επιτάχυνση κατά την προσπέραση: όλα προσδιορίζουν το είδος της δυναμικής συμπεριφοράς που απαιτείται στην Ευρώπη.

Από αυτή την άποψη, το νέο L200 αποδίδει «σε όλα τα μέτωπα», ανεβάζοντας τον πήχη πολύ ψηλά στην κατηγορία pickup σε όλο τον κόσμο και φτάνοντας σε επίπεδα SUV:

Σύστημα κατ’ επιλογήν τετρακίνησης “SuperSelect:
Μοναδικό στην κατηγορία pick-up και όμοιο με του Pajero, το σύστημα SuperSelect της MitsubishiMotors επιτρέπει στον οδηγό να επιλέγει την πιο κατάλληλη ρύθμιση στο κιβώτιο της τετρακίνησης, σύμφωνα με τις εδαφικές και οδηγικές συνθήκες. Μπορεί να αλλάζει από 2WD σε 4WD «εν κινήσει», δηλαδή: χωρίς να σταματήσει το αυτοκίνητο (εφικτό κάτω από 100 km/h), ανεξαρτήτως είδους οδοστρώματος.

Το πλεονέκτημα του SuperSelect βρίσκεται στη θέση μόνιμης τετρακίνησης“4HFullTime που μπορεί να χρησιμοποιηθεί με οποιαδήποτε ταχύτητα και σε οποιαδήποτε επιφάνεια. Στην ιδιαίτερη περίπτωση ενός pickup όπως το L200, το SuperSelect προσδίδει σημαντική πρόσφυση όταν το αυτοκίνητο οδηγείται με άδεια καρότσα, όπως συμβαίνει πολύ συχνά στην περίπτωση ενός SUT.

Σε αυτό το πρόγραμμα 4H, το κεντρικό διαφορικό συνεκτικής σύζευξης κατανέμει άριστα την κινητήρια ισχύ μεταξύ εμπρός και πίσω άξονα.

Επιπλέον του συστήματος τετρακίνησης “SuperSelect”, διατίθεται επίσης το σύστημα “EasySelect” (ανάλογα με την αγορά και το μοντέλο), που μπορεί επίσης να αλλάζει από 2WD σε 4WDχωρίς να σταματά το αυτοκίνητο (εφικτό κάτω από 100 km/h), ανεξάρτητα από το είδος του οδοστρώματος, όπως συμβαίνει και με το “SuperSelect”).

Εκτιμώντας περισσότερο τις πραγματικές off-road ανάγκες σε σχέση με την εμφάνιση, οι μηχανικοί της MitsubishiMotorsέχουν προτιμήσει έναν πρακτικό επιλογέα τετρακίνησης αντί για τον περιστροφικό διακόπτη που έκανε μόδα ο ανταγωνισμός.

Τέλος, το L200 που εφοδιάζεται με το σύστημα τετρακίνησης κατ’ επιλογή EasySelect και SuperSelect απολαμβάνει τα πλεονεκτήματα ενός ηλεκτρονικά ελεγχόμενου συστήματος εμπλοκής πίσω διαφορικού. Με το πάτημα ενός διακόπτη στο ταμπλό,  κλειδώνουν εντελώς και οι δύο πίσω τροχοί (εφικτό κάτω από 12 km/h) για μέγιστη πρόσφυση σε σαθρά  εδάφη. Η αξιοπιστία του συστήματος είναι εγγυημένη τόσο μέσα στα ποτάμια όσο και σε παγωμένες καιρικές συνθήκες, λόγω μιατης δομής του εσωτερικού διαφράγματος που χρησιμοποιείται για να κλειδώσει το πίσω διαφορικό.

-          Συστήματα Ενεργητικής Ευστάθειας - ActiveStability (ASC) + Ενεργού Ελέγχου Πρόσφυσης - ActiveTractionControl (ATC) = ASTC στο standardεξοπλισμό:
Μοναδικό στην κατηγορία των pick-up και προωθούμενο από τους μεγαλύτερους Ευρωπαϊκούς οργανισμούς ασφαλείας σαν ένας μηχανισμός που μπορεί να μειώσει σημαντικά τον κίνδυνο ατυχήματος για οποιοδήποτε αυτοκίνητο είναι εξοπλισμένο με αυτό, το σύστημα ελέγχου ευστάθειας υιοθετείται για πρώτη φορά σε pickup από τη MitsubishiMotors στο νέο L200. Εδώ, προστίθεται και ένα σύστημα ελέγχου πρόσφυσης, με αποτέλεσμα ένα ενιαίο σύστημα ASTC (ActiveStability&TractionControl) το οποίο ανήκει στο στάνταρ εξοπλισμό όλων των εκδόσεων.

Σαν τμήμα της γενικής αρχιτεκτονικής ηλεκτρονικών του νέου L200, το ASTC βασίζεται σε έναν αισθητήρα γωνίας τιμονιού καθώς και σε έναν αισθητήρα επιτάχυνσης G και  περιστροφής, πέραν των αρχικών αισθητήρων του ABS (ταχύτητας τροχού  & πίεσης υγρού φρένων). Μαζί με την ECU του κινητήρα, την ECU του A/T και την ECU του ASC, όλοι επικοινωνούν μεταξύ τους μέσω ενός διαύλου (BUS).
Εκτός από το σύστημα της κατ΄ επιλογήν τετρακίνησης, η ενεργητική ασφάλεια αυξάνεται από το σύστημα ASTC: 
ð  Ελέγχει τη συμπεριφορά του οχήματος σε έκτακτες καταστάσεις
ð  Ελέγχει την υπερστροφή και υποστροφή σε βρεγμένο οδόστρωμα
ð  Προειδοποιεί τον οδηγό
ð  Το σύστημα μπορεί να απενεργοποιηθεί μέσω ενός διακόπτη τοποθετημένου στο ταμπλό για off-road οδήγηση

-          Ανάρτηση, σύστημα διεύθυνσης και φρένα:
Η διαδικασία ανασχεδιασμού που εφαρμόστηκε στο L200 είχε προεκτάσεις και στην ανάρτηση, το σύστημα διεύθυνσης και τα φρένα, με στόχο να επιτευχθεί η οδηγική συμπεριφορά ενός SUV:

o   Εμπρός ανάρτηση με διπλά ψαλίδια και σπειροειδή ελατήρια, για βελτιωμένη ευστάθεια σε ανώμαλα εδάφη, σταθερότητα (ακόμα και σε απότομο φρενάρισμα), ακαμψία, συντήρηση και οικονομία βάρους (12kg).

o   Ο πίσω άξονας είναι τοποθετημένος κάτω από τα φύλλα σούστας, για βελτίωση της άνεσης, της απόστασης από το δρόμο σε ανώμαλα εδάφη, ευστάθεια (λόγω μειωμένων κλίσεων αμαξώματος), βελτιωμένη εξισορρόπηση οδικής συμπεριφοράς άδειο/ φορτωμένο, καθώς και υψηλότερη αντοχή και χαμηλότερος θόρυβος κατά την οδήγηση.

o   Κρεμαγιέρα λόγω των εγγενών ιδιοτήτων ενός συστήματος κρεμαγιέρας αλλά και υψηλότερη ακαμψία σε σχέση με το προηγούμενο.
Πρόσθετα πλεονεκτήματα περιλαμβάνουν μειωμένες αντιδράσεις και «κοσκίνισμα» στο τιμόνι, μικρότερο επίπεδο κραδασμών και θορύβων, οικονομία βάρους (13 kg) καθώς και ευκολότερη συντήρηση.

Τελευταίο αλλά εξίσου σημαντικό χαρακτηριστικό είναι ότι αυτό το σύστημα διεύθυνσης, χαρίζει στο L200 ένα κορυφαίο κύκλο στροφής 5.9 m,









-          ΚινητήραςDOHC 2.5 Common-RailTurbo-DieselΆμεσουΨεκασμού:
Ο κινητήρας του ανανεωμένου L200, πέρα από την ισχύ που του παρέχει, συμβάλλει επίσης στον τομέα της ενεργητικής ασφάλειας, χάρη στην κινητήρα υψηλής ροπής και χαμηλής κατανάλωσης καυσίμου:

                                                                        L200 178 HP                 L200 136 HP
Μέγιστη ισχύς                         178ps @ 3.750rpm        136 ps @ 4,000 rpm
Μέγιστη ροπή                          400Nm @ 2,000rpm      314 Nm @ 2,000 rpm
Αναλογία βάρους / ισχύος       10.11kg/ch                    13.7 kg/ch
0 – 100 km/h                                         12.1.                             14.6
Τελική ταχύτητα**                                179km/h                       167 km/h         
CO2 (μικτός κύκλος)                             225                               204g/km
Καταν. καυσίμου (μικτός κύκλος)         7.8 l                              7.8l                              

Παθητική Ασφάλεια


Δομή Riseγια μεγιστοποίηση της ασφάλειας

 

Παρόλο που προέχει η αποφυγή ενός ατυχήματος με τη διασφάλιση ενός υψηλού επιπέδου ενεργητικής ασφάλειας, το ατύχημα μπορεί να συμβεί, και τότε πρέπει να υπάρχει άριστη πρόβλεψη για τη μείωση των αρνητικών συνεπειών.

Σε αυτό τον τομέα της παθητικής ασφάλειας, οι μηχανικοί της MitsubishiMotorsέχουν ανεβάσει τα πρότυπα για τα pickup με την εφαρμογή τεχνολογικών καινοτομιών και κυρίως με τη δομή RISE.

Πατέντα της MitsubishiMotors που υιοθετείται σε όλα τα νέα προϊόντα της, το
 σύστημα “RISE” (“ReinforcedImpactSafetyEvolution”) παίζει σημαντικό ρόλο, ενσωματώνοντας και συνδέοντας μεταξύ τους δομικά στοιχεία για μία ενεργή προστασία των επιβατών κατά τη διάρκεια ατυχήματος.

Επιπρόσθετα, το L200 προσφέρει:
-          Αερόσακους για τον οδηγό και το συνοδηγό,
-          Διακόπτη απενεργοποίησης για τον αερόσακο του συνοδηγού
-          Βάσεις πρόσδεσης παιδικών καθισμάτων ISO-FIX,
-          Προεντατήρες& περιοριστές φορτίου για τις ζώνες ασφαλείας οδηγού και συνοδηγού
-          Εμπρός άκρο (καπό) σχεδιασμένο για βελτιστοποιημένη προστασία των πεζών.
-          Νέα σχεδιαστική δομή καθισμάτων (καλύτερη προστασία από οπίσθια σύγκρουση, τράνταγμα και μετωπική σύγκρουση).
-          Προσεκτική σχεδίαση πίσω τμήματος οροφής (στη συνένωση του πίσω παρμπρίζ) για την αποφυγή τραυματισμών.
-          Λειτουργία ασφαλείας (προστασίας από παγίδευση) για όλα τα ηλεκτρικά παράθυρα, την ηλεκτρική ηλιοροφή και το πίσω ανοιγόμενο ηλεκτρικό παρμπρίζ.
-          Δοκοί προστασίας από πλευρική σύγκρουση στις πόρτες
-          Δομή πεντάλ που υποχωρεί, για τον περιορισμό του τραυματισμού των κάτω άκρων του οδηγού τη στιγμή της σύγκρουσης
-          Κολόνα τιμονιού που υποχωρεί σε δύο στάδια
-          Ρεζερβουάρ καυσίμου τοποθετημένο εμπρός από τον πίσω άξονα
-          Πλαίσιο τετραγωνικής διατομής με εμπρός στοιχεία παραμόρφωσης, για καλύτερη απόσβεση της ενέργειας κρούσης.

Μαζί με τη δομή RISE, τα μέτρα αυτά συμβάλλουν στο να έχει κερδίσει L200 μία αξιολόγηση 4 αστεριών στοEURO-NCAP(εσωτερικές δοκιμές).

Εσωτερική σχεδίαση

Το εσωτερικό του L200 σέβεται τη σχεδιαστική φιλοσοφία του εξωτερικού, ξεφεύγοντας από την (φαινομενικά) υποχρεωτική, άκομψη κιβωτοειδή σχεδίαση που συνήθως χρησιμοποιείται στα pickup, επιλέγοντας καμπύλα σχήματα και μία τολμηρή κεντρική κονσόλα, η οποία φιλοξενεί τα χειριστήρια του A/C, τους αεραγωγούς και τον υπολογιστή ταξιδιού.

Σχεδιασμένο λαμβάνοντας υπόψη του τις ανάγκες του οδηγού, το ταμπλό παραμένει ωστόσο πιστό στο πνεύμα του pickup, υιοθετώντας ανθεκτικά και εύκολα στο καθάρισμα υλικά, τα οποία έχουν υποστεί μία πρωτοποριακή.

Πλείστες σχεδιαστικές λεπτομέρειες στοχεύουν να κάνουν τη ζωή στο αυτοκίνητο ξεχωριστή, από το ελκυστικό σχήμα του τιμονιού μέχρι και τα μπλε επικαλυπτόμενα όργανα με τα χρωμιωμένα πλαίσια, το δαχτυλίδι που πλαισιώνει τους επιλογείς ταχυτήτων και τετρακίνησης ή τα σύγχρονα μπλε χειριστήρια του A/C*

Το φως συμβάλλει στη δημιουργία ενός ξεχωριστού περιβάλλοντος. Τη νύχτα, πηγές φωτός που βρίσκονται σε όλη την καμπίνα δημιουργούν μία χαλαρωτική ατμόσφαιρα, βελτιώνοντας παράλληλα την εργονομία. Κατά τη διάρκεια της ημέρας, η καμπίνα είναι «ευάερη», χάρη στη χαμηλή γραμμή των παραθύρων, και σε ένα μεγάλο, έντονα κεκλιμένο  παρμπρίζ.

Αυτή η τεράστια κρυστάλλινη επιφάνεια,  που τοποθετείται μακριά από το ταμπλό για να απελευθερώσει πολύ χώρο μπροστά από τον οδηγό και το συνοδηγό, είναι επίσης μία ευχάριστη αλλαγή από τις καταπιεστικές καμπίνες που συνήθως συναντάμε στα pickup, προσφέροντας μία πιο ξεκούραστη θέση οδήγησης η οποία θυμίζει αυτοκίνητα με πολύ μικρό εμπρός τμήμα (cabforward).

*Διαθεσιμότητα ανάλογα με τις εκδόσεις και τις αγορές

Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να επικοινωνήσετε με τον:
Γιώργο  Παππά, Δ/ντή Εταιρικής Επικοινωνίας, Αδελφοί Σαρακάκη Α.Ε.Β.Μ.Ε.
Τηλ. 210 3483 744 – 6936 129  309