Σάββατο, 30 Αυγούστου 2014

Το Mitsubishi Outlander PHEV στο 2014 Asia Cross Country Rally Δεύτερησυνεχόμενηνίκηστηνκατηγορίαηλεκτρικών οχημάτων




Το Mitsubishi Outlander PHEV στο 2014 Asia Cross Country Rally
Δεύτερησυνεχόμενηνίκηστηνκατηγορίαηλεκτρικών οχημάτων



Γιαδεύτερησυνεχήχρονιά, ηTwo & Four Motor Sports rally team – μετηνυποστήριξητης Mitsubishi Motors Corporation (MMC) – συμμετείχεμεένα plug-in υβριδικό, ηλεκτρικόOutlander PHEV 4WD crossover στο Asia Cross Country Rally 2014 (AXCR)πουδιοργανώθηκευπότηνυπότηναιγίδατης FIA. Ο αγώνας ξεκίνησε στην Ταϋλάνδη στις 9 Αυγούστου και ολοκληρώθηκε στην Καμπότζη στις 15 Αυγούστου – περισσότερες πληροφορίες στο http://www.r1japan.net/axcr/.



http://www.mitsubishi-motors.com/content/dam/com/pressrelease_en/2014/08/0939-1.jpg



Το αυτοκίνητο που συμμετείχε στην κατηγορία T1E (κατηγορία ηλεκτρικών οχημάτων) κάλυψε 1.986 km σε19 ώρες 17 λεπτά και 12 δευτερόλεπτα μέσα από κακοτράχαλες διαδρομές, και κατέκτησε την πρώτη θέση στην κατηγορία και τη 14η γενικής κατάταξης, επιδεικνύοντας για μία ακόμα φορά αξιοσημείωτη αξιοπιστία, αντοχή και επιδόσεις για τον κινητήρα του Plug-inHybridElectricVehicle (PHEV) της MMC, ακόμα και κάτω από ακραίες οδικές συνθήκες.

Στάνταρ σύστημα PHEV
Το Outlander PHEVrallycar χρησιμοποίησε την τροποποιημένη ανάρτηση του περσινού αγωνιστικού αυτοκινήτου έχοντας επίσης αυξημένη απόσταση από το έδαφος και την μπαταρία τοποθετημένη ψηλότερα για καλύτερες επιδόσεις εκτός δρόμου.

Το ολοκληρωμένο σύστημα ελέγχου δυναμικής συμπεριφοράς οχήματος SuperAll-Wheel Control (S-AWC) ήταν ρυθμισμένο για αγωνιστική χρήση διασφαλίζοντας καλύτερη πρόσφυση. Άλλες μετατροπές ήταν η τοποθέτηση ενός rollcage και μιας προστατευτικής ποδιάς κάτω από το αμάξωμα και η χρήση ελαφρύτερων στοιχείων για εξοικονόμηση βάρους (καπό, πίσω πόρτα, εξαρτήματα εσωτερικού). Επίσης αναβαθμίστηκε η στεγανοποίηση και προστέθηκε μια προέκταση της εισαγωγής αέρα (‘αναπνευστήρας’) για τα υδάτινα περάσματα.

Εκτός από τις παραπάνω αλλαγές το αυτοκίνητο έτρεξε χρησιμοποιώντας το ίδιο σχεδόν σύστημα κίνησης Plug-inHybridElectricVehicle (PHEV) και μηχανικά μέρη του στάνταρ μοντέλου παραγωγής.

2012 PMS - teaser # 1 pix.JPG

Ο Yasuo Tanaka – Τεχνικός Διευθυντής δήλωσε: «Επειδή οι ακραίες οδικές συνθήκες που είναι μοναδικές στο AsiaCross-CountryRally μας δυσκόλεψαν πολύ όταν τρέξαμε για πρώτη φορά πέρσι, μας οδήγησαν να αυξήσαμε την απόσταση από το έδαφος ώστε να βελτιώσουμε τις off-road επιδόσεις του αυτοκινήτου στον φετινό αγώνα.»

Και πρόσθεσε: «Είμαι πραγματικά ευτυχής που το Outlander PHEV όχι μόνον ολοκλήρωσε με επιτυχία το ράλι υπό τόσο σκληρές συνθήκες για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά αλλά κατατάχθηκε ακόμα ψηλότερα από πέρσι. Επίσης είμαι πολύ ικανοποιημένος και περήφανος που το Outlander PHEV απέδειξε τόσο πειστικά την αξιοπιστία και αντοχή του plug-in υβριδικού ηλεκτρικού συστήματος κίνησης της MMC αλλά και τις εξαιρετικές δυνατότητες των συστημάτων TwinMotor 4WD και S-AWC.»

Και τελειώνοντας είπε: «Οι βελτιωμένες επιδόσεις του Outlander PHEV σε όλα τα εδάφη φέτος μας επέτρεψαν να συλλέξουμε περισσότερα πολύτιμα δεδομένα από πέρσι. Ευελπιστώ να τα χρησιμοποιήσουμε στην εξέλιξη του ηλεκτρικού μας οχήματος.»



Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να επικοινωνήσετε με τον:
Γιώργο  Παππά, Δ/ντή Εταιρικής Επικοινωνίας, Αδελφοί Σαρακάκη Α.Ε.Β.Μ.Ε.
Τηλ. 210 3483 744 – 6936 129  309