16
Ιουλίου
2013
Το
Ευρωπαϊκής παραγωγής CR-V
είναι το επόμενο μοντέλο της οικογένειας
Honda
που εφοδιάζεται με το νέο κινητήρα 1.6
i-DTEC
diesel
της σειράς Earth
Dreams
Technology.
Ο CR-V
1.6 i-DTEC
που παρουσιάστηκε στο φετινό Σαλόνι
Αυτοκινήτου της Γενεύης διατίθεται σε
έκδοση 2WD
με μηχανικό κιβώτιο και θα συνδυάζει
υψηλές επιδόσεις (ροπή 300Nm
και 120 PS)
με χαμηλές εκπομπές CO2
(119g/km*).
Ο
νέος 1.6 i-DTEC
έχει σχεδιαστεί ειδικά για την Ευρωπαϊκή
αγορά, προκειμένου να ικανοποιήσει την
αυξανόμενη ζήτηση για κινητήρες diesel
χαμηλών ρύπων. Η νέα έκδοση CR-V
θα κατασκευάζεται αποκλειστικά για την
Ευρώπη στο νέο εργοστάσιο παραγωγής
της Honda
στο Swindon
όπως και το Civic
1.6 i-DTEC,
το οποίο παρουσιάστηκε φέτος τον
Ιανουάριο, επιβεβαιώνοντας τη σπουδαιότητα
αυτού του πετρελαιοκινητήρα στα σχέδια
πωλήσεων της Honda
στην Ευρώπη.
Καθώς
όλο και περισσότεροι καταναλωτές ζητάνε
μείωση του κόστους χρήσης, η τάση για
2WD
diesel
SUV
έχει αυξηθεί και τώρα αντιπροσωπεύει
πάνω από το ένα τέταρτο της συνολικής
αγοράς C-SUV
στην Ευρώπη. Το νέο CR-V
1.6 i-DTEC
απαντά σε αυτή την τάση με απαράμιλλη
οικονομία καυσίμου και εκπομπές CO₂
μόλις 119g/km*.
Στην
Ελληνική αγορά το νέο CRV
1.6 θα είναι διαθέσιμο από τον Οκτώβριο
2013 στις εκδόσεις Comfort
& Elegance
με τιμές που θα ξεκινούν από 27,000€ -
29,000€ (συμπεριλαμβανομένου του οφέλους
απόσυρσης)
Αποδοτικό, λειτουργικό και ικανό Το νέο CR-V 1.6 i-DTEC παραμένει στο πνεύμα του αρχικού CR-V – συνδυάζοντας την απόδοση και τις επιδόσεις ενός επιβατικού αυτοκινήτου με τη λειτουργικότητα και την ασφάλεια ενός SUV. Ο συνδυασμός ελαφρού κινητήρα και του συστήματος 2WD σημαίνει ότι το νέο CR-V 1.6 i-DTEC ζυγίζει 116 kg* λιγότερο από το μοντέλο 2.2 i-DTEC κάτι που συμβάλλει στην ασφαλή και ταυτόχρονα ευέλικτη συμπεριφορά του οχήματος.
Αποδοτικό, λειτουργικό και ικανό Το νέο CR-V 1.6 i-DTEC παραμένει στο πνεύμα του αρχικού CR-V – συνδυάζοντας την απόδοση και τις επιδόσεις ενός επιβατικού αυτοκινήτου με τη λειτουργικότητα και την ασφάλεια ενός SUV. Ο συνδυασμός ελαφρού κινητήρα και του συστήματος 2WD σημαίνει ότι το νέο CR-V 1.6 i-DTEC ζυγίζει 116 kg* λιγότερο από το μοντέλο 2.2 i-DTEC κάτι που συμβάλλει στην ασφαλή και ταυτόχρονα ευέλικτη συμπεριφορά του οχήματος.
Το
νέο CR-V
1.6 i-DTEC
διαθέτει την πρακτικότητα και το στυλ
ενός SUV
το οποίο με τη χρήση ενός μικρού κινητήρα
diesel
πετυχαίνει χαμηλό λειτουργικό κόστος
με κατανάλωση 4,5 l/100km.
Επιπλέον, με εκπομπές CO2
κάτω από 120g/km,
το CR-V
1.6 i-DTEC
δικαιούται πολλές φορολογικές ελαφρύνσεις,
που το κάνουν ακόμα πιο ελκυστικό για
τον ιδιοκτήτη του.
Σχεδιαστικά
διατηρεί το ύφος και το χαρακτήρα της
4ης
γενιάς CR-V
όπως και την εντυπωσιακή πρακτικότητα
με χώρο αποσκευών που αγγίζει τα 1648 L.
Το νέο CR-V 1.6 i-DTEC εφοδιάζεται επίσης με διαιρούμενα 60/40 πίσω καθίσματα και με μηχανισμό εύκολης αναδίπλωσης, τα οποία πέφτουν τελείως με μία κίνηση. Τραβώντας απλά μία λαβή, το CR-V μπορεί να μεταμορφωθεί από πενταθέσιο επιβατικό σε πολυμορφικό όχημα μεταφοράς φορτίων.
Το νέο CR-V 1.6 i-DTEC εφοδιάζεται επίσης με διαιρούμενα 60/40 πίσω καθίσματα και με μηχανισμό εύκολης αναδίπλωσης, τα οποία πέφτουν τελείως με μία κίνηση. Τραβώντας απλά μία λαβή, το CR-V μπορεί να μεταμορφωθεί από πενταθέσιο επιβατικό σε πολυμορφικό όχημα μεταφοράς φορτίων.
Ο
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ
Ο
Ελαφρύτερος Κινητήρας Diesel
στην Κατηγορία τουΟ
1.6 i-DTEC
της Honda
αποτελείται από αλουμινένια κυλινδροκεφαλή
που εδράζεται σε ένα αλουμινένιο μπλοκ
ανοικτού τύπου και ζυγίζει 47kg
λιγότερο από τον 2.2 i-DTEC
της Honda.
Κάθε
εξάρτημα έχει επανασχεδιαστεί με γνώμονα
την ελαχιστοποίηση του βάρους και των
διαστάσεων, ενώ οι προηγμένες τεχνικές
παραγωγής έχουν συμβάλλει στην περαιτέρω
μείωση του βάρους.
Το
πάχος των τοιχωμάτων των κυλίνδρων έχει
μειωθεί στα 8mm,
συγκριτικά με τα 9mm
του 2.2 i-DTEC,
στοιχείο που αποτελεί εξαιρετικό
επίτευγμα για κινητήρα diesel.
Επιπλέον, ελαφρύτερα έμβολα και μπιέλες
έχουν χρησιμοποιηθεί στον 1.6-litre
i-DTEC.
Σύστημα
ΜετάδοσηςΤο
CR-V
1.6 i-DTEC
χρησιμοποιεί το ίδιο ελαφρύ και συμπαγές
σύστημα μετάδοσης που παρουσιάστηκε
στο Civic
1.6 i-DTEC.
Αυτό το 6-τάχυτο μηχανικό κιβώτιο είναι
7kg
ελαφρύτερο από το αντίστοιχο σύστημα
του 2.2 i-DTEC
βοηθώντας τον κινητήρα στην παραγωγή
μέγιστης ροπής 300NM.
ΑΠΟΔΟΤΙΚΕΣ
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ
Διακόπτης
ECON
Για μέγιστη απόδοση, πιέζοντας το διακόπτη ECON στο ταμπλό βελτιώνεται η απόδοση του συστήματος κλιματισμού (AC), ανάλογα με τις συνθήκες όπως η θερμοκρασία και η υγρασία. Αυτό ελέγχει το συμπιεστή και μειώνει την τάση του ανεμιστήρα, περιορίζοντας έτσι το φορτίο στον κινητήρα και μειώνοντας την κατανάλωση.
Για μέγιστη απόδοση, πιέζοντας το διακόπτη ECON στο ταμπλό βελτιώνεται η απόδοση του συστήματος κλιματισμού (AC), ανάλογα με τις συνθήκες όπως η θερμοκρασία και η υγρασία. Αυτό ελέγχει το συμπιεστή και μειώνει την τάση του ανεμιστήρα, περιορίζοντας έτσι το φορτίο στον κινητήρα και μειώνοντας την κατανάλωση.
ECO
Assist
Το ECO Assist βελτιστοποιεί την απόδοση του καυσίμου ελαχιστοποιώντας τις διαφορές στην κατανάλωση που προκαλούνται από τα διαφορετικά στυλ οδήγησης. Το σύστημα χρησιμοποιεί φωτισμό στο ταχύμετρο υποδεικνύοντας πώς το οδηγικό στυλ επηρεάζει την κατανάλωση. Αυτό σημαίνει ότι οι οδηγοί μπορούν να πετυχαίνουν βέλτιστη οικονομία καυσίμου σε καθημερινές συνθήκες, παρέχοντας στο CR-V 1.6 i-DTEC αυτονομία μέχρι 1.289 km με ένα ρεζερβουάρ καυσίμου.
Το ECO Assist βελτιστοποιεί την απόδοση του καυσίμου ελαχιστοποιώντας τις διαφορές στην κατανάλωση που προκαλούνται από τα διαφορετικά στυλ οδήγησης. Το σύστημα χρησιμοποιεί φωτισμό στο ταχύμετρο υποδεικνύοντας πώς το οδηγικό στυλ επηρεάζει την κατανάλωση. Αυτό σημαίνει ότι οι οδηγοί μπορούν να πετυχαίνουν βέλτιστη οικονομία καυσίμου σε καθημερινές συνθήκες, παρέχοντας στο CR-V 1.6 i-DTEC αυτονομία μέχρι 1.289 km με ένα ρεζερβουάρ καυσίμου.
Ο
φωτισμός του ταχύμετρου γίνεται λευκός
όταν το όχημα κινείται στο ρελαντί και
παραμένει λευκός στην ξαφνική επιτάχυνση
και επιβράδυνση. Γίνεται πράσινος εάν
η οδήγηση είναι οικονομική. Σε ήπια
επιτάχυνση και επιβράδυνση, όταν ο
οδηγός υπερβαίνει ελαφρώς το βέλτιστο
επίπεδο γκαζιού ο φωτισμός του ταχύμετρου
γίνεται κίτρινος-πράσινος.
Idle
Stop
Το CR-V 1.6 i-DTEC εφοδιάζεται με το σύστημα Idle Stop της Honda στάνταρ. Αυτό μειώνει τη συνολική κατανάλωση καυσίμου κατά 5g/km περίπου, συμβάλλοντας στη μείωση των εκπομπών CO2 στα 119g/km*. Όταν ο οδηγός σταματά και επιλέγει νεκρά, ο κινητήρας απενεργοποιείται αυτόματα με την απελευθέρωση του συμπλέκτη και με την επιλογή μιας σχέσης γίνεται άμεση επανεκκίνηση.
Το CR-V 1.6 i-DTEC εφοδιάζεται με το σύστημα Idle Stop της Honda στάνταρ. Αυτό μειώνει τη συνολική κατανάλωση καυσίμου κατά 5g/km περίπου, συμβάλλοντας στη μείωση των εκπομπών CO2 στα 119g/km*. Όταν ο οδηγός σταματά και επιλέγει νεκρά, ο κινητήρας απενεργοποιείται αυτόματα με την απελευθέρωση του συμπλέκτη και με την επιλογή μιας σχέσης γίνεται άμεση επανεκκίνηση.
ΔΥΝΑΜΙΚΗ
ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ
& ΟΔΗΓΙΚΗ
ΑΝΕΣΗ
- Δοκιμασμένο στην Ευρώπη
- Οδική συμπεριφορά επιβατικού αυτοκινήτου
- Αναβαθμισμένες αναρτήσεις
- Βελτιωμένη απόκριση συστήματος διεύθυνσης
- Σύστημα διεύθυνσης Motion Adaptive EPS (MA-EPS)
Ανάρτηση
Το
CR-V
1.6 i-DTEC
εφοδιάζεται με την ίδια εμπρός ανάρτηση
με γόνατα McPherson
και την πίσω ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων
με τα υπόλοιπα μοντέλα CR-V.
Κάποιες βελτιώσεις έγιναν στις ρυθμίσεις
των εμπρός αποσβεστήρων και στα πίσω
σάιλεντμπλοκ με σκοπό τη μείωση των
κλίσεων του αμαξώματος, τη διατήρηση
της ευστάθειας σε υψηλές ταχύτητες και
τη βελτίωση της οδηγικής άνεσης.
Προκειμένου
να εξασφαλίζει άμεση απόκριση, εγγυημένο
έλεγχο και μέγιστο χώρο αποσκευών, το
CR-V
1.6 i-DTEC
εφοδιάζεται με έναν πίσω άξονα πολλαπλών
συνδέσμων.
Σύστημα
διεύθυνσης Το
CR-V
1.6 i-DTEC
διαθέτει σύστημα διεύθυνσης με ηλεκτρική
υποβοήθηση Motion
Adaptive
(MA-EPS).
Το προηγμένο σύστημα συνεργάζεται με
το Vehicle
Stability
Assist
(VSA)
της Honda
για την ανίχνευση της απώλειας ευστάθειας
του οχήματος σε ολισθηρές συνθήκες και
ενεργοποιεί άμεσα ένα
σύστημα στο τιμόνι που παροτρύνει τον
οδηγό να στρίψει προς τη σωστή κατεύθυνση
ΕΣΩΤΕΡΙΚΗ
ΣΧΕΔΙΑΣΗ
– ΠΟΙΟΤΗΤΑ
& ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑ
- Εργονομικό, ευρύχωρο εσωτερικό
- Φινίρισμα υψηλής ποιότητας
- Βελτίωση χαρακτηριστικών NVH
- ‘Ευφυής ενσωματωμένη’ Οθόνη Πολλαπλών Πληροφοριών 5” - Multi-Information Display (i-MID)
- Εύκολη αναδίπλωση διαιρούμενων 60/40 πίσω καθισμάτων με μία κίνηση
Στοχεύοντας
σε μία ζωηρή αλλά ξεκούραστη οδηγική
εμπειρία, η δημιουργία ενός ευρύχωρου,
άνετου και εργονομικού cockpit
ήταν βασικό στοιχείο στα σχέδια εξέλιξης
του CR-V.
Αφού ορίστηκε ο χώρος, επόμενος στόχος
ήταν η δημιουργία ενός οδηγικού
περιβάλλοντος όπου τα βασικά χειριστήρια
είναι κατανεμημένα σε δύο ζώνες. Η
‘‘ζώνη πληροφοριών οδηγού’ - ‘Driver
Interface
Zone’
επιτρέπει στον οδηγό να εστιάζει στο
δρόμο και εμφανίζει κρίσιμες πληροφορίες
πίσω από το τιμόνι, εκεί που είναι
στραμμένο το βλέμμα του. Στη δεξιά πλευρά
η ‘Ζώνη Πληροφοριών’ - ‘Information
Interface
Zone’
περιλαμβάνει χειριστήρια και πληροφορίες,
με την Multi-Information
Display
(i-MID)
5” στο κέντρο. Η ρυθμιζόμενη κολόνα
τιμονιού ως προς το ύψος και την απόσταση,
έχει εύρος ρύθμισης 40 mm
προς κάθε κατεύθυνση, 10mm
παραπάνω από πριν. Το ύψος του καθίσματος
μπορεί να ρυθμιστεί σε εύρος 50mm,
βελτίωση σε σχέση με το προηγούμενο
CR-V.
Μία αύξηση 10mm
στις ρυθμίσεις του ύψους του τιμονιού
και του καθίσματος διασφαλίζει την
ιδανική θέση οδήγησης για τους
περισσότερους οδηγούς.
Η
υψηλή ποιότητα και ευελιξία του εσωτερικού
αναδεικνύονται περαιτέρω από μία
ολοκληρωμένη γκάμα εξοπλισμού. Στην
καμπίνα, την προσοχή προσελκύει η ‘
οθόνη πολλαπλών λειτουργιών’ 5”
Multi-Information
Display
(i-MID),
που ελέγχει το ηχοσύστημα (συμπεριλαμβανομένου
του ραδιοφώνου DAB
όπου υπάρχει), το τηλέφωνο και το σύστημα
πλοήγησης HDD
(όπου υπάρχει). Στάνταρ είναι επίσης το
αναγνωρισμένο ECON
mode
της Honda
και το σύστημα Eco
Assist,
το οποίο συμβουλεύει τους οδηγούς για
το πώς το οδηγικό τους στυλ επηρεάζει
την κατανάλωση.
Για
την επίτευξη ενός αθόρυβου περιβάλλοντος
στο εσωτερικό, ηχομονωτικό υλικό
τοποθετήθηκε στο πάτωμα κάτω από την
καμπίνα των επιβατών, ενώ ηχοαπορροφητικό
υλικό τοποθετήθηκε στην πίσω πόρτα,
στους πίσω θόλους των τροχών, στα πλαίσια
θυρών, στο εμπρός τροπέτο και στο καπό.
Οι πόρτες φέρουν επίσης διπλές τσιμούχες.
Αποτέλεσμα: μείωση 3dB
στους θορύβους της καμπίνας συγκριτικά
με την προηγούμενη γενιά CR-V.
Ευρύχωρο εσωτερικόΤο CR-V 1.6 i-DTEC εφοδιάζεται με σύστημα αναδίπλωσης των πίσω καθισμάτων με μία κίνηση. Τα πίσω καθίσματα είναι διαιρούμενα 60/40 αλλά πέφτουν τελείως τραβώντας απλά μία χειρολαβή. Έτσι το CR-V μεταμορφώνεται σε ένα ευέλικτο όχημα μεταφορών που παραμένει στην κορυφή των C-SUV για τη χωρητικότητά του (1648 L) με ρεζέρβα κανονικών προδιαγραφών (1669 με ρεζέρβα μικρών διαστάσεων). Ακόμα και με τα καθίσματα σε όρθια θέση, το CR-V έχει χώρο αποσκευών 589 L – αρκετό για τέσσερις τσάντες του γκολφ ή τρεις μεγάλες βαλίτσες.
Μεγαλύτερη
άνεση προσφέρει ένα χαμηλότερο κατά
25mm
σκαλοπάτι φόρτωσης στο πορτμπαγκάζ του
αυτοκινήτου, που παρέχει πρόσβαση σε
ένα χώρο φόρτωσης μακρύτερο κατά 140mm,
στα 1570mm.
ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ
ΣΧΕΔΙΑΣΗ
- Μειωμένο ύψος και μήκος χωρίς να επηρεάζεται ο εσωτερικός χώρος
- Θέση οδήγησης στάνταρ επιβατικού αυτοκινήτου
- Φώτα Ημέρας LED και πίσω φώτα LED (αποκλειστικά για την Ευρώπη)
Η
φιλοσοφία της Honda
ήταν ανέκαθεν ‘man-maximum,
machine
minimum’
και η 4η
γενιά καταδεικνύει αυτά τα χειροπιαστά
οφέλη μειώνοντας τις συνολικές διαστάσεις,
αλλά χωρίς να θίγεται ο εσωτερικός
χώρος. Το παρμπρίζ μετακινήθηκε προς
τα εμπρός κατά 60mm
(μέτρηση από το κάτω τμήμα) σε σχέση με
το συνολικό μήκος του αυτοκινήτου. Σαν
αποτέλεσμα, μειώθηκαν οι διαστάσεις
του χώρου του κινητήρα. Η συγκεκριμένη
λύση προσφέρει και άλλα πλεονεκτήματα,
βελτιώνοντας τα εξωτερικά άκρα του CR-V
και αυξάνοντας το επίπεδο πληροφόρησης
και την αυτοπεποίθηση του οδηγού.
ΑεροδυναμικήΌπως
συμβαίνει με τα περισσότερα στοιχεία
του CR-V,
η μορφή και η λειτουργικότητα συμβαδίζουν
με την αεροδυναμική του αυτοκινήτου. Η
υιοθέτηση ενός επίπεδου κάτω μέρους
πατώματος και ανάγλυφων θόλων τροχών
έχει εξομαλύνει τη ροή αέρα κάτω από το
αυτοκίνητο, ενώ μία μακριά οροφή σε
συνδυασμό με τον αεροδυναμικά
βελτιστοποιημένο εμπρός προφυλακτήρα
και την πίσω αεροτομή βοηθούν στη
διαχείριση της ροής αέρα πάνω από το
αμάξωμα. Έτσι μειώθηκε ο συντελεστής
οπισθέλκουσας (αεροδυναμικής) κατά 6,5%
συγκριτικά με την προηγούμενη γενιά
CR-V
προς όφελος των επιδόσεων, της οικονομίας
καυσίμου και των μειωμένων ρύπων.
ΑΣΦΑΛΕΙΑ
- Πέντε αστέρια Euro NCAP για το CR-V
- Vehicle Stability Assist με Traction Control
- Motion-Adaptive Electric Power Steering
- Trailer Stability Assist (TSA)
- ABS με Emergency Stop System
- Advanced Compatibility Engineering Body Structure
- Pedestrian Injury Mitigation Design
- Αερόσακοι: εμπρός, πλευρικοί και οροφής
- Whiplash mitigation system
- Βάσεις παιδικών καθισμάτων ISOFIX
Πέντε
Αστέρια Euro
NCAP
για τη Συνολική Ασφάλεια του Honda
CR-V
Το
Honda
CR-V
είναι ένα από τα ασφαλέστερα αυτοκίνητα
της Ευρώπης, σύμφωνα με τα αποτελέσματα
των νέων ανεξάρτητων δοκιμών σύγκρουσης
(crash
tests)
Euro
NCAP,
αφού κατάφερε να συγκεντρώσει το μέγιστο
σκορ, 5 αστέρια.
Τα
κορυφαία αποτελέσματα του νέου CR-V
αντανακλούν τη δέσμευση της Honda
στη συνολική ασφάλεια του αυτοκινήτου.
Αυτή η δέσμευση αποτυπώνεται στην
έκφραση ‘Ασφάλεια για Όλους’ – ασφάλεια
για τους οδηγούς αλλά και για τους
επιβάτες, πεζούς και κατόχους όλων των
αυτοκινήτων.
ΕΝΕΡΓΗΤΙΚΗ
ΑΣΦΑΛΕΙΑ
Τα
προηγμένα συστήματα ανάρτησης και
πέδησης του νέου CR-V
πλαισιώνονται από μία σειρά ηλεκτρονικών
συστημάτων σχεδιασμένων να κάνουν την
οδήγηση ευκολότερη και ασφαλέστερη.
VEHICLE
STABILITY
ASSIST
(VSA)
με TRACTION
CONTROL
Το
Vehicle
Stability
Assist
(VSA)
είναι ένα ηλεκτρονικό σύστημα ελέγχου
ευστάθειας που συνεργάζεται με τα
συστήματα ηλεκτρονικού γκαζιού
Drive-by-Wire™
του CR-V
και του 4-κάναλου ABS,
υποστηρίζοντας τον οδηγό στη διατήρηση
του ελέγχου κατά την επιτάχυνση, το
φρενάρισμα και το στρίψιμο.
TRAILER
STABILITY
ASSIST
(TSA)
Το
Trailer
Stability
Assist
(TSA)
τοποθετείται σε όλα τα μοντέλα της
σειράς CR-V
με σκοπό τη βελτίωση της ασφάλειας κατά
τη ρυμούλκηση.
MOTION-ADAPTIVE
ELECTRIC
POWER
STEERING
(EPS)Εκτός
από τη βελτιωμένη κατανάλωση και τη
βελτιστοποιημένη αίσθηση/πληροφόρηση
του οδηγού, το Motion-Adaptive
Electric
Power
Steering
(EPS)
προσφέρει και σημαντικά οφέλη στον
τομέα της ασφάλειας. Συνεργάζεται με
το σύστημα VSA
για:
Σταθερό
Φρενάρισμα — Διορθώνει τις εντολές του
οδηγού στο τιμόνι βελτιώνοντας τη
σταθερότητα όταν ο οδηγός φρενάρει σε
επιφάνειες με διαφορετικό συντελεστή
τριβής (όπως ένας δρόμος που είναι εν
μέρει καλυμμένος με χώμα ή χιόνι)
Περιορισμό
Υποστροφής — Διορθώνει τις εντολές του
οδηγού στο τιμόνι για να περιορίσει την
υποστροφή και τον βοηθά να ακολουθήσει
την επιθυμητή πορεία
Περιορισμό
Υπερστροφής — Διορθώνει τις εντολές
του οδηγού στο τιμόνι για να περιορίσει
την υπερστροφή και τον βοηθά να ακολουθήσει
την επιθυμητή πορεία
ABS
ΚΑΙ EMERGENCY
STOP
SYSTEM
(ESS)Όλα
τα μοντέλα του νέου CR-V
εφοδιάζονται με δισκόφρενα στους 4
τροχούς (εμπρός αεριζόμενοι δίσκοι και
πίσω συμπαγείς δίσκοι) για αξιόπιστο
φρενάρισμα. Το σύστημα περιλαμβάνει
4-κάναλο ABS,
Electronic
Brake
Distribution
(EBD)
και Brake
Assist
στάνταρ.
ΠΑΘΗΤΙΚΗ
ΑΣΦΑΛΕΙΑ
ΔΟΜΗ
ΑΜΑΞΩΜΑΤΟΣ ADVANCED
COMPATIBILITY
ENGINEERING
(ACE™)
Έχοντας
εξελιχθεί στις εγκαταστάσεις δοκιμών
σύγκρουσης ‘οχήματος με όχημα’ στο
Tochigi,
η δομή αμαξώματος ACE™
είναι τώρα ένα αναγνωρισμένο ‘εργαλείο’
στο οπλοστάσιο παθητικής ασφάλειας της
Honda.
Ένα εμπρός κεντρικό πλαίσιο πολυγωνικής
διατομής αποτρέπει την παραμόρφωση της
καμπίνας με κατανομή των φορτίων
σύγκρουσης μέσω πολλαπλών διαδρομών
σε άλλες ζώνες διαχείρισης φορτίων –
και μακριά από την καμπίνα των επιβατών.
Επιπλέον, η Δομή Αμαξώματος ACE™
παρέχει πρόσθετα πλεονεκτήματα ασφάλειας
σε περιπτώσεις όπου σε μία εμπρόσθια
σύγκρουση εμπλέκονται οχήματα διαφορετικού
ύψους, βάρους ή δομής πλαισίου.
ΣΧΕΔΙΑΣΗ
ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΠΕΖΩΝ ΣΕ ΜΙΑ ΣΥΓΚΡΟΥΣΗΗ
δομή του εμπρός τμήματος του νέου CR-V
είναι σχεδιασμένη για να απορροφά
ενέργεια σε περίπτωση πρόσκρουσης με
πεζό. Τα στοιχεία που μετριάζουν τις
επιπτώσεις σε μία σύγκρουση με πεζό
είναι:
-
Μία ελεύθερη επιφάνεια κάτω από το καπό
που επιτρέπει μεγαλύτερη παραμόρφωση
- Βάσεις υαλοκαθαριστήρων σχεδιασμένες για να σπάνε σε μία σύγκρουση
- Βάσεις εμπρός φτερών και μεντεσέδες καπό που απορροφούν ενέργεια
- Βάσεις υαλοκαθαριστήρων σχεδιασμένες για να σπάνε σε μία σύγκρουση
- Βάσεις εμπρός φτερών και μεντεσέδες καπό που απορροφούν ενέργεια
ΕΜΠΡΟΣ
ΑΕΡΟΣΑΚΟΙ ΔΥΟ ΣΤΑΔΙΩΝ, ΠΟΛΛΑΠΛΩΝ ΟΡΙΩΝ
ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΣΗΣ Οδηγός
και συνοδηγός προστατεύονται από
προηγμένους εμπρόσθιους αερόσακους
(SRS)
με τεχνολογία ενεργοποίησης δύο σταδίων
(dual-stage)
και πολλαπλών ορίων ενεργοποίησης.
ΠΛΕΥΡΙΚΟΙ
ΑΕΡΟΣΑΚΟΙ ΟΡΟΦΗΣ ΜΕ ΑΙΣΘΗΤΗΡΑ ΑΝΑΤΡΟΠΗΣ
Για
όλα τα καθίσματα προβλέπεται αερόσακος
οροφής με σύστημα ανίχνευσης ανατροπής.
Οι αερόσακοι αυτοί ενεργοποιούνται από
μηχανισμούς στην οροφή, σε περίπτωση
ισχυρής πλευρικής σύγκρουσης,
προστατεύοντας το κεφάλι των επιβατών
στην περιοχή των παραθύρων.
ΖΩΝΕΣ
ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ
Η Honda χρησιμοποιεί ζώνες ασφαλείας τριών σημείων σε όλα τα καθίσματα του νέου CR-V. Οι εμπρός εφοδιάζονται με προεντατήρες. Βάσεις ISOFIX διασφαλίζουν τη σωστή και ασφαλή τοποθέτηση των παιδικών καθισμάτων.
Η Honda χρησιμοποιεί ζώνες ασφαλείας τριών σημείων σε όλα τα καθίσματα του νέου CR-V. Οι εμπρός εφοδιάζονται με προεντατήρες. Βάσεις ISOFIX διασφαλίζουν τη σωστή και ασφαλή τοποθέτηση των παιδικών καθισμάτων.
WHIPLASH
MITIGATION
SYSTEM
(ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΥ ΤΡΑΥΜΑΤΙΣΜΩΝ ΣΕ
ΟΠΙΣΘΙΑ ΣΥΓΚΡΟΥΣΗ)
Τα
εμπρός καθίσματα του νέου CR-V
ενσωματώνουν ένα σύστημα που είναι
σχεδιασμένο για να μετριάζει τους
τραυματισμούς του αυχένα σε μία οπίσθια
σύγκρουση. Το σύστημα whiplash
mitigation
system
συνεργάζεται με τη δομή αμαξώματος
Advanced
Compatibility
Engineering
(ACE™)
του the
CR-V.
ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΑ
ΤΟΥ CR-V
- Τέταρτη γενιά μοντέλου
- Παγκόσμιο μοντέλο, πωλείται σε 160 χώρες, οι συνολικές πωλήσεις ξεπερνούν τα 5 εκατομμύρια
- Ευρωπαϊκό μοντέλο, παράγεται στην Ευρώπη από το 2000
Το Honda CR-V παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Τόκιο το 1995 και ήταν το πρώτο μοντέλο μιας σύγχρονης γενιάς ‘soft roaders’. Έγινε σημείο αναφοράς μιας ραγδαία αναπτυσσόμενης κατηγορίας λόγω πρακτικών διαστάσεων και άριστης χρηστικότητας. Το CR-V σχεδιάστηκε κυρίως για χρήση στο δρόμο, αλλά με το στυλ ενός SUV και την ποιότητα που οι πελάτες προσδοκούν από ένα Honda. Οι πωλήσεις ξεκίνησαν στην Ευρώπη το 1997 και το CR-V έγινε αμέσως το αγαπημένο των καταναλωτών. Η παραγωγή CR-V Ευρωπαϊκών προδιαγραφών ξεκίνησε στο εργοστάσιο της Honda στο Swindon της Βρετανίας το 2000.
Η
δεύτερη γενιά CR-V
που παρουσιάστηκε το 2001 και δανείστηκε
πολλά στοιχεία από το πρώτο μοντέλο,
προσέφερε βελτιωμένες επιδόσεις και
κατανάλωση χάρη στο νέο δίλιτρο
βενζινοκινητήρα 2.0 i-VTEC.
Προσέφερε περισσότερους χώρους για
τους επιβάτες και τις αποσκευές τους,
αλλά και καλύτερα οδηγικά χαρακτηριστικά
εξαιτίας ενός 4x4
και το ‘on
demand’
συστήματος Real
Time
Dual
Pump
4WD,
το οποίο τοποθετήθηκε στο στάνταρ
εξοπλισμό σε όλες τις εκδόσεις. Ο
πετρελαιοκινητήρας i-CTDi
χρησιμοποιήθηκε στην γκάμα του CRV
το 2005, προσφέροντας ακόμη καλύτερες
επιδόσεις και ροπή αλλά και πιο απολαυστική
οδήγηση.
Το
2007 κυκλοφόρησε η τρίτη γενιά CR-V
η οποία έκανε ακόμη πιο ελκυστικό το
μικρό SUV
της μάρκας. Πιο χαμηλό, πιο κοντό και με
μεγαλύτερο πλάτος από τους προκατόχους
του, προσέφερε βελτιωμένα χαρακτηριστικά
στην άσφαλτο χωρίς να θυσιάζει την
πρακτικότητα. Ήταν το πρώτο SUV
με κάθετο άνοιγμα της πίσω πόρτας, κάτι
που έγινε εφικτό με την αφαίρεση της
ρεζέρβας από την πίσω πόρτα. Ένα facelift
το 2009 συνέπεσε με την εισαγωγή της νέας
γενιάς του i-DTEC
diesel
και το συνδυασμό - για πρώτη φορά στο
CR-V
- ενός πετρελαιοκινητήρα με αυτόματο
κιβώτιο.
Η
πρακτικότητα, η φινέτσα και η ποιότητα
παραμένουν οι βασικές αξίες και της 4ης
γενιάς του CR-V.
Σημαντικές
βελτιώσεις
έδωσαν τη δυνατότητα για χαμηλότερο
λειτουργικό κόστος αλλά και μειωμένες
εκπομπές CO2.
Πάνω από πέντε εκατομμύρια CR-V
έχουν πουληθεί σε όλο τον κόσμο από το
1995 που κυκλοφόρησε. Το CR-V
είναι ένα από τα κορυφαία σε πωλήσεις
SUV
στον κόσμο καθώς διατίθεται σε 160 χώρες
συμπεριλαμβανομένων και αυτών της
Γηραιάς Ηπείρου.
CR-V
1.6 i-DTEC
|
||
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ |
1.6 |
|
Κυβισμός
|
cc
(cm³)
|
1597
|
Διάμετρος
x
Διαδρομή
|
mm
|
76.0
x 88.0
|
Σχέση
συμπίεσης |
|
16
|
ΣΥΣΤΗΜΑ
ΜΕΤΑΔΟΣΗΣ |
|
|
M/T
Συμπλέκτης |
|
Ξηρός
μονόδισκος με διάφραγμα ελατηρίου
|
Τύπος
κιβωτίου |
|
6-τάχυτο
συγχρονιζέ
|
Σχέσεις μετάδοσης |
1η |
3.642
|
|
2η |
1.884
|
|
3η |
1.179
|
|
4η |
0.869
|
|
5η |
0.705
|
|
6η |
0.592
|
|
όπισθεν
|
3.673
|
|
Τελική
μετάδοση |
4.352
|
ΒΑΡΟΣ |
|
|
Βάρος
αμαξώματος
|
kg
|
1541
- 1600
|
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ |
|
|
Μέγιστη
Ισχύς
|
kW(Hp)/rpm |
88(120)/4000 |
Μέγιστη
Ροπή |
Nm/rpm
|
300/2000
|
Μέγιστη
ταχύτητα |
km/h
|
182
|
Επιτάχυνση
secs. |
0
→ 100 km/h
|
11.2
|
|
0
→ 400m
|
17.74
|
|
60
– 100 km/h με
4η |
8.2
|
Κατανάλωση
καυσίμου
l/100km |
Κύκλος
πόλης |
4.8
|
|
Εκτός
πόλης |
4.3
|
93/116/EC
|
Μικτός
κύκλος |
4.5
|
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ
|
|
|
Διαστάσεις
(ΜήκοςxΠλάτοςxΎψος)
|
|
4570/1820/1685
|
Χωρητικότητα
|
Χωρητικότητα
ρεζερβουάρ |
58
|
|
Χώρος
αποσκευών (καθίσματα σε όρθια θέση)
|
589
|
|
Χώρος
αποσκευών (καθίσματα
αναδιπλωμένα) litres
|
1669
(χώρος από το πάτωμα μέχρι την οροφή)
|