Πέμπτη 18 Ιουλίου 2013

Η Honda ξεκινά δοκιμαστικές δοκιμές του Μικρού Ηλεκτροκίνητου Πρωτότυπου Οχήματος "Micro Commuter Prototype" σε συνεργασία με την πόλη της Saitama της Ιαπωνίας


18 Ιουλίου 2013


Η Honda ξεκινά δοκιμαστικές δοκιμές του Μικρού Ηλεκτροκίνητου Πρωτότυπου Οχήματος "Micro Commuter Prototype" σε συνεργασία με την πόλη της Saitama της Ιαπωνίας

Η Honda Motor Co, Ltd και οι αρχές της πόλης της Saitama της επαρχίας Saitama στην Ιαπωνία ξεκίνησαν συζητήσεις για την έναρξη των δοκιμών του Πρωτότυπου Ηλεκτροκίνητου οχήματος Micro Commuter β. Οι δοκιμές θα αρχίσουν το Φθινόπωρο του 2013 στην πόλη της Saitama, στο πλαίσιο ενός προγράμματος που αφορά στην προώθηση της χρήσης μικρού μεγέθους ηλεκτρικών αυτοκινήτων σε συνεργασία με το Υπουργείο Χωροταξίας, Υποδομών, Μεταφορών και Τουρισμού.
Η Honda σε συνεργασία με τις αρχές της πόλης μέσω αυτού του προγράμματος δοκιμών που θα πραγματοποιηθούν εντός της πόλης Saitama, θα μελετήσουν τρόπους για τη χρήση μεταφορικών μέσων μικρού μεγέθους, στα πλαίσια ενός κοινωνικού προγράμματος το οποίο έχει σαν στόχο του την επίλυση διαφόρων θεμάτων που προκύπτουν στον τομέα των μετακινήσεων σε αστικά κέντρα.
Κατά τη διάρκεια του προγράμματος δοκιμών θα μελετηθεί η χρήση του μικρού ηλεκτρικού οχήματος τόσο για τις μετακινήσεις σε μικρές αποστάσεις ηλικιωμένων ανθρώπων καθώς επίσης η ανταλλαγή αυτοκινήτου (car-sharing) για τη μετακίνηση στην πόλη και για εμπορικούς σκοπούς. Παράλληλα θα αξιολογηθεί η χρήση των μικρών ηλεκτρικών αυτοκινήτων για οικογένειες με μικρά παιδιά. Επιπλέον, σε συνεργασία με το E-Kizuna prozect * 1, στο οποίο περιλαμβάνεται και η χρήση του Honda Smart Home System (HSHS), θα αξιολογηθεί η αξία της χρήσης των μπαταριών ενός μικρού ηλεκτροκίνητου οχήματος για οικιακή χρήση.
Το Honda Micro Commuter Prototype β είναι ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο μικρού μεγέθους κατάλληλο για μετακινήσει μέσα σε αστικά κέντρα. Χάρη στην Πλατφόρμα Μεταβλητής Σχεδίασης, εξαρτήματα όπως η μπαταρία, ο ηλεκτροκινητήρας και η μονάδα ελέγχου τοποθετήθηκαν κάτω από το πάτωμα και στο πίσω τμήμα ώστε να είναι συγκεντρωμένα σε μικρό χώρο. Έτσι ήταν ευκολότερη η εξέλιξη και δημιουργία οχήματος κατάλληλου για διάφορες χρήσεις και ανάγκες πελατών – σε σχέση με τα όσα κυκλοφορούν. Για τις ανάγκες των δοκιμών η Honda θα παραχωρήσει ένα όχημα όπου μπορεί να φιλοξενηθεί ο οδηγός και δύο παιδιά*3.
Θέλοντας να δημιουργεί συνεχώς οχήματα επόμενης γενιάς που αυξάνουν τη χαρά και την απόλαυση της μετακίνησης και παράλληλα ελαχιστοποιούν το περιβαλλοντικό αποτύπωμα, η Honda παραμένει πιστή στη δέσμευση της για συνεχή έρευνα και ανάπτυξη παρόμοιων τεχνολογιών και προϊόντων.






*1
Το E-KIZUNA Project το διαχειρίζεται η πόλη Saitama σε συνεργασία με αρκετά ενδιαφερόμενα μέρη. Το project στόχο έχει την καταπολέμηση της παγκόσμιας θερμότητας και τη δημιουργία μιας βιώσιμης κοινωνίας χαμηλών επιπέδων άνθρακα μέσω της διάδοσης των ηλεκτρικών οχημάτων. (Στα Ιαπωνικά, kizuna είναι οι δεσμοί που συνδέουν τους ανθρώπους μεταξύ τους).
*2
Μία από τις κατηγορίες μοτοσικλετών στην Ευρώπη. Ένα EV σ’ αυτή την κατηγορία πρέπει να ζυγίζει έως και 400 kg (χωρίς τη μπαταρία) και να έχει ισχύ έως και 15 kW.
*3
Αλλάζοντας το πίσω κάθισμα μπορεί να φιλοξενήσει τον οδηγό και 2 παιδιά