Τετάρτη 26 Ιουνίου 2013

To νέο Honda CR-V βαθμολογήθηκε με 5 αστέρια για τη συνολική του ασφάλεια από το Euro NCAP


Το νέο Honda CR-V είναι ένα από τα ασφαλέστερα αυτοκίνητα της Ευρώπης, σύμφωνα με τα αποτελέσματα των νέων ανεξάρτητων δοκιμών σύγκρουσης (crash tests) Euro NCAP, αφού κατάφερε να συγκεντρώσει το μέγιστο σκορ, 5 αστέρια.



Το μοντέλο αξιολόγησης εστιάζει στη συνολική ασφάλεια του οχήματος ώστε οι καταναλωτές  να έχουν μπροστά τους ένα μόνο απλό και κατανοητό σκορ. Το σύστημα λαμβάνει υπόψη την προστασία επιβατών, παιδιών και πεζών και τη διαθεσιμότητα βοηθημάτων του οδηγού. Από το Φεβρουάριο του 2009 που ίσχυσε το νέο μοντέλο αξιολόγησης  Euro NCAP, όλα τα μοντέλα Honda που δοκιμάστηκαν έλαβαν 5 αστέρια - Accord, Insight, Jazz, CR-Z, Civic και πιο πρόσφατα το νέο CR-V.

Τα κορυφαία αποτελέσματα του νέου CR-V σε αυτό τον έγκυρο θεσμό αντανακλούν τη δέσμευση της Honda στη συνολική ασφάλεια του αυτοκινήτου. Αυτή η δέσμευση αποτυπώνεται στην έκφραση ‘Ασφάλεια για Όλους’ – ασφάλεια για τους οδηγούς αλλά και για τους επιβάτες, πεζούς και κατόχους όλων των αυτοκινήτων. Στις εγκαταστάσεις δοκιμών σύγκρουσης ‘οχήματος με όχημα’ της Honda στο R&D κέντρο του Tochigi γίνονται αναλύσεις μεταξύ μοντέλων διαφορετικών διαστάσεων και βαρών και διερευνώνται λύσεις για τον περιορισμό των τραυματισμών επιβατών και πεζών.
Το νέο CR-V είναι το επόμενο μοντέλο της οικογένειας Honda που εφοδιάζεται με το  νέο κινητήρα 1.6 i-DTEC diesel της Earth Dreams Technology. Το CR-V 1.6 i-DTEC διατίθεται με 2WD και μηχανικό κιβώτιο και θα αποδίδει ροπή 300Nm και ισχύ 120 PS με εκπομπές CO2 μόνον 119g/km επιτυγχάνοντας την τέλεια ισορροπία επιδόσεων και οικονομίας. Η νέα έκδοση θα κυκλοφορήσει φέτος το φθινόπωρο.
Αποδοτικό, λειτουργικό, ικανό
Το στυλ του νέου CR-V 1.6 i-DTEC διατηρεί το πιο επιθετικό και αεροδυναμικό στήσιμο που υιοθετήθηκε στο νέο CR-V το 2012, με βαθύτερες ανάγλυφες γραμμές και πιο τολμηρό ρύγχος. Το CR-V είναι μικρότερο σε μέγεθος (-5 mm μήκος/ -30 mm ύψος) ενώ έχει αυξηθεί ο χώρος αποσκευών (1648 L), προσφέροντας 147 κυβικά λίτρα επιπλέον σε σύγκριση με το προηγούμενο μοντέλο.

Το νέο CR-V 1.6 i-DTEC επιτρέπει σε περισσότερους οδηγούς να βρίσκουν την ιδανική θέση οδήγησης, επειδή η σχεδίαση του καπό παρέχει βελτιωμένη ορατότητα γύρω από το ρύγχος διευκολύνοντας τον υπολογισμό των αποστάσεων όταν γίνονται ελιγμοί. Οι μεγάλοι τροχοί και οι τολμηροί θόλοι των τροχών του CR-V καθώς και ο χαμηλότερος εμπρός προφυλακτήρας προδίδουν τις ικανότητες και τη στιβαρότητα του SUV.

Στο CR-V 1.6 i-DTEC θα δούμε επίσης το επιτυχημένο ECON mode της Honda, το οποίο βοηθά στην ελαχιστοποίηση της κατανάλωσης καυσίμου και το Eco Assist που συμβουλεύει τους οδηγούς πώς το οδηγκό τους στυλ επηρεάζει την οικονομία καυσίμου. Η τεχνολογία Idle Stop θα είναι στάνταρ στο νέο CR-V 1.6 i-DTEC.

Στοιχεία ασφάλειας του νέου CRV 1.6 i-DTEC

Vehicle Stability Assist (VSA) με Traction Control
Το Vehicle Stability Assist (VSA) είναι ένα ηλεκτρονικό σύστημα ελέγχου της ευστάθειας που συνεργάζεται με τα συστήματα ηλεκτρονικού γκαζιού Drive-by-Wire™ του CR-V και του 4-κάναλου ABS, υποστηρίζοντας τον οδηγό στη διατήρηση του ελέγχου κατά την επιτάχυνση, το φρενάρισμα και το στρίψιμο.

Motion Adaptive Electric Power Steering (EPS)
Εκτός από τη βελτιωμένη κατανάλωση και τη βελτιστοποιημένη αίσθηση/πληροφόρηση του οδηγού, το
Motion-Adaptive Electric Power Steering (EPS) προσφέρει και σημαντικά οφέλη στον τομέα της ασφάλειας. Συνεργάζεται με το σύστημα VSA για:
Σταθερό Φρενάρισμα —Περιορισμό ΥποστροφήςΔιορθώνει τις εντολές του οδηγού στο τιμόνι για να περιορίσει την υποστροφή και τον βοηθά να ακολουθήσει την επιθυμητή πορεία

ABS & Emergency Stop System (ESS)
 Το Brake Assist αναγνωρίζει τα φρεναρίσματα έκτακτης ανάγκης και εφαρμόζει πρόσθετη, αυτόνομη πίεση πέδησης όταν χρειάζεται. Συμπληρώνεται από το Emergency Stop System (ESS), που ενεργοποιεί αυτόματα τα φώτα φρένων και τα αλάρμ όταν ανιχνεύσει φρενάρισμα πανικού. Τα φώτα αναβοσβήνουν γρήγορα για να προειδοποιήσουν τα οχήματα που ακολουθούν ότι το νέο CR-V σταματά απότομα, μειώνοντας τον κίνδυνο σύγκρουσης.

Προηγμένα Συστήματα Υποστήριξης Οδηγού – Advanced Driver Assist Systems (ADAS)
Το νέο CR-V χρησιμοποιεί τα Προηγμένα Συστήματα Υποστήριξης Οδηγού - Advanced Driver Assist Systems, (ADAS) της Honda, όπως τα Lane Keeping Assist System (LKAS), Adaptive Cruise Control (ACC) και Collision Mitigation Braking System (CMBS). Όλα τα συστήματα ADAS είναι σχεδιασμένα για υποστήριξη και όχι σαν υποκατάστατα του οδηγού.

Adaptive Cruise Control (ACC)
Χρησιμοποιώντας ένα ραντάρ χιλιοστομετρικού κύματος στην εμπρός μάσκα, το ACC παρακολουθεί την απόσταση από το προπορευόμενο όχημα και μπορεί να εφαρμόσει μέχρι το ένα τέταρτο της μέγιστης ισχύος πέδησης αυτόνομα, όταν χρειάζεται, για να διατηρήσει την επιθυμητή ταχύτητα και απόσταση. Εάν απαιτείται περισσότερο φρενάρισμα, το σύστημα παρέχει μία οπτική και ηχητική προειδοποίηση. Το ACC λειτουργεί σε ταχύτητες μεταξύ 30 και 180 km/h.

Lane Keeping Assist System (LKAS)
Είναι η πρώτη φορά που το LKAS διατίθεται με το CR-V. Σχεδιασμένο για δρόμους διπλής κυκλοφορίας ή για χρήση στον αυτοκινητόδρομο, το Lane Keeping Assist System της Honda φροντίζει το όχημα να παραμένει στη λωρίδα του.

Collison Mitigation Braking System (CMBS)
Το Collision Mitigation Brakeing System (CMBS) της Honda παρακολουθεί την απόσταση από το προπορευόμενο όχημα και την τάση μείωσή της, προειδοποιώντας τον οδηγό πότε επίκειται μία σύγκρουση και βοηθώντας στη μείωση των επιπτώσεων όταν αυτή γίνει αναπόφευκτη.

Δομή αμαξώματος Advanced Compatible Engineering ™ (ACE™)
Έχοντας εξελιχθεί στις εγκαταστάσεις δοκιμών σύγκρουσης ‘οχήματος με όχημα’ στο Tochigi, η δομή αμαξώματος ACE™ είναι τώρα ένα αναγνωρισμένο όπλο στο οπλοστάσιο παθητικής ασφάλειας της Honda. Η δομή αυτή που έχει χρησιμοποιηθεί προοδευτικά σε όλη τη γκάμα της Honda, προσφέρει αισθητά αυξημένη προστασία επιβατών σε ποικίλες συνθήκες σύγκρουσης.

Προστασία πεζού σε μία σύγκρουση
Η δομή του εμπρός τμήματος του νέου CR-V είναι σχεδιασμένη για να απορροφά ενέργεια σε περίπτωση πρόσκρουσης με πεζό. Στοιχεία τα οποία μετριάζουν τις επιπτώσεις σε μία σύγκρουση με πεζό είναι:
- Μία ελεύθερη επιφάνεια κάτω από το καπό που επιτρέπει μεγαλύτερη παραμόρφωση εάν έρθει σε επαφή με παιδί 
- Βάσεις υαλοκαθαριστήρων σχεδιασμένες για να αποσπώνται σε μία σύγκρουση, βάσεις εμπρός φτερών και μεντεσέδες καπό που απορροφούν ενέργεια

Whiplash Mitigation System – Σύστημα περιορισμού τραυματισμών σε οπίσθια σύγκρουση
Τα εμπρός καθίσματα του νέου CR-V ενσωματώνουν ένα σύστημα που είναι σχεδιασμένο για να μετριάζει τους τραυματισμούς του αυχένα σε μία οπίσθια σύγκρουση.  
Το whiplash mitigation system συνεργάζεται με τη δομή αμαξώματος Advanced Compatibility Engineering (ACE™) του CR-V.


Σχετικά με το Euro NCAP
Το Euro NCAP προσφέρει στους αυτοκινητιστές καταναλωτές μία ρεαλιστική και ανεξάρτητη αξιολόγηση των επιδόσεων ασφαλείας μερικών από τα πιο δημοφιλή αυτοκίνητα της Ευρωπαϊκής αγοράς.

Το
Euro NCAP Ιδρύθηκε το 1997 και τώρα με την υποστήριξη επτά Ευρωπαϊκών Κυβερνήσεων, της Ευρωπαϊκής Επιτροπής και οργανισμών αυτοκινητιστών και καταναλωτών σε κάθε χώρα της Ε.Ε. λειτουργεί σαν καταλύτης, επιταχύνοντας την πρόοδο σημαντικών εξελίξεων στη σχεδίαση ασφαλείας των νέων αυτοκινήτων.

Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να επισκεφθείτε την ιστοσελίδα: www.euroncap.com