Τρίτη, 16 Ιουλίου 2013

Νέο Honda CRV 1.6 i-DTEC …με επιδόσεις επιβατικού, λειτουργικότητα και ασφάλεια SUV


16 Ιουλίου 2013
Το Ευρωπαϊκής παραγωγής CR-V είναι το επόμενο μοντέλο της οικογένειας Honda που εφοδιάζεται με το νέο κινητήρα 1.6 i-DTEC diesel της σειράς Earth Dreams Technology. Ο CR-V 1.6 i-DTEC που παρουσιάστηκε στο φετινό Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης διατίθεται σε έκδοση 2WD με μηχανικό κιβώτιο και θα συνδυάζει υψηλές επιδόσεις (ροπή 300Nm και 120 PS) με χαμηλές εκπομπές CO2 (119g/km*).


Ο νέος 1.6 i-DTEC έχει σχεδιαστεί ειδικά για την Ευρωπαϊκή αγορά, προκειμένου να ικανοποιήσει την αυξανόμενη ζήτηση για κινητήρες diesel χαμηλών ρύπων. Η νέα έκδοση CR-V θα κατασκευάζεται αποκλειστικά για την Ευρώπη στο νέο εργοστάσιο παραγωγής της Honda στο Swindon όπως και το Civic 1.6 i-DTEC, το οποίο παρουσιάστηκε φέτος τον Ιανουάριο, επιβεβαιώνοντας τη σπουδαιότητα αυτού του πετρελαιοκινητήρα στα σχέδια πωλήσεων της Honda στην Ευρώπη.

Καθώς όλο και περισσότεροι καταναλωτές ζητάνε μείωση του κόστους χρήσης, η τάση για 2WD diesel SUV έχει αυξηθεί και τώρα αντιπροσωπεύει πάνω από το ένα τέταρτο της συνολικής αγοράς C-SUV στην Ευρώπη. Το νέο CR-V 1.6 i-DTEC απαντά σε αυτή την τάση με απαράμιλλη οικονομία καυσίμου και εκπομπές CO μόλις 119g/km*.

Στην Ελληνική αγορά το νέο CRV 1.6 θα είναι διαθέσιμο από τον Οκτώβριο 2013 στις εκδόσεις Comfort & Elegance με τιμές που θα ξεκινούν από 27,000€ - 29,000€ (συμπεριλαμβανομένου του οφέλους απόσυρσης)
Αποδοτικό, λειτουργικό και ικανό Το νέο CR-V 1.6 i-DTEC παραμένει στο πνεύμα του αρχικού CR-V – συνδυάζοντας την απόδοση και τις επιδόσεις ενός επιβατικού αυτοκινήτου με τη λειτουργικότητα και την ασφάλεια ενός SUV. Ο συνδυασμός ελαφρού κινητήρα και του συστήματος 2WD σημαίνει ότι το νέο CR-V 1.6 i-DTEC ζυγίζει 116 kg* λιγότερο από το μοντέλο 2.2 i-DTEC κάτι που συμβάλλει στην ασφαλή και ταυτόχρονα ευέλικτη συμπεριφορά του οχήματος.

Το νέο CR-V 1.6 i-DTEC διαθέτει την πρακτικότητα και το στυλ ενός SUV το οποίο με τη χρήση ενός μικρού κινητήρα diesel πετυχαίνει χαμηλό λειτουργικό κόστος με κατανάλωση 4,5 l/100km. Επιπλέον, με εκπομπές CO2 κάτω από 120g/km, το CR-V 1.6 i-DTEC δικαιούται πολλές φορολογικές ελαφρύνσεις, που το κάνουν ακόμα πιο ελκυστικό για τον ιδιοκτήτη του.
Σχεδιαστικά διατηρεί το ύφος και το χαρακτήρα της 4ης γενιάς CR-V όπως και την εντυπωσιακή πρακτικότητα με χώρο αποσκευών που αγγίζει τα 1648 L.

Το νέο
CR-V 1.6 i-DTEC εφοδιάζεται επίσης με διαιρούμενα 60/40 πίσω καθίσματα και με μηχανισμό εύκολης αναδίπλωσης, τα οποία πέφτουν τελείως με μία κίνηση. Τραβώντας απλά μία λαβή, το CR-V μπορεί να μεταμορφωθεί από πενταθέσιο επιβατικό σε πολυμορφικό όχημα μεταφοράς φορτίων.
Ο ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ

Ο Ελαφρύτερος Κινητήρας Diesel στην Κατηγορία τουΟ 1.6 i-DTEC της Honda αποτελείται από αλουμινένια κυλινδροκεφαλή που εδράζεται σε ένα αλουμινένιο μπλοκ ανοικτού τύπου και ζυγίζει 47kg λιγότερο από τον 2.2 i-DTEC της Honda. 
Κάθε εξάρτημα έχει επανασχεδιαστεί με γνώμονα την ελαχιστοποίηση του βάρους και των διαστάσεων, ενώ οι προηγμένες τεχνικές παραγωγής έχουν συμβάλλει στην περαιτέρω μείωση του βάρους. 
Το πάχος των τοιχωμάτων των κυλίνδρων έχει μειωθεί στα 8mm, συγκριτικά με τα 9mm του 2.2 i-DTEC, στοιχείο που αποτελεί εξαιρετικό επίτευγμα για κινητήρα diesel. Επιπλέον, ελαφρύτερα έμβολα και μπιέλες έχουν χρησιμοποιηθεί στον 1.6-litre i-DTEC.

Σύστημα ΜετάδοσηςΤο CR-V 1.6 i-DTEC χρησιμοποιεί το ίδιο ελαφρύ και συμπαγές σύστημα μετάδοσης που παρουσιάστηκε στο Civic 1.6 i-DTEC. Αυτό το 6-τάχυτο μηχανικό κιβώτιο είναι 7kg ελαφρύτερο από το αντίστοιχο σύστημα του 2.2 i-DTEC βοηθώντας τον κινητήρα στην παραγωγή μέγιστης ροπής 300NM. 

ΑΠΟΔΟΤΙΚΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ

Διακόπτης ECON
Για μέγιστη απόδοση, πιέζοντας το διακόπτη ECON στο ταμπλό βελτιώνεται η απόδοση του συστήματος κλιματισμού (AC), ανάλογα με τις συνθήκες όπως η θερμοκρασία και η υγρασία. Αυτό ελέγχει το συμπιεστή και μειώνει την τάση του ανεμιστήρα, περιορίζοντας έτσι το φορτίο στον κινητήρα και μειώνοντας την κατανάλωση.

ECO Assist
Το ECO Assist βελτιστοποιεί την απόδοση του καυσίμου ελαχιστοποιώντας τις διαφορές στην κατανάλωση που προκαλούνται από τα διαφορετικά στυλ οδήγησης.  Το σύστημα χρησιμοποιεί φωτισμό στο ταχύμετρο υποδεικνύοντας πώς το οδηγικό στυλ επηρεάζει την κατανάλωση. Αυτό σημαίνει ότι οι οδηγοί μπορούν να πετυχαίνουν βέλτιστη οικονομία καυσίμου σε καθημερινές συνθήκες, παρέχοντας στο CR-V 1.6 i-DTEC αυτονομία μέχρι 1.289 km με ένα ρεζερβουάρ καυσίμου.
Ο φωτισμός του ταχύμετρου γίνεται λευκός όταν το όχημα κινείται στο ρελαντί και παραμένει λευκός στην ξαφνική επιτάχυνση και επιβράδυνση. Γίνεται πράσινος εάν η οδήγηση είναι οικονομική. Σε ήπια επιτάχυνση και επιβράδυνση, όταν ο οδηγός υπερβαίνει ελαφρώς το βέλτιστο επίπεδο γκαζιού ο φωτισμός του ταχύμετρου γίνεται κίτρινος-πράσινος.

Idle Stop
Το CR-V 1.6 i-DTEC εφοδιάζεται με το σύστημα Idle Stop της Honda στάνταρ. Αυτό μειώνει τη συνολική κατανάλωση καυσίμου κατά 5g/km περίπου, συμβάλλοντας στη μείωση των εκπομπών CO2 στα 119g/km*. Όταν ο οδηγός σταματά και επιλέγει νεκρά, ο κινητήρας απενεργοποιείται αυτόματα με την απελευθέρωση του συμπλέκτη και με την επιλογή μιας σχέσης γίνεται άμεση επανεκκίνηση.


ΔΥΝΑΜΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ & ΟΔΗΓΙΚΗ ΑΝΕΣΗ
  • Δοκιμασμένο στην Ευρώπη
  • Οδική συμπεριφορά επιβατικού αυτοκινήτου
  • Αναβαθμισμένες αναρτήσεις
  • Βελτιωμένη απόκριση συστήματος διεύθυνσης
  • Σύστημα διεύθυνσης Motion Adaptive EPS (MA-EPS)

Ανάρτηση
Το CR-V 1.6 i-DTEC εφοδιάζεται με την ίδια εμπρός ανάρτηση με γόνατα McPherson και την πίσω ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων με τα υπόλοιπα μοντέλα CR-V. Κάποιες βελτιώσεις έγιναν στις ρυθμίσεις των εμπρός αποσβεστήρων και στα πίσω σάιλεντμπλοκ με σκοπό τη μείωση των κλίσεων του αμαξώματος, τη διατήρηση της ευστάθειας σε υψηλές ταχύτητες και τη βελτίωση της οδηγικής άνεσης. Προκειμένου να εξασφαλίζει άμεση απόκριση, εγγυημένο έλεγχο και μέγιστο χώρο αποσκευών, το CR-V 1.6 i-DTEC εφοδιάζεται με έναν πίσω άξονα πολλαπλών συνδέσμων.

Σύστημα διεύθυνσης Το CR-V 1.6 i-DTEC διαθέτει σύστημα διεύθυνσης με ηλεκτρική υποβοήθηση Motion Adaptive (MA-EPS). Το προηγμένο σύστημα συνεργάζεται με το Vehicle Stability Assist (VSA) της Honda για την ανίχνευση της απώλειας ευστάθειας του οχήματος σε ολισθηρές συνθήκες και ενεργοποιεί άμεσα ένα σύστημα στο τιμόνι που παροτρύνει τον οδηγό να στρίψει προς τη σωστή κατεύθυνση


ΕΣΩΤΕΡΙΚΗ ΣΧΕΔΙΑΣΗΠΟΙΟΤΗΤΑ & ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑ
  • Εργονομικό, ευρύχωρο εσωτερικό
  • Φινίρισμα υψηλής ποιότητας
  • Βελτίωση χαρακτηριστικών NVH
  • Ευφυής ενσωματωμένηΟθόνη Πολλαπλών Πληροφοριών 5” - Multi-Information Display (i-MID)
  • Εύκολη αναδίπλωση διαιρούμενων 60/40 πίσω καθισμάτων με μία κίνηση

Στοχεύοντας σε μία ζωηρή αλλά ξεκούραστη οδηγική εμπειρία, η δημιουργία ενός ευρύχωρου, άνετου και εργονομικού cockpit ήταν βασικό στοιχείο στα σχέδια εξέλιξης του CR-V. Αφού ορίστηκε ο χώρος, επόμενος στόχος ήταν η δημιουργία ενός οδηγικού περιβάλλοντος όπου τα βασικά χειριστήρια είναι κατανεμημένα σε δύο ζώνες. Η ‘‘ζώνη πληροφοριών οδηγού’ - ‘Driver Interface Zone’ επιτρέπει στον οδηγό να εστιάζει στο δρόμο και εμφανίζει κρίσιμες πληροφορίες πίσω από το τιμόνι, εκεί που είναι στραμμένο το βλέμμα του. Στη δεξιά πλευρά η ‘Ζώνη Πληροφοριών’ - ‘Information Interface Zone’ περιλαμβάνει χειριστήρια και πληροφορίες, με την Multi-Information Display (i-MID) 5” στο κέντρο. Η ρυθμιζόμενη κολόνα τιμονιού ως προς το ύψος και την απόσταση, έχει εύρος ρύθμισης 40 mm προς κάθε κατεύθυνση, 10mm παραπάνω από πριν. Το ύψος του καθίσματος μπορεί να ρυθμιστεί σε εύρος 50mm, βελτίωση σε σχέση με το προηγούμενο CR-V. Μία αύξηση 10mm στις ρυθμίσεις του ύψους του τιμονιού και του καθίσματος διασφαλίζει την ιδανική θέση οδήγησης για τους περισσότερους οδηγούς.

Η υψηλή ποιότητα και ευελιξία του εσωτερικού αναδεικνύονται περαιτέρω από μία ολοκληρωμένη γκάμα εξοπλισμού. Στην καμπίνα, την προσοχή προσελκύει η ‘ οθόνη πολλαπλών λειτουργιών’ 5” Multi-Information Display (i-MID), που ελέγχει το ηχοσύστημα (συμπεριλαμβανομένου του ραδιοφώνου DAB όπου υπάρχει), το τηλέφωνο και το σύστημα πλοήγησης HDD (όπου υπάρχει). Στάνταρ είναι επίσης το αναγνωρισμένο ECON mode της Honda και το σύστημα Eco Assist, το οποίο συμβουλεύει τους οδηγούς για το πώς το οδηγικό τους στυλ επηρεάζει την κατανάλωση.
Για την επίτευξη ενός αθόρυβου περιβάλλοντος στο εσωτερικό, ηχομονωτικό υλικό τοποθετήθηκε στο πάτωμα κάτω από την καμπίνα των επιβατών, ενώ ηχοαπορροφητικό υλικό τοποθετήθηκε στην πίσω πόρτα, στους πίσω θόλους των τροχών, στα πλαίσια θυρών, στο εμπρός τροπέτο και στο καπό. Οι πόρτες φέρουν επίσης διπλές τσιμούχες. Αποτέλεσμα: μείωση 3dB στους θορύβους της καμπίνας συγκριτικά με την προηγούμενη γενιά CR-V.

Ευρύχωρο εσωτερικό
Το CR-V 1.6 i-DTEC εφοδιάζεται με σύστημα αναδίπλωσης των πίσω καθισμάτων με μία κίνηση. Τα πίσω καθίσματα είναι διαιρούμενα 60/40 αλλά πέφτουν τελείως τραβώντας απλά μία χειρολαβή. Έτσι το CR-V μεταμορφώνεται σε ένα ευέλικτο όχημα μεταφορών που παραμένει στην κορυφή των C-SUV για τη χωρητικότητά του (1648 L) με ρεζέρβα κανονικών προδιαγραφών (1669 με ρεζέρβα μικρών διαστάσεων). Ακόμα και με τα καθίσματα σε όρθια θέση, το CR-V έχει χώρο αποσκευών 589 L – αρκετό για τέσσερις τσάντες του γκολφ ή τρεις μεγάλες βαλίτσες.    
Μεγαλύτερη άνεση προσφέρει ένα χαμηλότερο κατά 25mm σκαλοπάτι φόρτωσης στο πορτμπαγκάζ του αυτοκινήτου, που παρέχει πρόσβαση σε ένα χώρο φόρτωσης μακρύτερο κατά 140mm, στα 1570mm.


ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ ΣΧΕΔΙΑΣΗ
  • Μειωμένο ύψος και μήκος χωρίς να επηρεάζεται ο εσωτερικός χώρος
  • Θέση οδήγησης στάνταρ επιβατικού αυτοκινήτου
  • Φώτα Ημέρας LED και πίσω φώτα LED (αποκλειστικά για την Ευρώπη)

Η φιλοσοφία της Honda ήταν ανέκαθεν ‘man-maximum, machine minimum’ και η 4η γενιά καταδεικνύει αυτά τα χειροπιαστά οφέλη μειώνοντας τις συνολικές διαστάσεις, αλλά χωρίς να θίγεται ο εσωτερικός χώρος. Το παρμπρίζ μετακινήθηκε προς τα εμπρός κατά 60mm (μέτρηση από το κάτω τμήμα) σε σχέση με το συνολικό μήκος του αυτοκινήτου. Σαν αποτέλεσμα, μειώθηκαν οι διαστάσεις του χώρου του κινητήρα. Η συγκεκριμένη λύση προσφέρει και άλλα πλεονεκτήματα, βελτιώνοντας τα εξωτερικά άκρα του CR-V και αυξάνοντας το επίπεδο πληροφόρησης και την αυτοπεποίθηση του οδηγού.

ΑεροδυναμικήΌπως συμβαίνει με τα περισσότερα στοιχεία του CR-V, η μορφή και η λειτουργικότητα συμβαδίζουν με την αεροδυναμική του αυτοκινήτου. Η υιοθέτηση ενός επίπεδου κάτω μέρους πατώματος και ανάγλυφων θόλων τροχών έχει εξομαλύνει τη ροή αέρα κάτω από το αυτοκίνητο, ενώ μία μακριά οροφή σε συνδυασμό με τον αεροδυναμικά βελτιστοποιημένο εμπρός προφυλακτήρα και την πίσω αεροτομή βοηθούν στη διαχείριση της ροής αέρα πάνω από το αμάξωμα. Έτσι μειώθηκε ο συντελεστής οπισθέλκουσας (αεροδυναμικής) κατά 6,5% συγκριτικά με την προηγούμενη γενιά CR-V προς όφελος των επιδόσεων, της οικονομίας καυσίμου και των μειωμένων ρύπων.


ΑΣΦΑΛΕΙΑ
  • Πέντε αστέρια Euro NCAP για το CR-V
  • Vehicle Stability Assist με Traction Control
  • Motion-Adaptive Electric Power Steering
  • Trailer Stability Assist (TSA)
  • ABS με Emergency Stop System
  • Advanced Compatibility Engineering Body Structure
  • Pedestrian Injury Mitigation Design
  • Αερόσακοι: εμπρός, πλευρικοί και οροφής
  • Whiplash mitigation system
  • Βάσεις παιδικών καθισμάτων ISOFIX

Πέντε Αστέρια Euro NCAP για τη Συνολική Ασφάλεια του Honda CR-V Το Honda CR-V είναι ένα από τα ασφαλέστερα αυτοκίνητα της Ευρώπης, σύμφωνα με τα αποτελέσματα των νέων ανεξάρτητων δοκιμών σύγκρουσης (crash tests) Euro NCAP, αφού κατάφερε να συγκεντρώσει το μέγιστο σκορ, 5 αστέρια.

Τα κορυφαία αποτελέσματα του νέου CR-V αντανακλούν τη δέσμευση της Honda στη συνολική ασφάλεια του αυτοκινήτου. Αυτή η δέσμευση αποτυπώνεται στην έκφραση ‘Ασφάλεια για Όλους’ – ασφάλεια για τους οδηγούς αλλά και για τους επιβάτες, πεζούς και κατόχους όλων των αυτοκινήτων.

ΕΝΕΡΓΗΤΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑΤα προηγμένα συστήματα ανάρτησης και πέδησης του νέου CR-V πλαισιώνονται από μία σειρά ηλεκτρονικών συστημάτων σχεδιασμένων να κάνουν την οδήγηση ευκολότερη και ασφαλέστερη.

VEHICLE STABILITY ASSIST (VSA) με TRACTION CONTROLΤο Vehicle Stability Assist (VSA) είναι ένα ηλεκτρονικό σύστημα ελέγχου ευστάθειας που συνεργάζεται με τα συστήματα ηλεκτρονικού γκαζιού Drive-by-Wire™ του CR-V και του 4-κάναλου ABS, υποστηρίζοντας τον οδηγό στη διατήρηση του ελέγχου κατά την επιτάχυνση, το φρενάρισμα και το στρίψιμο.

TRAILER STABILITY ASSIST (TSA)
 Το Trailer Stability Assist (TSA) τοποθετείται σε όλα τα μοντέλα της σειράς CR-V με σκοπό τη βελτίωση της ασφάλειας κατά τη ρυμούλκηση.

MOTION-ADAPTIVE ELECTRIC POWER STEERING (EPS)Εκτός από τη βελτιωμένη κατανάλωση και τη βελτιστοποιημένη αίσθηση/πληροφόρηση του οδηγού, το Motion-Adaptive Electric Power Steering (EPS) προσφέρει και σημαντικά οφέλη στον τομέα της ασφάλειας. Συνεργάζεται με το σύστημα VSA για:
Σταθερό Φρενάρισμα — Διορθώνει τις εντολές του οδηγού στο τιμόνι βελτιώνοντας τη σταθερότητα όταν ο οδηγός φρενάρει σε επιφάνειες με διαφορετικό συντελεστή τριβής (όπως ένας δρόμος που είναι εν μέρει καλυμμένος με χώμα ή χιόνι)
Περιορισμό Υποστροφής — Διορθώνει τις εντολές του οδηγού στο τιμόνι για να περιορίσει την υποστροφή και τον βοηθά να ακολουθήσει την επιθυμητή πορεία
Περιορισμό Υπερστροφής — Διορθώνει τις εντολές του οδηγού στο τιμόνι για να περιορίσει την υπερστροφή και τον βοηθά να ακολουθήσει την επιθυμητή πορεία

ABS ΚΑΙ EMERGENCY STOP SYSTEM (ESS)Όλα τα μοντέλα του νέου CR-V εφοδιάζονται με δισκόφρενα στους 4 τροχούς (εμπρός αεριζόμενοι δίσκοι και πίσω συμπαγείς δίσκοι) για αξιόπιστο φρενάρισμα. Το σύστημα περιλαμβάνει 4-κάναλο ABS, Electronic Brake Distribution (EBD) και Brake Assist στάνταρ.





ΠΑΘΗΤΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ

ΔΟΜΗ ΑΜΑΞΩΜΑΤΟΣ ADVANCED COMPATIBILITY ENGINEERING (ACE™) Έχοντας εξελιχθεί στις εγκαταστάσεις δοκιμών σύγκρουσης ‘οχήματος με όχημα’ στο Tochigi, η δομή αμαξώματος ACE™ είναι τώρα ένα αναγνωρισμένο ‘εργαλείο’ στο οπλοστάσιο παθητικής ασφάλειας της Honda. Ένα εμπρός κεντρικό πλαίσιο πολυγωνικής διατομής αποτρέπει την παραμόρφωση της καμπίνας με κατανομή των φορτίων σύγκρουσης μέσω πολλαπλών διαδρομών σε άλλες ζώνες διαχείρισης φορτίων – και μακριά από την καμπίνα των επιβατών. Επιπλέον, η Δομή Αμαξώματος ACE παρέχει πρόσθετα πλεονεκτήματα ασφάλειας σε περιπτώσεις όπου σε μία εμπρόσθια σύγκρουση εμπλέκονται οχήματα διαφορετικού ύψους, βάρους ή δομής πλαισίου.

ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΠΕΖΩΝ ΣΕ ΜΙΑ ΣΥΓΚΡΟΥΣΗΗ δομή του εμπρός τμήματος του νέου CR-V είναι σχεδιασμένη για να απορροφά ενέργεια σε περίπτωση πρόσκρουσης με πεζό. Τα στοιχεία που μετριάζουν τις επιπτώσεις σε μία σύγκρουση με πεζό είναι:
- Μία ελεύθερη επιφάνεια κάτω από το καπό που επιτρέπει μεγαλύτερη παραμόρφωση
- Βάσεις υαλοκαθαριστήρων σχεδιασμένες για να σπάνε σε μία σύγκρουση
- Βάσεις εμπρός φτερών και μεντεσέδες καπό που απορροφούν ενέργεια

ΕΜΠΡΟΣ ΑΕΡΟΣΑΚΟΙ ΔΥΟ ΣΤΑΔΙΩΝ, ΠΟΛΛΑΠΛΩΝ ΟΡΙΩΝ ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΣΗΣ Οδηγός και συνοδηγός προστατεύονται από προηγμένους εμπρόσθιους αερόσακους (SRS) με τεχνολογία ενεργοποίησης δύο σταδίων (dual-stage) και πολλαπλών ορίων ενεργοποίησης.

ΠΛΕΥΡΙΚΟΙ ΑΕΡΟΣΑΚΟΙ ΟΡΟΦΗΣ ΜΕ ΑΙΣΘΗΤΗΡΑ ΑΝΑΤΡΟΠΗΣ Για όλα τα καθίσματα προβλέπεται αερόσακος οροφής με σύστημα ανίχνευσης ανατροπής. Οι αερόσακοι αυτοί ενεργοποιούνται από μηχανισμούς στην οροφή, σε περίπτωση ισχυρής πλευρικής σύγκρουσης, προστατεύοντας το κεφάλι των επιβατών στην περιοχή των παραθύρων.

ΖΩΝΕΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ
Η
Honda χρησιμοποιεί ζώνες ασφαλείας τριών σημείων σε όλα τα καθίσματα του νέου CR-V. Οι εμπρός εφοδιάζονται με προεντατήρες. Βάσεις ISOFIX διασφαλίζουν τη σωστή και ασφαλή τοποθέτηση των παιδικών καθισμάτων.

WHIPLASH MITIGATION SYSTEM (ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΥ ΤΡΑΥΜΑΤΙΣΜΩΝ ΣΕ ΟΠΙΣΘΙΑ ΣΥΓΚΡΟΥΣΗ)
Τα εμπρός καθίσματα του νέου CR-V ενσωματώνουν ένα σύστημα που είναι σχεδιασμένο για να μετριάζει τους τραυματισμούς του αυχένα σε μία οπίσθια σύγκρουση. Το σύστημα whiplash mitigation system συνεργάζεται με τη δομή αμαξώματος Advanced Compatibility Engineering (ACE) του the CR-V.
ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΑ ΤΟΥ CR-V


  • Τέταρτη γενιά μοντέλου
  • Παγκόσμιο μοντέλο, πωλείται σε 160 χώρες, οι συνολικές πωλήσεις ξεπερνούν τα 5 εκατομμύρια
  • Ευρωπαϊκό μοντέλο, παράγεται στην Ευρώπη από το 2000

Το
Honda CR-V παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Τόκιο το 1995 και ήταν το πρώτο μοντέλο μιας σύγχρονης γενιάς ‘soft roaders’. Έγινε σημείο αναφοράς μιας ραγδαία αναπτυσσόμενης κατηγορίας λόγω πρακτικών διαστάσεων και άριστης χρηστικότητας. Το CR-V σχεδιάστηκε κυρίως για χρήση στο δρόμο, αλλά με το στυλ ενός SUV και την ποιότητα που οι πελάτες προσδοκούν από ένα Honda. Οι πωλήσεις ξεκίνησαν στην Ευρώπη το 1997 και το CR-V έγινε αμέσως το αγαπημένο των καταναλωτών. Η παραγωγή CR-V Ευρωπαϊκών προδιαγραφών ξεκίνησε στο εργοστάσιο της Honda στο Swindon της Βρετανίας το 2000.
Η δεύτερη γενιά CR-V που παρουσιάστηκε το 2001 και δανείστηκε πολλά στοιχεία από το πρώτο μοντέλο, προσέφερε βελτιωμένες επιδόσεις και κατανάλωση χάρη στο νέο δίλιτρο βενζινοκινητήρα 2.0 i-VTEC. Προσέφερε περισσότερους χώρους για τους επιβάτες και τις αποσκευές τους, αλλά και καλύτερα οδηγικά χαρακτηριστικά εξαιτίας ενός 4x4 και το ‘on demand’ συστήματος Real Time Dual Pump 4WD, το οποίο τοποθετήθηκε στο στάνταρ εξοπλισμό σε όλες τις εκδόσεις. Ο πετρελαιοκινητήρας i-CTDi χρησιμοποιήθηκε στην γκάμα του CRV το 2005, προσφέροντας ακόμη καλύτερες επιδόσεις και ροπή αλλά και πιο απολαυστική οδήγηση.
Το 2007 κυκλοφόρησε η τρίτη γενιά CR-V η οποία έκανε ακόμη πιο ελκυστικό το μικρό SUV της μάρκας. Πιο χαμηλό, πιο κοντό και με μεγαλύτερο πλάτος από τους προκατόχους του, προσέφερε βελτιωμένα χαρακτηριστικά στην άσφαλτο χωρίς να θυσιάζει την πρακτικότητα. Ήταν το πρώτο SUV με κάθετο άνοιγμα της πίσω πόρτας, κάτι που έγινε εφικτό με την αφαίρεση της ρεζέρβας από την πίσω πόρτα. Ένα facelift το 2009 συνέπεσε με την εισαγωγή της νέας γενιάς του i-DTEC diesel και το συνδυασμό - για πρώτη φορά στο CR-V - ενός πετρελαιοκινητήρα με αυτόματο κιβώτιο.
Η πρακτικότητα, η φινέτσα και η ποιότητα παραμένουν οι βασικές αξίες και της 4ης γενιάς του CR-V. Σημαντικές βελτιώσεις έδωσαν τη δυνατότητα για χαμηλότερο λειτουργικό κόστος αλλά και μειωμένες εκπομπές CO2. Πάνω από πέντε εκατομμύρια CR-V έχουν πουληθεί σε όλο τον κόσμο από το 1995 που κυκλοφόρησε. Το CR-V είναι ένα από τα κορυφαία σε πωλήσεις SUV στον κόσμο καθώς διατίθεται σε 160 χώρες συμπεριλαμβανομένων και αυτών της Γηραιάς Ηπείρου.


ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
CR-V 1.6 i-DTEC
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ
1.6- i-DTEC
Κυβισμός 
cc (cm³)
1597
Διάμετρος x Διαδρομή
mm
76.0 x 88.0
Σχέση συμπίεσης

16
ΣΥΣΤΗΜΑ ΜΕΤΑΔΟΣΗΣ

M/T     Συμπλέκτης

Ξηρός μονόδισκος με διάφραγμα ελατηρίου
            Τύπος κιβωτίου

6-τάχυτο συγχρονιζέ
            Σχέσεις μετάδοσης
1η
3.642

2η
1.884

3η
1.179

4η
0.869

5η
0.705

6η
0.592

όπισθεν 
3.673

Τελική μετάδοση
4.352
ΒΑΡΟΣ

Βάρος αμαξώματος  
kg
1541 - 1600
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ

Μέγιστη Ισχύς
kW(Hp)/rpm
88(120)/4000
Μέγιστη Ροπή
Nm/rpm
300/2000
Μέγιστη ταχύτητα
km/h
182
Επιτάχυνση secs.
0 → 100 km/h
11.2

0 → 400m
17.74

60 – 100 km/h με 4η
8.2
Κατανάλωση καυσίμου l/100km
Κύκλος πόλης
4.8


Εκτός πόλης
4.3
93/116/EC
Μικτός κύκλος
4.5
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ

Διαστάσεις (ΜήκοςxΠλάτοςxΎψος)


4570/1820/1685
Χωρητικότητα
Χωρητικότητα ρεζερβουάρ
58

Χώρος αποσκευών (καθίσματα σε όρθια θέση)
589

Χώρος αποσκευών (καθίσματα αναδιπλωμένα) litres
1669 (χώρος από το πάτωμα μέχρι την οροφή)