Τετάρτη, 11 Ιουνίου 2014

Επιτυχημένη δοκιμή αποδοτικής οδήγησης και υψηλής αυτονομίας από την Ελβετία μέχρι την Ολλανδία με το Outlander 4x4 PHEV Plug-in-Hybrid


Επιτυχημένη δοκιμή αποδοτικής οδήγησης και υψηλής αυτονομίας από την Ελβετία μέχρι την Ολλανδία με το Outlander 4x4 PHEV Plug-in-Hybrid




Από το Härkingen (εισαγωγέας Ελβετίας) μέχρι το Άμστερνταμ (εισαγωγέας Ολλανδίας)

830 km με πλήρως φορτισμένη μπαταρία/γεμάτο ρεζερβουάρ

Μέση κατανάλωση 1 kWh + 5.44 L/100 km

 Το καινοτόμο Outlander PHEV που παρουσιάστηκε το Νοέμβριο του 2013 είναι το παγκοσμίως πρώτο SUV 4x4 με τεχνολογία Plug-in-Hybrid και ξεχωρίζει ως το ‘καθαρότερο SUV 4x4’ με εκπομπές CO2 μόνο 44 g και κατηγορία ενεργειακής απόδοσης Α.

Το Outlander PHEV διατίθεται με 3 κινητήρες (2x E-Motor, 1x βενζινοκινητήρα, συνολικής ισχύος 203 HP) και προσφέρει τα καλύτερα 3 κόσμων:
Ηλεκτρικό όχημα    αυτονομία μέχρι 52 km, σε hybrid mode μέχρι 824 km
SUV 4x4        μόνιμη 4x4 drive με 2 ηλεκτροκινητήρες
Οικογενειακό Wagon άφθονος χώρος για 5 άτομα + αποσκευές

Η Mitsubishi Switzerland ήθελε να διαπιστώσει κατά πόσον η θεωρητική πρότυπη αυτονομία σε συνδυασμένο hybrid mode (824 km) που έχει ανακοινώσει το εργοστάσιο είναι εφικτή σε μία δοκιμή πολλών χιλιομέτρων. Ο εξοπλισμός ήταν μία πλήρως φορτισμένη μπαταρία και ένα γεμάτο ρεζερβουάρ (45 L).

Οδηγός της δοκιμής του Outlander PHEV ήταν ο Ελβετός πρωτοπόρος στις μεγάλες αποστάσεις (Hypermiler) και πρώην Πιλότος των Swiss Airbus A330/A340 Felix Egolf, ο οποίος έχει ήδη πετύχει αρκετά ρεκόρ κατανάλωσης και μεγάλων αποστάσεων για τη Mitsubishi Switzerland.

Η δοκιμή πραγματοποιήθηκε το διάστημα 12-14 Μαΐου και ξεκίνησε από τα κεντρικά γραφεία της εισαγωγικής εταιρείας Mitsubishi Switzerland στο Härkingen/SO,  συνεχίστηκε μέσω Βασιλείας, Βοσγίων , Λουξεμβούργου προς το Βέλγιο και μέσω Αρδεννών στο Eindhoven/NL με τελικό προορισμό το Amstelveen κοντά στο Άμστερνταμ, στην έδρα του εισαγωγέα της Mitsubishi NL. Η διαδρομή ήταν ορεινή σε μερικά σημεία και το ποσοστό του αυτοκινητόδρομου δεν ξεπερνούσε το 38%.

Κατά την άφιξη, ο χιλιομετρητής έδειξε 729 km με υπόλοιπη αυτονομία 90 km. Το ταξίδι συνεχίστηκε στην πόλη του Άμστερνταμ για μία φωτογράφηση και κατόπιν στην Ουτρέχτη όπου ο υπολογιστής ταξιδιού έδειξε απόσταση 830.2 km και χρειάστηκε ανεφοδιασμός για πρώτη φορά: με 45.14 L ακριβώς και υπολογισμένη μέση κατανάλωση 5.44 L/100 km συν περίπου 1 kWh / 100 km.

Συμπέρασμα:
Πέρασε τη δοκιμασία με επιτυχία:  η στάνταρ αυτονομία που ανακοίνωσε το εργοστάσιο (824 km) μπορεί να επιτευχθεί στην πράξη. Ασφαλώς με προνοητική οδήγηση και λογική χρήση της τεχνολογίας Plug-in-Hybrid, π.χ. φόρτιση της μπαταρίας κατά τη διάρκεια του ταξιδιού (CHARGE) ή οικονομία φόρτισης (SAVE) και συνεπή χρήση του συστήματος ανάκτησης ενέργειας μέσω πέδησης με 5 στάδια φρεναρίσματος.

Το μέλλον ξεκινά εδώ και τώρα. Με το μοναδικό SUV 4x4 του είδους του στον κόσμο – το ευφυές Mitsubishi Outlander PHEV.