Τρίτη 22 Απριλίου 2014

HondaCivicMY14 Ανανεωμένο και Αναβαθμισμένο





Η σχεδιαστική ανανέωση του εξωτερικού και οι αισθητικές βελτιώσεις στο εσωτερικό διαμορφώνουν για το 5θ Civic μία πιο χαρακτηριστική και σπορτίφ εμφάνιση.




Η φρέσκια σχεδιαστική προσέγγιση επικεντρώνεται στο πίσω τμήμα του Civic όπου νέο στοιχείο είναι τα φιμέ κρύσταλλα στο πίσω παρμπρίζ . Επίσης υιοθετούνται σκούρα πίσω φωτιστικά σώματα. 


Ανάμεσα στις προσθήκες είναι ένα διακοσμητικό στην πινακίδα κυκλοφορίας και ένα νέο
διακοσμητικό στον κάτω προφυλακτήρα σε μαύρη απόχρωση.  Το ανανεωμένο 5θ Civic περιλαμβάνει νέο μαύρο διακοσμητικό εμπρός προφυλακτήρα, πιο σκούρα διακοσμητικά στους θόλους των τροχών και νέες ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών σε ασημί και μαύρο.

Διακριτικές αισθητικές βελτιώσεις στο εσωτερικό προβάλλουν την ποιότητα και σπορ εμφάνιση του ανανεωμένου 5θ  Civic. Οι στυλιστικές αλλαγές περιλαμβάνουν νέες λευκές ραφές στο τιμόνι, τα καθίσματα και την επένδυση γονάτων και μαύρα μπουτόν στο πάνελ του ηχοσυστήματος  και χειριστήρια στο τιμόνι.

Τέλος έγιναν νέες ρυθμίσεις στην εμπρός και πίσω ανάρτηση και στο σύστημα διεύθυνσης προκειμένου να βελτιωθεί η γραμμικότητα, η ευστάθεια και η οδηγική άνεση, κυρίως στις υψηλές ταχύτητες.

Το ανανεωμένο 5θ Civic θα διαθέτει την ίδια νέα σειρά συστημάτων ενεργητικής ασφάλειας,με την οποία εφοδιάζεται και το νέο CivicTourer- που συνδυάζουν αισθητήρες, κάμερες, παλμικά λέιζερ μικρής εμβέλειας (lidar) και τεχνολογίες ραντάρκαι θα παράγεται και αυτό στο Βρετανικό εργοστάσιο της Hondaστο Swindon.













Οι διαθέσιμες εκδόσεις και οι τιμές του HondaCivicMYείναι:

Civic 5d Diesel
Ενδεικτική
λιανική τιμή
Ενδεικτική λιανική
τιμή με απόσυρση
1,6 lt Diesel Comfort
€22,600
€21,170
1,6lt Diesel Sport
€24,200
€22,770
Civic 5d Petrol
Ενδεικτική
λιανική τιμή
Ενδεικτική λιανική
τιμή με απόσυρση και όφελος €700
1,4lt Petrol Comfort
€16,900
€15,240
1,4lt Petrol Sport
€18,050
€16,390
1,8lt Petrol Sport
€21,600
€19,277
1,8lt Petrol Sport 5AT
€22,800
€20,427





Κινητήρες και κιβώτια

Πλήρης γκάμα κινητήρων για όλες τις ανάγκες
Το Civic ΜΥ14 διατίθεται με τρεις επιλογές κινητήρων: βενζινοκινητήρας 1.4 lt. i-VTEC, βενζινοκινητήρας 1.8 li-VTECκαι 1.6li-DTECdiesel. Όλες οι κινητήριες μονάδες συνδυάζονται με 6-τάχυτο μηχανικό κιβώτιο, ECOAssist και IdleStop. Επίσης εφοδιάζονται με HillStartAssist. Ο 1.8 l συνδυάζεται και  με ένα 5χυτο αυτόματο κιβώτιο ειδικής σχεδίασης. 

1.6 i-DTECoελαφρύτερος Diesel στην κατηγορία του
Ο 1.6 i-DTEC της Honda αποτελείται από μία αλουμινένια κυλινδροκεφαλή που συνδέεται σε ένα ‘opendeck’ (με διάκενο μεταξύ χιτωνίων και μπλοκ κυλίνδρων). Είναι ο ελαφρύτερος diesel στην κατηγορία του, ζυγίζοντας 47kg λιγότερο από τον 2.2 i-DTEC της Honda. Κάθε εξάρτημα έχει σχεδιαστεί με κριτήριο τη μείωση του βάρους και των διαστάσεων, ενώ προηγμένες τεχνικές παραγωγής είχαν ανάλογη συμβολή. Ο 1.6 i-DTEC της Honda αποδίδει 120 ίππους και προσφέρει μέγιστη ροπή 300Nm, ενώ παράλληλα και  κορυφαία κατανάλωση καυσίμου , 3,6lt/100 km στο μικτό κύκλο και εκπομπές ρύπων 94gr/km.

Έξυπνος Υπερτροφοδοτότης
Η 4η γενιά του υπερτροφοδότηGarrett που χρησιμοποιεί ο 1.6 i-DTEC υιοθετεί αποδοτική σχεδίαση μεταβλητών πτερυγίων και η ταχύτητα περιστροφής του ελέγχεται με ακρίβεια από τα ηλεκτρονικά του αυτοκινήτου, ελαχιστοποιώντας έτσι την υστέρηση τούρμπο (turbolag) και επιτυγχάνοντας ένα βέλτιστο συνδυασμό απόδοσης στις χαμηλές – μεσαίες στροφές και επιδόσεων στις υψηλές ταχύτητες. Η μέγιστη πίεση υπερπλήρωσης είναι 1.5bar.

Σύστημα Μετάδοσης
Ένα ελαφρύ και συμπαγές σύστημα μετάδοσης χρησιμοποιείται στο 1.6 i-DTECCivic. Το 6 τάχυτο μηχανικό σύστημα είναι κατά 7kg ελαφρύτερο από το αντίστοιχο του 2.2 i-DTEC βοηθώντας τον κινητήρα να παράγει μέγιστη ροπή 300NM. Το σύστημα κιβωτίου προσφέρει:
·         Κορυφαία απόδοση μετάδοσης
·         Ομαλή και ακριβή αίσθηση κατά την αλλαγή σχέσεων
·         Νέο σύστημα όπισθεν με αυξημένη ικανότητα μετάδοσης ροπής και πιο αθόρυβη λειτουργία


1.8 i-VTEC
Υψηλή οικονομία καυσίμου, χαμηλοί (καθαροί) ρύποι
Ο 1.8 i-VTEC του Civic προβάλει την προηγμένη τεχνολογία VTEC και συστημάτων διαχείρισης κινητήρα της Honda. Από την αρχή, ο κινητήρας σχεδιάστηκε σαν στοιχείο ενός συστήματος κίνησης υψηλής ποιότητας, με βελτιωμένη λειτουργία σε όλα τα στάδια οδήγησης, όπως εκκίνηση, αλλαγή ταχυτήτων, επιτάχυνση και επιβράδυνση. Η εκκίνηση είναι εύκολη και γρήγορη, οι αλλαγές ταχυτήτων ομαλές και ο έλεγχος του γκαζιού εύκολος και προβλέψιμος. Η επιτάχυνση και η επιβράδυνση γίνονται πάντα ομαλά και άνετα εντός και εκτός πόλης. Το ίδιο ισχύει και για την επιτάχυνση στον αυτοκινητόδρομο σε υψηλές ταχύτητες.

Αποδίδοντας 142 PS στις 6500 rpm και ροπή 174 Nm στις 4300 rpm, ο κινητήρας ανταποκρίνεται άμεσα στις χαμηλές – μεσαίες στροφές, ενώ λειτουργεί αθόρυβα και ομαλά σε όλες τις στροφές. Το σύστημα εισαγωγής ρυθμίστηκε για την αύξηση της ισχύος.

Με εκπομπές 137gCO2 /kmπληροί τις προδιαγραφές EURO-5. Τα βελτιωμένα επίπεδα εκπομπών CO2 τον τοποθετούν μεταξύ  των κορυφαίων στην κατηγορία, παρέχοντας φορολογικά οφέλη στους ιδιοκτήτες. Σ’ αυτό προστίθενται οι βελτιωμένες δυναμικές επιδόσεις: για να επιταχύνει από στάση στα 100 km/h χρειάζεται μόνο 9,1 δευτερόλεπτα.

1.4 i-VTEC
Υψηλή οικονομία καυσίμου, χαμηλοί ρύποι
Ο 1.4 SOHC του Civic ωφελείται επίσης από την προηγμένη τεχνολογία  VTEC της Honda για αποδοτική διαχείριση καυσίμου. Όπως οι υπόλοιποι κινητήρες της σειράς, είναι άριστα ρυθμισμένος και αναβαθμισμένος για να πληροί τις απαιτήσεις δυναμικών επιδόσεων και περιβαλλοντικής συμβατότητας. Οι εκπομπές CO2 έχουν μειωθεί στα 129g/km για συμμόρφωση με τα πρότυπα EURO-5. Ο κινητήρας παράγει μέγιστη ισχύ 100 PS και ροπή 127 Nm στις 4800 rpm. 

Όπως οι υπόλοιποι κινητήρες του νέουCivic, η μονάδα 1.4 λίτρων έχει πιο ανθεκτική μίζα για να ανταπεξέλθει στον αυξημένο αριθμό εκκινήσεων λόγω IdleStop.

Τεχνολογίες αύξησης απόδοσης με IdleStop στάνταρ στο μηχανικό μοντέλο
H 9η γενιά Civic προσφέρει τη μοναδική τεχνολογία EcoAssist™ της Honda που βοηθά τους οδηγούς να πετυχαίνουν βέλτιστη απόδοση, σύμφωνα με την άποψη ότι διαφορετικά οδηγικά στυλ μπορεί να έχουν έως και 15% διαφορά στην κατανάλωση καυσίμου. Το σύστημα χρησιμοποιεί το ταχύμετρο του αυτοκινήτου για να συμβουλεύσει τους οδηγούς πώς το οδηγικό στυλ τους επηρεάζει την κατανάλωση. Εάν οδηγούν οικονομικά, το ταμπλό γίνεται πράσινο. Εάν ο οδηγός ξεπεράσει ελαφρώς το καλύτερο επίπεδο ελέγχου του γκαζιού, το ταμπλό γίνεται λευκό/πράσινο. Τέλος, στην έντονη επιτάχυνση ή επιβράδυνση γίνεται λευκό. Το σύστημα αναβαθμίζεται περαιτέρω με την επιλογή του ECONmode, το οποίο μόλις ενεργοποιηθεί μεταβάλλει τη χαρτογράφηση του ηλεκτρονικού συστήματος γκαζιού (drive-by-wire) για να διασφαλίσει μία ομαλή αύξηση της ροπής για πιο ξεκούραστη οδήγηση και μεγαλύτερη οικονομία καυσίμου.

Η απόδοση αυξάνεται ακόμα περισσότερο με την τεχνολογία IdleStop που προσφέρεται στάνταρ με όλα τα μοντέλα Civic με χειροκίνητο, μηχανικό κιβώτιο: ένα σύστημα εξαιρετικά ομαλό που μπορεί να συμβάλλει στη μείωση μέχρι 5 gCO2 /km για τον κινητήρα diesel. Όταν ο οδηγός σταματά και επιλέγει νεκρά στο κιβώτιο, ο κινητήρας απενεργοποιείται αυτόματα μόλις αφήσει το συμπλέκτη. Στη συνέχεια, ενεργοποιείται ξανά αυτόματα, με το πάτημα του συμπλέκτη και την επιλογή μιας σχέσης. Μία ένδειξη στο ταμπλό δηλώνει τη λειτουργία του IdleStop. Το σύστημα μπορεί να απενεργοποιηθεί από ένα μπουτόν στο ταμπλό.

i-VTEC – Πώς λειτουργεί
Το σύστημα μεταβλητού χρονισμού βαλβίδων VTEC της Honda προσφέρει επίπεδα απόδοσης και ισχύος ανέφικτα με το συμβατικό, σταθερό χρονισμό βαλβίδων. Ανάλογα με το φορτίο και τις στροφές του κινητήρα, μια μονάδα ελέγχου επιλέγει μεταξύ δύο διαφορετικών προφίλ εκκέντρων για τον προσδιορισμό του χρονισμού των βαλβίδων εισαγωγής με στόχο τη μέγιστη οικονομία και τις επιδόσεις.

HillStartAssist
Το HillStartAssist χρησιμοποιείται σε όλα τα μοντέλα με μηχανικά κιβώτια. Το σύστημα αποτρέπει την προς τα πίσω κύλιση του αυτοκινήτου όταν ο οδηγός αφήσει το φρένο για να πατήσει γκάζι. Τα φρένα παραμένουν ενεργά περίπου ένα δευτερόλεπτο, ώστε να μπορέσει το αυτοκίνητο να ξεκινήσει ομαλά, σαν ένα ακόμα δείγμα της συνολικής οδηγικής ποιότητας. Το σύστημα έχει ρυθμιστεί ειδικά ώστε να συμβάλλει στην οδηγική άνεση που υπόσχεται το νέο Civic.

6-τάχυτο μηχανικό κιβώτιο
Το συμπαγές, ελαφρύ εξατάχυτο μηχανικό κιβώτιο του Civicσυμβάλλει στις αυξημένες επιδόσεις και την απόδοση του καυσίμου. Μοντέλα με μηχανικό κιβώτιο φέρουν λυχνία ShiftIndicatorLight (SIL) στην περιοχή ενδείξεων του οδηγού. Το σύστημα διαχείρισης του κινητήρα ανιχνεύει κατά πόσον το επίπεδο ροπής είναι κατάλληλο για τις τρέχουσες συνθήκες οδήγησης  και προτρέπει τον οδηγό με ένα οπτικό σήμα να αλλάξει ταχύτητα την κατάλληλη στιγμή για μέγιστη εξοικονόμηση καυσίμου.

5-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο (1.8 λίτρων μόνο)
Από το 2009 ένα συμβατικό αυτόματο κιβώτιο διατίθεται για το βενζινοκινητήρα 1.8 λίτρων. Το σύστημα εξελίχθηκε αποκλειστικά για πελάτες του Civic 5θ και προσφέρει ομαλή, απλή λειτουργία σύμφωνα με τη συνολική φιλοσοφία του αυτοκινήτου. Για την πιο εξελιγμένη έκδοση του Civic, το σύστημα βελτιώθηκε με κριτήριο τους καθαρότερους ρύπους ενώ πετυχαίνει 2% μικρότερη κατανάλωση χάρη στην εφαρμογή διαφόρων μέτρων όπως βελτιωμένος έλεγχος υδραυλικής πίεσης, μετατροπέας ροπής υψηλής χωρητικότητας, μειωμένη τριβή συμπλέκτη και αλλαγές σε χαμηλότερες στροφές κινητήρα.

 


Ασφάλεια

Το 5θυρο HondaCivic  θεωρείται ως ένα από ασφαλέστερα αυτοκίνητα της Ευρώπης, σύμφωνα με τα αποτελέσματα των ανεξάρτητων crashtests του EuroNCAP. Η κορυφαία κατάταξη του Civic στον τομέα της ασφάλειας αντανακλά τη δέσμευση της Honda στη συνολική ασφάλεια των οχημάτων, Οι μηχανικοί της Honda εστιάζουν όχι μόνο στην ασφάλεια των επιβατών αλλά και των άλλων χρηστών των δρόμων όπως είναι οι πεζοί και οι δικυκλιστές. 
Οι καινοτομίες για την ασφάλεια του Civic περιλαμβάνουν πίσω πόρτα από ρητίνη και νέα αλουμινένια δοκό προφυλακτήρα. Για να είναι πάντα ευδιάκριτο στο δρόμο, το Civic εφοδιάζεται στάνταρ με εξωτερικούς καθρέπτες που εδράζουν ενσωματωμένα φλας LED. Η επιφάνεια του καθρέπτη είναι φαρδύτερη σε σχέση με της προηγούμενης γενιάς Civic, αυξάνοντας την προς τα πίσω ορατότητα για τον οδηγό. Σε συνδυασμό με το μειωμένο πλάτος της κολόνας Α, βελτιώνει τη συνολική ορατότητα– βασικό στοιχείο της ασφάλειας του οχήματος.

VehicleStabilityAssist
Το VehicleStabilityAssist (VSA) είναι σχεδιασμένο για να βοηθά τον οδηγό να διατηρεί τον έλεγχο στο στρίψιμο, την επιτάχυνση και τους ξαφνικούς ελιγμούς εφαρμόζοντας υποβοήθηση πέδησης σε όποιον από τους τροχούς κρίνει απαραίτητο και προσαρμόζοντας τη ροπή του κινητήρα στις οδηγικές συνθήκες.

Δομή Αμαξώματος AdvancedCompatibilityEngineering (ACE)
Έχοντας εξελιχθεί  στο κέντρο δοκιμών crashtest οχήματος με όχημα στο Tochigi, η δομή του αμαξώματος AdvancedCompatibilityEngineering™ (ACE™) αποτελεί τώρα ένα  ακόμα στάνταρ διαπιστευτήριο της Honda στον τομέα της παθητικής ασφάλειας.
Η δομή αμαξώματος ACE™ είναι μία αποκλειστική σχεδιαστική φιλοσοφία της Honda που αυξάνει την προστασία των επιβατών και τη συμβατότητα πρόσκρουσης στις μετωπικές συγκρούσεις. Η Δομή Αμαξώματος ACEBodyStructure™ χρησιμοποιεί ένα δίκτυο συνδεδεμένων δομικών στοιχείων που κατανέμουν την ενέργεια κρούσης πιο ομοιόμορφα στην εμπρός επιφάνεια του αυτοκινήτου. Αυτή η βελτιωμένη διαχείριση της ενέργειας κρούσης που απελευθερώνεται σε μία εμπρόσθια σύγκρουση συμβάλλει στη μείωση των δυνάμεων που μεταφέρονται στην καμπίνα των επιβατών και διαχέει πιο ομοιόμορφα όσες μεταφέρονται σε άλλα οχήματα κατά την πρόσκρουση.

Προστασία Πεζών
Το νέο Civic έχει τα πιο προηγμένα χαρακτηριστικά προστασίας για τους πεζούς.  Σύμφωνα με έρευνες  τα χαρακτηριστικά αυτά μπορούν να μειώσουν σημαντικά τις πιθανότητες επιβίωσης ενός πεζού εάν χτυπηθεί από διερχόμενο όχημα.  «Είμαι περήφανος που η Honda φημίζεται σαν πρωτοπόρος στην ασφάλεια των πεζών. Είναι ένας τομέας στον οποίο δουλέψαμε πολύ με το νέο Civic» σχολίασε ο JulianWarren, Επικεφαλής Μηχανικός στον τομέα της Ασφάλειας.
Ανάμεσα στα στοιχεία προστασίας των πεζών είναι οι βάσεις των καθαριστήρων που υποχωρούν σε μία σύγκρουση και οι βάσεις των φτερών που απορροφούν ενέργεια, αφήνοντας περισσότερο χώρο για παραμόρφωση.

Αερόσακοι και ζώνες ασφαλείας
Σε όλα τα μοντέλα οι εμπρός και πλευρικοί αερόσακοι SupplementalRestraintSystem (SRS) συμπληρώνονται από αερόσακους οροφής πλήρους μήκους που προστατεύουν όλους τους επιβάτες. Υπάρχουν ζώνες ασφαλείας τριών σημείων EmergencyLockingRetractor (ELR) σε όλα τα καθίσματα, ενώ οι εμπρός περιλαμβάνουν προεντατήρες με περιοριστές φορτίων 2 σταδίων EnergyAbsorption (EA). Πίσω, βάσεις ISOFIX διασφαλίζουν την ασφαλή και σωστή τοποθέτηση των παιδικών καθισμάτων.


Πλαίσιο

Ανώτερη οδική συμπεριφορά και ευστάθεια
Το πίσω σύστημα της ανάρτησης του Civic έχει ανανεωθεί, διατηρώντας τη βασική διάταξη ημιάκαμπτου άξονα για τη μεγιστοποίηση του εσωτερικού χώρου και τη διασφάλιση της πρακτικότητας που προσφέρουν τα magicseats. Προετοιμάζοντας το νέο Civic για το πολυδιάστατο Ευρωπαϊκό οδικό δίκτυο, η σταθερότητα στις υψηλές ταχύτητες ήταν Νο1 προτεραιότητα ώστε να παρέχεται αυτή η αίσθηση ασφάλειας και αυξημένης στιβαρότητας χωρίς θυσίες στην οδηγική άνεση.

Η πίσω ανάρτηση του Civic φέρει υδραυλικάσαϊλεντμπλόκ, αντικαθιστώντας τα στάνταρ ελαστικά. Αυτά προσφέρουν πιο μαλακή απόσβεση, μειώνοντας το θόρυβο από το δρόμο και προσφέροντας πιο αποτελεσματική απόσβεση κραδασμών σε ανωμαλίες όπως τα σαμαράκια. Το ίδιο σύστημα χρησιμοποιείται στο HondaLegend και είναι μοναδικό σε αυτοκίνητο της κατηγορίας C όταν συνδυάζεται με ημιάκαμπτο πίσω άξονα. Ο άξονας Η με υστερούντες βραχίονες που εδράζει και τα υδραυλικάσαϊλεντμπλόκ έχει ενισχυθεί. Μία βάση αποσβεστήρων από ουρεθάνη βελτιώνει την οδηγική άνεση. Η ευστάθεια στο φρενάρισμα έχει επίσης βελτιωθεί μέσω αντίστροφης περιέλιξης των δύο πίσω ελατηρίων.

Η εμπρός ανάρτηση και το σύστημα διεύθυνσης του Civic έχουν αναθεωρηθεί με στόχο τη βελτιωμένη οδική συμπεριφορά και ευστάθεια. Οι μηχανικοί επιδίωξαν επίσης μία καλή ισορροπία μεταξύ απόσβεσης συμπίεσης και επαναφοράς των αποσβεστήρων, αλλά και τη βέλτιστη γεωμετρία του άξονα για μεγαλύτερη οδηγική άνεση. Οι μηχανικοί ασχολήθηκαν και με τη βελτιστοποίηση των δυνάμεων που παράγονται στα ελαστικά όταν το αυτοκίνητο στρίβει, επιτυγχάνοντας μία ομαλή αίσθηση στο στρίψιμο. Μελέτησαν προσεκτικά το ίχνος της γωνίας κάστερ, το μήκος του ακροαξονίου και τα σαϊλεντμπλόκ. Τα δοκιμασμένα και αξιόπιστα γόνατα MacPherson παραμένουν συμβάλλοντας στη σπορ δυναμική του αυτοκινήτου και συνδυάζονται με ένα σύστημα EPS (ElectricPowerSteering) νέας χαρτογράφησης για άμεση και γραμμική αίσθηση οδήγησης.

 

Οδηγοκεντρικό


Η σχεδίαση του εσωτερικού όλων των μοντέλων Civic είναι οδηγοκεντρική. Από το κάθισμα του οδηγού, τα όργανα δείχνουν να τον αγκαλιάζουν και να τον τοποθετούν στο κέντρο της οδηγικής εμπειρίας, απόλυτα χαλαρό αλλά με πλήρη έλεγχο. Όλα τα χειριστήρια είναι άριστα τοποθετημένα και οι όποιες πληροφορίες θέλει ο οδηγός  είναι άμεσα διαθέσιμες.

Ο εσωτερικός σχεδιασμός του Civic είναι εμπνευσμένος από το κόκπιτ  μαχητικών αεροσκαφών και των αγωνιστικών αυτοκινήτων, επιτρέποντας την εύκολη πρόσβαση και λειτουργία σε όλα τα χειριστήρια. Το Civic δίνει την εντύπωση ότι το αυτοκίνητο είναι σχεδιασμένο γύρω από τον οδηγό – εκφράζοντας την Αρχή της Honda ‘‘manmaximum, machineminimum’ (‘μέγιστη έμφαση στον άνθρωπο, ελάχιστη στα μηχανήματα’).

Το cockpit έχει 2 ζώνες ελέγχου γνωστές σαν Ζώνη Ενημέρωσης (InformationInterfaceZone) και Ζώνη Απεικόνισης Πληροφοριών Οδήγησης (DriverInterfaceZone). Η τελευταία τοποθετείται σε ένα πάνελ οργάνων πάνω από το κυρίως ταμπλό. Η Ζώνη Απεικόνισης Πληροφοριών Οδήγησης Οδηγού συγκεντρώνει βασικές πληροφορίες στο πιο εργονομικό ύψος από απόψεως ορατότητας. Ζώνη Απεικόνισης Πληροφοριών Οδήγησης περιλαμβάνει έγχρωμη οθόνη i-MID και ελέγχει λειτουργίες όπως του ηχοσυστήματος και του αιρκοντίσιον, παρέχοντας εύκολη πρόσβαση σε οδηγό και συνοδηγό.

i-MID

Η Ζώνη Ενημέρωσης περιλαμβάνει την οθόνη πολλαπλών πληροφοριών i-MIDIntelligentMulti-InformationDisplay της Honda – μία έγχρωμη LCDQVGA που προβάλλει πληροφορίες για την κατανάλωση καυσίμου, την εξωτερική θερμοκρασία, την ώρα, τα δεδομένα ενός χιλιομετρητή ταξιδιού αλλά και πρόσθετες πληροφορίες ψυχαγωγίας όπως τον ερμηνευτή ενός μουσικού άλμπουμ. Επίσης απεικονίζει μία μεγάλη γκάμα πληροφοριών υποστήριξης του χρήστη, όπως μπουτόνECON (βλέπε παρακάτω), ένταση ηχοσυστήματος, προειδοποίηση ζώνης ασφαλείας, δεδομένα ελέγχου κλιματισμού, κλπ. Η κατάσταση του  IdleStop μπορεί επίσης να προβάλλεται στην i-MID.

Κορυφαία ευρυχωρία, ευελιξία και άνεση

Το Civicδιαθέτει την πιο ευρύχωρη καμπίνα στην κατηγορία C, και κορυφαίο χώρο αποσκευών 401 L, που μπορεί να αυξηθεί κατά 76 L προσθέτοντας τον πρακτικό υποδαπέδιο θάλαμο. Το Civic προσφέρει 1431mm χώρο στην περιοχή των ώμων μεταξύ οδηγού και συνοδηγού και 795mm διαμήκη απόσταση (μεταξύ οδηγού και πίσω επιβατών).
Ανάμεσα στα εμπρός καθίσματα υπάρχει αποθηκευτικός χώρος για 2 μπουκάλια 1L και 2 μπουκάλια 350ml. Πρίζα ρεύματος, είσοδοι USB και Aux-in περιλαμβάνονται. Για λόγους ευκολίας, οι αποθηκευτικοί χώροι είναι τοποθετημένοι στη φυσική γραμμή κίνησης του οδηγού.

MagicSeats

Το σύστημα MagicSeat της Honda συμβάλλει στην άριστη ευελιξία του Civic, με τα καθίσματα να μπορούν να διαμορφωθούν σε διάφορες διατάξεις. Τα πίσω καθίσματα σηκώνονται, αναδιπλώνονται και πέφτουν με μία κίνηση, ενώ η διαιρούμενη σχεδίαση 60:40 προσφέρει απαράμιλλες δυνατότητες, ικανοποιώντας τις συνεχώς μεταβαλλόμενες απαιτήσεις.

Με μία απλή κίνηση, οι πλάτες των πίσω καθισμάτων αναδιπλώνονται πλήρως, δημιουργώντας μία επίπεδη επιφάνεια φόρτωσης μήκους 1600mm και πλάτους 1350mm. Ο χώρος που δημιουργείται είναι αρκετά μεγάλος για τη μεταφορά 3 mountainbikes (με βγαλμένους τους εμπρός τροχούς), 3 βαλιτσών Samsonite μεγέθους XL ή 3 μεγάλων τσαντών του γκολφ. Αυτό είναι εφικτό ακόμα και με τα εμπρός καθίσματα στην πιο πίσω θέση τους. Οι βάσεις των πίσω καθισμάτων μπορούν να ανασηκωθούν για τη μεταφορά αντικειμένων μεγάλου ύψους. Καθώς τα καθίσματα είναι διαιρούμενα 60:40 αυξάνονται οι επιλογές για τη μεταφορά ατόμων και φορτίων. Επίσης υπάρχει ένας εναλλακτικός χώρος φόρτωσης εάν η πρόσβαση στην πίσω πόρτα είναι περιορισμένη


 



















Κληρονομιά Civic

1η Γενιά (1972-1979)
Η παρουσίαση της πρώτης γενιάς Civic ενσάρκωσε το όραμα της Honda για ένα προσιτό αλλά άνετο και απολαυστικό στην οδήγηση αυτοκίνητο.  Ήταν το πρώτο αυτοκίνητο στον κόσμο που πέρασε τον πρωτοποριακό Αμερικανικό νόμο MuskieCleanAirAct και πέτυχε την καλύτερη οικονομία καυσίμου σύμφωνα με το Αμερικανικό Υπουργείο Περιβαλλοντικής Προστασίας για τέσσερις συνεχείς χρονιές.

2η Γενιά (1979-1983)
Οι πωλήσεις του Civic ξεπέρασαν το ορόσημο των 2,5 εκατομμυρίων. Εκδόσεις 3, 4 και 5θ πουλήθηκαν σε όλες τις σημαντικές αγορές με κινητήρες από 1.3 - 1.5 lit. Ο κινητήρας CVCC βελτιώθηκε για υψηλότερη απόδοση καύσης και προστέθηκε ένας καταλυτικός μετατροπέας.

3η Γενιά (1983-1987)
Το “WonderCivic“ βασίστηκε στη σχεδιαστική φιλοσοφία “Man-Maximum, MachineMinimum“ με επίκεντρο τον πελάτη και την κάλυψη των αναγκών του.

4η Γενιά (1987-1991)
Όλα τα μοντέλα Civic απέκτησαν τετραβάλβιδους κινητήρες. Για πρώτη φορά ενσωματώθηκε  το σύστημα ανάρτησης με διπλά ψαλίδα των Accord και Prelude μπροστά και πίσω για άριστη ευστάθεια και συμπεριφορά. Ο κινητήρας DOHCVTEC ήταν ο πρώτος στον κόσμο με ηλεκτρονικό έλεγχο χρονισμού και βύθισης των βαλβίδων.

5η Γενιά (1991-1995)
Η αεροδυναμική και η οικονομία ήταν βασικά χαρακτηριστικά της 5ης γενιάς Civic. Η οικογένεια των κινητήρων περιλάμβανε μονάδες 1.3, 1.4, 1.5 και 1.6-λίτρων. Η αναγνωρισμένη τεχνολογία VTEC χρησιμοποιήθηκε και στον κινητήρα SOHC, βελτιστοποιώντας  την ισορροπία οικονομίας/επιδόσεων. Η τεχνολογία VTEC-E σηματοδότησε μία περαιτέρω πρόοδο στον τομέα της απόδοσης καυσίμου. Η παραγωγή του Civic ξεπέρασε τα 10 εκατομμύρια το διάστημα αυτό.

6η Γενιά (1995-2000)
Το Civic ήταν bestseller με παραγωγή άνω των 3,2 εκατομμυρίων μονάδων. Η 6η γενιά που κυκλοφόρησε σε εκδόσεις 2, 3, 4, και 5θ απέκτησε τον πρώτο κινητήρα diesel, μία μονάδα 2.0-λίτρων. Οι βενζινοκινητήρες είχαν κυβισμό 1.3, 1.4, 1.5, 1.6 και 1.8-λίτρων. Η βελτίωση τις κινητήριας ισχύος χωρίς επιπτώσεις στην κατανάλωση επιβεβαιώθηκε από τον κινητήρα με VTECStageIII. Το αυτόματο κιβώτιο CVT προσέφερε για πρώτη φορά αλλαγή λόγου μετάδοσης χωρίς σχέσεις (κλιμάκωση).

7η Γενιά (2000-2005)
Δύο εκατομμύρια Civic 7ης γενιάς κατασκευάστηκαν μεταξύ 2000 και 2005, διαθέτοντας πιο ευρύχωρο εσωτερικό, νέο επίπεδο πάτωμα και επιλογέα ταχυτήτων στο ταμπλό.
Συνδυάζοντας τεχνολογία VTEC με VTC (VariableTimingControl), οι μηχανικοί της Honda δημιούργησαν κινητήρες με καλύτερες επιδόσεις.  Η αυξανόμενη περιβαλλοντική ευαισθησία οδήγησε στη δημιουργία του CivicIMA (IntegratedMotorAssist). Ο συνδυασμός ενός ηλεκτροκινητήρα και ενός οικονομικού κινητήρα i-DSI δημιούργησε κάτι μοναδικό: μία μονάδα 1.3-λίτρων με απόδοση καυσίμου παρόμοια με ενός κινητήρα  1.0-λίτρου αλλά με τις επιδόσεις ενός 1.6. Αυτή η γενιά σηματοδότησε το λανσάρισμα του πρώτου CivicHybrid με την ισχύ ενός 1.3.
Για την ασφάλειά του, το Civic τιμήθηκε με το υψηλότερο σκορ όλων των εποχών του EuroNCAP για την ασφάλεια των πεζών (σύμφωνα με το παλιό πρωτόκολλο).
8η Γενιά 2006-2011
Για τη γενιά του 2006 η Honda χώρισε το μοντέλο σε δύο διαφορετικές πλατφόρμες, μία για την εγχώρια αγορά και τη Β. Αμερική και την άλλη για την Ευρωπαϊκή αγορά.

Η Ευρωπαϊκή έκδοση διατίθεται με τους 1.8 i-VTEC, 1.4 i-DSI ή τον ισχυρό και οικονομικό 2.2 diesel, ενώ συνδύαζε άριστα την καλή οδική συμπεριφορά και τις επιδόσεις με ένα ευρύχωρο εσωτερικό και εντυπωσιακή  απόδοση καυσίμου. Το 2009, το Civic ανανεώθηκε με νέα εμφάνιση, νέο, οικονομικό κινητήρα 1.4 i-VTEC και ειδικό αυτόματο κιβώτιο. Από το 2006 πάνω από 20 εκατομμύρια Civic έχουν πουληθεί σε όλο τον κόσμο.




 Η ιστορία των κινητήρων Diesel της Honda

2003 – παρουσιάζεται ο κινητήρας 2.2 i-CTDi
     Παρουσιάζεται το αλουμινένιο μπλοκ κυλίνδρων και εφαρμόζονται τεχνολογίες παραγωγής μοναδικές στη Honda
     Κατακτά τον τίτλο ‘Κινητήρας της Χρονιάς 2005’  για την αποδοτική και αθόρυβη λειτουργία του
     Χρησιμοποιείται στα Accord 2003, FR-V, CR-V,  και Civic

2006-  το Civic 2.2 i-CTDi γίνεται σημείο αναφοράς στην κατηγορία C για τις εξαιρετικές επιδόσεις του.
     Το πρώτο αυτοκίνητο κατηγορίας C που χρειάζεται λιγότερο από 9 δευτερόλεπτα για επιτάχυνση  0 - 100 km/h

2006 – παρουσιάζεται ο κινητήρας 2.2 i-DTEC
     Νέος καθαρότερος πετρελαιοκινητήρας με καταλυτικό μετατροπέα οξειδίων του αζώτου (NOx)
     Μέγιστη ισχύς: 150 ps @ 4000 rpm
     Μέγιστη ροπή: 350 Nm @ 2000 rpm
       Χρησιμοποιείται στα Accord, CR-V, και Civic (μοντέλο 2012)
       Η έκδοση180PS χρησιμοποιείται στο TypeSAccord
       ΠρότυπαεκπομπώνρύπωνEuro5.

2013- παρουσίαση τουCivic 1.6 i-DTEC
     Το Civic 1.6 i-DTEC γίνεται σημείο αναφοράς για τις υψηλές επιδόσεις του  και τους χαμηλούς ρύπους στην κατηγορία του
     Μέγιστη ισχύς 120 PS @ 4000 rpm
     Μέγιστη ροπή 300NM @ 2000 rpm
     94 g/km CO2
    3,6 l/100km













Τεχνικά χαρακτηριστικά
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ
1.6l iitre i-DTEC
1.8 litre i-VTEC
1.4 litre i-VTEC

4-βαλβίδες ανά κύλινδρο
4-βαλβίδες ανά κύλινδρο
4-βαλβίδες ανά κύλινδρο
Διάμετρος Χ Διαδρομή
mm
76.0x88.0
81.0 x 87.3
73.0 x 80.0
Κυβισμός
cc
1597
1798
1339
Σχέση συμπίεσης
16.0
10.6
10.5
Μεγ. Ιπποδύναμη  (Κινητήρας)
kW/PS
88KW/120PS
104kW / 142PS
73kW / 100PS
@ rpm
4000rpm
6500rpm
6000rpm
Μέγ. ροπή (Κινητήρας)
Nm
300Nm
174Nm
127Nm
@ rpm
2000rpm
4300rpm
4800rpm
Σύστημα καυσίμου
Common rail
PGM-FI
PGM-FI
Τύπος και προδιαγραφές καυσίμου
Πετρέλαιο
Αμόλυβδη  95 οκτανίων
Αμόλυβδη 95 οκτανίων
ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ


Μπαταρία (Κινητήρας)
12V-70Ah
12V-60Ah
12V-60Ah
Εναλλάκτης
12V-150A
12V-95A
12V-95A
ΣΥΣΤΗΜΑ ΜΕΤΑΔΟΣΗΣ ΚΙΝΗΣΗΣ

Κίνηση στους εμπρός τροχούς
Συγχρονισμένο 6-ταχυτο κιβώτιο, 1 όπισθεν
Συμπλέκτης
Ξηρός μονόδισκος
Ξηρός μονόδισκος
Ξηρός μονόδισκος
Σχέσεις ταχυτήτων
1η
3.642
3.142
3.461

2η
1.884
1.869
1.869

3η
1.179
1.303
1.235

4η
0.869
1.054
0.948

5η
0.705
0.853
0.809

6η
0.592
0.727
0.727

Όπισθεν
3.673
3.307
3.307

Τελική σχέση μετάδοσης
3.571
4.111 / 4.294
4.750
Κίνηση στους εμπρός τροχούς

Αυτόματο κιβώτιο ηλεκτρονικά ελεγχόμενο
5- ταχυτήτων,  1 όπισθεν
Συμπλέκτης


Μετατροπέας ροπής

Σχέσεις ταχυτήτων
1η

2.666


2η

1.534


3η

1.066


4η

0.760


5η

0.551


Όπισθεν

1.956


Τελική σχέση μετάδοσης

4.437



ΑΝΑΡΤΗΣΗ

Εμπρός
Γόνατα MacPherson
Πίσω
Ημιάκαμπτος Άξονας
ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ

Τύπος
Κρεμαγιέρα με ηλεκτρική υποβοήθηση
Στροφές από τέρμα σε τέρμα 16” ζάνταl/17”ζάντα
2.62 / 2.47
2.62 / 2.47
2.62 / 2.47




ΚΥΚΛΟΣ ΣΤΡΟΦΗΣ

Στο αμάξωμα  15”16” / 17” ζάντες
5.62
5.63 / 5.91
5.63 / 5.63
ΦΡΕΝΑ

Εμπρός
Αεριζόμενοι δίσκοι
Πίσω
Δίσκοι
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ, ΒΑΡΗ, ΧΩΡΗΤΙΚΟΤΗΤΕΣ

Συνολικό μήκος
mm

4300

Συνολικόπλάτος (με καθρέπτες)
mm

1770

Συνολικό ύψος (με κεραία)
mm

1472

Μεταξόνιο
mm
2605
Απόσταση από το έδαφος
mm
150
Χώρος αποσκευών, (καθίσματα διπλωμένα)
litres
1210
Χώρος αποσκευών, (μέχρι την οροφή)
litres
1378
Χώρος αποσκευών, (καθίσματα όρθια)
litres
477
Απόβαρο
kg
1310-1428
1205 (MT) / 1238 (AT)
1181
Μέγιστο επιτρεπόμενο βάρος
kg
1870
1720 – 1750 (MT) /
1720 – 1790 (AT)
1680
Χωρητικότητα ρεζερβουάρ
litres
50
ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΚΑΥΣΙΜΟΥ (1999/100/EC)
Εσωτερικές μετρήσεις  Honda (ελαστικά 16ιντσών½)
Στην πόλη
l/100km
4.0
7.3 (MT) / 8.7 (AT)
6.7
Εκτός πόλης
l/100km
3.3
4.9 (MT/AT)
4.7
Μικτός κύκλος
l/100km
3.6
5.8 (MT) / 6.3 (AT)
5.4
Εκπομπές CO2
g/km
94
137 (MT) / 148 (AT)
129
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ



Τελική ταχύτητα
km/h
207
215 (MT) / 210 (AT)
187
Επιτάχυνση 0-100km/h

10.5
9.1 (MT) / 10.9 (AT)
13.4
ΤΡΟΧΟΙ ΚΑΙ ΕΛΑΣΤΙΚΑ

Ζάντες
16×6 1/2J,
17×7J
15×6J, 16×6 1/2J, 17×7J
15×6J, 16×6 1/2J, 17×7J
Ελαστικά
205/55R16 91V, 225/45R17 91W
195/65R15 91T, 205/55R16 91V, 225/45R17 91W
195/65R15 91T, 205/55R16 91V, 225/45R17 91W

















Επικοινωνία :
Γιώργος Παππάς
Δ/ντής Εταιρικής Επικοινωνίας
Αδελφοί Σαρακάκη Α.Ε.Β.Μ.Ε.
Τηλ.: 210 3483744 κιν: 6936129309