Το 2014 Civic Tourer εξελίχθηκε και
σχεδιάστηκε στην Ευρώπη, με την Ευρωπαϊκή R&D ομάδα της Honda. Το αυτοκίνητο έχει
σχεδιαστεί με γνώμονα τις απαιτήσεις των Ευρωπαίων πελατών και οδηγικών
συνθηκών.
Όπως το σημερινό Civic, το νέο Civic Tourer θα κατασκευάζεται στην Ευρωπαϊκή
μονάδα παραγωγής της Honda, UK Manufacturing Ltd (HUM), που ιδρύθηκε το 1985 στο Swindon, της Μεγάλης Βρετανίας.
To Honda Civic Tourer είναι διαθέσιμο στην Ελληνική αγορά στις παρακάτω εκδόσεις και τιμές:
Δυναμική σχεδίαση
·
Σχεδιαστική
φιλοσοφία 5θ Civic μέσα από τη δική του χαρακτηριστική ταυτότητα
·
Προηγμένη
και σπορ σχεδίαση
·
Κομψή
αεροδυναμική
Το 2014 Civic Tourer μοιράζεται σε
μεγάλο βαθμό το ίδιο DNA με το 5θ Civic, υιοθετώντας ένα
προηγμένο, αεροδυναμικό αμάξωμα που δημιουργεί μία καθαρή, δυναμική και κομψή
εμφάνιση. Επίσης κληρονομεί τη σπορ φυσιογνωμία του αναβαθμισμένου 5θ Civic 2014, με νέο
μαύρο διακοσμητικό στον εμπρός προφυλακτήρα. Διατηρεί την κομψή αισθητική της
καμπίνας, την ενσωματωμένη λαβή της πίσω πόρτας που συναντάμε στο 5θ Civic, το
πιο σκούρο διακοσμητικό θόλου τροχών και τις νέες ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών
σε φινίρισμα ασημί και μαύρο.
Παράλληλα με τη δημιουργία ενός μοναδικού προφίλ για το Civic Tourer, η επίτευξη άριστης αεροδυναμικής ήταν προτεραιότητα για την ομάδα
εξέλιξης. Η αεροδυναμική απόδοση βρέθηκε στο επίκεντρο της σχεδίασης του 5θυρου
Civic, και οι μηχανικοί του Civic Tourer τη βελτίωσαν περαιτέρω μειώνοντας την αεροδυναμική αντίσταση μέσω
μοναδικών σχεδιαστικών χαρακτηριστικών όπως η πίσω αεροτομή και τα πλαϊνά
σπόιλερ. Αποτέλεσμα, οι εκπομπές CO2 του Tourer περιορίζονται τώρα στα 99g/km*.
Κορυφαία ευρυχωρία
εσωτερικού
Πίσω
από την προηγμένη και σπορ εξωτερική σχεδίαση του Civic Tourer κρύβεται μία ευελιξία που προσφέρει ευφυή
λειτουργικότητα και απαράμιλλη πρακτικότητα.
Παρά
το ότι είναι μόλις 235mm
μακρύτερο από το 5θ Civic, διεκδικώντας τον τίτλο του
πιο συμπαγούς Wagon στην κατηγορία C, το Civic Tourer διαθέτει κορυφαίο χώρο αποσκευών. Με τα πίσω
καθίσματα σε όρθια θέση προσφέρει 624 L μέχρι
την εταζέρα, ενώ χωράει μέχρι τρεις μεγάλες βαλίτσες κάτω από αυτήν. Εναλλακτικά, με τα πίσω
καθίσματα αναδιπλωμένα, προσφέρει 1668 L μέχρι
την επένδυση οροφής.
Το φαρδύ και χαμηλωμένο εξωτερικό κρύβει ένα από τα πιο
ευρύχωρα εσωτερικά μοντέλου της κατηγορίας C, προσφέροντας 1431mm χώρο
για τους ώμους μεταξύ οδηγού και συνοδηγού και 795mm μεταξύ οδηγού και πίσω καθισμάτων. Το ύψος και το
πλάτος του Civic Tourer είναι ίδια με του 5θ Civic, αν
και η ελαφρώς υπερυψωμένη οροφή του Civic Tourer
μεταφράζεται σε περισσότερο χώρο για το κεφάλι των πίσω επιβατών.
|
Civic Tourer
|
Civic 5-Door
|
|
Διαστάσεις ΜxΠxΥ (mm)
|
|
4535/1770/1480*
|
4300/1770/1470
|
Χώρος αποσκευών
|
Καθίσματα σε όρθια θέση μέχρι το ύψος της εταζέρας (Litres)
|
624*
|
477
|
Καθίσματα
αναδιπλωμένα μέχρι το ύψος της οροφής
|
1668*
|
1378
|
|
Ύψος χώρου φόρτωσης (mm)
|
565*
|
702
|
*Εσωτερικές τιμές της Honda
Το Civic Tourer ωφελείται από την μοναδική κεντρική
διάταξη του ρεζερβουάρ καυσίμου που χρησιμοποιείται στο 5θ Civic. Το ρεζερβουάρ καυσίμου τοποθετείται κάτω από τα εμπρός
καθίσματα, με αποτέλεσμα το Civic Tourer να προσφέρει απαράμιλλη εσωτερική
ευρυχωρία χάρη στο σύστημα Magic Seat της Honda.
Τα Magic Seats της Honda παρέχουν ακόμα μεγαλύτερη πρακτικότητα και ευρυχωρία στο
Civic Tourer, με ποικίλες δυνατότητες διάταξης των καθισμάτων για
μέγιστη ευελιξία. Τα πίσω καθίσματα αναδιπλώνονται εύκολα με μία κίνηση ενώ
χάρη στο υπερυψωμένο πάτωμα του χώρου αποσκευών δημιουργείται μία τελείως επίπεδη
επιφάνεια όταν τα καθίσματα είναι αναδιπλωμένα. Τα μαξιλάρια των πίσω
καθισμάτων αναστρέφονται, απελευθερώνοντας χώρο στο πάτωμα για τη μεταφορά
αντικειμένων μεγάλου ύψους. Η διαιρούμενη κατά 60:40 βάση των
καθισμάτων προσφέρει περισσότερες επιλογές για τη μεταφορά ατόμων και φορτίων
ενώ σχηματίζει και μία εναλλακτική επιφάνεια φόρτωσης εάν η πρόσβαση μέσω της
πίσω πόρτας είναι περιορισμένη.
Το Civic Tourer ωφελείται από τις πολυάριθμες
πρακτικές λύσεις που αυξάνουν τα επίπεδα άνεσης και λειτουργικότητας. Η εταζέρα
είναι συρταρωτή και καλύπτει το χώρο αποσκευών ενώ αφαιρείται και αποθηκεύεται.
Αυτά είναι εξαιρετικά χρήσιμο όταν μεταφέρονται αντικείμενα που το ύψος τους
ξεπερνά το επίπεδο της εταζέρας.
Στο χώρο αποσκευών, το Civic Tourer έχει τον ίδιο υποδαπέδιο χώρο με ράφι δύο θέσεων όπως στο 5θ Civic. Ωστόσο το πάτωμα του Civic Tourer βρίσκεται ψηλότερα, δημιουργώντας πρόσθετη χωρητικότητα στον υποδαπέδιο
χώρο από 75 L στα 117 L. Αυτός ο χώρος μπορεί να φιλοξενήσει δύο βαλίτσες αεροπορικού τύπου με το
κάλυμμα ψηλά ή εναλλακτικά στη χαμηλότερη θέση, ο υποδαπέδιος αποθηκευτικός
χώρος μπορεί να μεταφέρει αντικείμενα ύψους έως και 1 μέτρου. Επιπλέον, το ύψος
του σκαλοπατιού φόρτωσης έχει χαμηλώσει ώστε να έρθει στο επίπεδο του πατώματος
(565mm), διευκολύνοντας σημαντικά τη φόρτωση και εκφόρτωση. Ράγες οροφής προσφέρονται στάνταρ που
σημαίνει ότι κάθε σχάρα οροφής μπορεί να ασφαλίσει εύκολα σε αυτές.
Οδηγική συμπεριφορά, άνεση και κράτημα
Το Civic Tourer είναι το παγκοσμίως πρώτο
αυτοκίνητο παραγωγής που διαθέτει σύστημα ενεργής προσαρμογής των πίσω
αποσβεστήρων (Adaptive Damper System). Το νέο σύστημα προσαρμόζει αυτόματα την απόσβεση της πίσω ανάρτησης σε
κλάσματα του δευτερολέπτου σύμφωνα με τις οδηγικές συνθήκες. Έτσι το αυτοκίνητο
παραμένει άνετο σε ταξίδια στον αυτοκινητόδρομο, και παράλληλα σταθερό και
σβέλτο στη σπορ οδήγηση. Το σύστημα έχει τρεις ρυθμίσεις – άνετη, κανονική και
σπορ – και όλες έχουν εξελιχθεί με κριτήριο την αυξημένη σταθερότητα και άνεση
σε ποικίλες συνθήκες φορτίου και οδήγησης.
Οι αποσβεστήρες, γνωστοί και σαν αμορτισέρ εφοδιάζονται
με μία ηλεκτρομαγνητικη βαλβίδα, η οποία ελέγχει τη ροή του λαδιού που
καθορίζει τη δύναμη της απόσβεσης. Για να επιτυγχάνεται μία σταθερή, άνετη
οδήγηση, η μονάδα ελέγχου ECU υπολογίζει την κίνηση του αμαξώματος χρησιμοποιώντας τα σήματα των
ενσωματωμένων αισθητήρων 3 αξόνων (διαμήκης, εγκάρσιος και κάθετος).
Το Comfort mode προσφέρει πιο μαλακή ρύθμιση στους αποσβεστήρες, ενώ το Dynamic κάνει σκληρότερη τη ρύθμιση με έμφαση στη δυναμική συμπεριφορά. Ανεξάρτητα
από το επιλεγμένο πρόγραμμα, το σύστημα πίσω προσαρμοζόμενων αποσβεστήρων θα
ρυθμίζει την απόσβεση σύμφωνα με τις εντολές του οδηγού και τις οδηγικές
συνθήκες.
Το Civic Tourer υιοθετεί το σύστημα εμπρός ανάρτησης με γόνατα McPherson και ημιάκαμπτο πίσω άξονα που χρησιμοποιείται στην 5θ έκδοση αλλά ελαφρώς
τροποποιημένο με σημαντικά οφέλη. Η ευστάθεια στις υψηλές ταχύτητες ήταν επίσης
βασικός στόχος εξέλιξης με σκοπό να ενισχυθεί το αίσθημα της ασφάλειας. Αυτό
ήταν αποτέλεσμα της υψηλής ακαμψίας του αμαξώματος με την προσθήκη νέων πίσω
κολόνων και βέλτιστης αεροδυναμικής άνωσης του πίσω τμήματος, με εκτενή
βελτιστοποίηση των ορατών τμημάτων - όπως η πίσω πόρτα και η αεροτομή της
οροφής - και μερικών μη ορατών όπως η ποδιά κάτω από το αμάξωμα.
Αποδοτικά κινητήρια σύνολα
Κάτω από το καπό του Civic Tourer χτυπά η καρδιά του νέου 1.6 i-DTEC diesel ή του βενζινοκινητήρα 1.8 i-VTEC.
Ο ελαφρύτερος 1.6 i-DTEC στην κατηγορία
Ο νέος 1.6 i-DTEC diesel είναι ο πρώτος της επόμενης γενιάς της σειράς Earth Dreams Technology της Honda που παρουσιάζεται στην Ευρώπη. Η φιλοσοφία της Earth Dreams Technology προσφέρει μία εντυπωσιακή ισορροπία μεταξύ οικονομίας καυσίμου και οδηγικών επιδόσεων, κάτι που επιτυγχάνεται στο Civic Tourer. Ο ελαφρύτερος κινητήρας στην κατηγορία του, αποδίδει ροπή 300 Nm με εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα από 99g/km*.
Ο ελαφρύτερος 1.6 i-DTEC στην κατηγορία
Ο νέος 1.6 i-DTEC diesel είναι ο πρώτος της επόμενης γενιάς της σειράς Earth Dreams Technology της Honda που παρουσιάζεται στην Ευρώπη. Η φιλοσοφία της Earth Dreams Technology προσφέρει μία εντυπωσιακή ισορροπία μεταξύ οικονομίας καυσίμου και οδηγικών επιδόσεων, κάτι που επιτυγχάνεται στο Civic Tourer. Ο ελαφρύτερος κινητήρας στην κατηγορία του, αποδίδει ροπή 300 Nm με εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα από 99g/km
Δοκιμασμένος κινητήρας 1.8 i-VTEC
Το Civic Tourer θα προσφέρεται επίσης με τον κινητήρα 1.8 i-VTEC της Honda με χειροκίνητο μηχανικό ή αυτόματο κιβώτιο, με εκπομπές CO2 από 148g
Τεχνολογίες αύξησης απόδοσης με Idle Stop στάνταρ στο μηχανικό μοντέλο
Το νέο Civic Tourer προσφέρει τη μοναδική τεχνολογία Eco Assist™ της Honda που βοηθά τους οδηγούς να πετυχαίνουν βέλτιστη απόδοση, σύμφωνα με την άποψη ότι διαφορετικά οδηγικά στυλ μπορεί να έχουν έως και 15% διαφορά στην κατανάλωση καυσίμου. Το σύστημα χρησιμοποιεί το ταχύμετρο του αυτοκινήτου για να συμβουλεύσει τους οδηγούς πώς το οδηγικό στυλ τους επηρεάζει την κατανάλωση. Εάν οδηγούν οικονομικά, το ταμπλό γίνεται πράσινο. Εάν ο οδηγός ξεπεράσει ελαφρώς το καλύτερο επίπεδο ελέγχου του γκαζιού, το ταμπλό γίνεται λευκό/πράσινο. Τέλος, στην έντονη επιτάχυνση ή επιβράδυνση γίνεται λευκό. Το σύστημα αναβαθμίζεται περαιτέρω με την επιλογή του ECON mode, το οποίο μόλις ενεργοποιηθεί μεταβάλλει τη χαρτογράφηση του ηλεκτρονικού συστήματος γκαζιού (drive-by-wire) για να διασφαλίσει μία ομαλή αύξηση της ροπής για πιο ξεκούραστη οδήγηση και μεγαλύτερη οικονομία καυσίμου.
Η απόδοση αυξάνεται ακόμα περισσότερο με την τεχνολογία Idle Stop που προσφέρεται στάνταρ με όλα τα μοντέλα Civic Tourer με χειροκίνητο, μηχανικό κιβώτιο: ένα σύστημα εξαιρετικά ομαλό που μπορεί
να συμβάλλει στη μείωση μέχρι 5 g CO2 /km για τον κινητήρα diesel. Όταν ο οδηγός σταματά και επιλέγει νεκρά στο κιβώτιο, ο
κινητήρας απενεργοποιείται αυτόματα μόλις αφήσει το συμπλέκτη. Στη συνέχεια,
ενεργοποιείται ξανά αυτόματα, με το πάτημα του συμπλέκτη και την επιλογή μιας
σχέσης. Μία ένδειξη στο ταμπλό δηλώνει τη λειτουργία του Idle Stop. Το σύστημα μπορεί να απενεργοποιηθεί από ένα μπουτόν στο ταμπλό.
Ολοκληρωμένο πακέτο ασφάλειας
Ασφάλεια για όλους
Η δέσμευση της Honda στην ασφάλεια ενσωματώνεται στη φράση ‘Ασφάλεια για Όλους’, ασφάλεια για οδηγούς, επιβάτες, πεζούς και κατόχους όλων των οχημάτων. Η Honda υλοποιεί τη δέσμευσή της με τη βοήθεια μιας ομάδας συστημάτων ενεργητικής και παθητικής ασφάλειας που στόχο έχουν να μετριάσουν τις επιπτώσεις των συγκρούσεων και των τραυματισμών.
Η δέσμευση της Honda στην ασφάλεια ενσωματώνεται στη φράση ‘Ασφάλεια για Όλους’, ασφάλεια για οδηγούς, επιβάτες, πεζούς και κατόχους όλων των οχημάτων. Η Honda υλοποιεί τη δέσμευσή της με τη βοήθεια μιας ομάδας συστημάτων ενεργητικής και παθητικής ασφάλειας που στόχο έχουν να μετριάσουν τις επιπτώσεις των συγκρούσεων και των τραυματισμών.
Το Civic Tourer διαθέτει όλη τη γκάμα τεχνολογιών ασφάλειας που διατίθεται με το 5θ Civic και βαθμολογείται ομοίως με 5 αστέρια Euro NCAP.
Ολοκληρωμένη ασφάλεια, κάθε μέρα
Όπως σε όλα τα αυτοκίνητα Honda, η ασφάλεια ήταν ζήτημα υψηλής προτεραιότητας για την ομάδα εξέλιξης κατά το σχεδιασμό του Civic Tourer και κυρίως η ενσωμάτωση των συστημάτων ενεργητικής ασφάλειας, γνωστών ως Προηγμένων Συστημάτων Υποστήριξης Οδηγού - Advanced Driving Assist Systems. Σαν αποτέλεσμα, το Civic Tourer ωφελείται από μία νέα σειρά προηγμένων χαρακτηριστικών ασφάλειας σχεδιασμένων για να προσφέρουν συνολική ασφάλεια, κάθε μέρα. Οι τεχνολογίες αυτές στοχεύουν να κάνουν την ασφάλεια προσιτή και προσβάσιμη στους πελάτες της κατηγορίας C.
Ολοκληρωμένη ασφάλεια, κάθε μέρα
Όπως σε όλα τα αυτοκίνητα Honda, η ασφάλεια ήταν ζήτημα υψηλής προτεραιότητας για την ομάδα εξέλιξης κατά το σχεδιασμό του Civic Tourer και κυρίως η ενσωμάτωση των συστημάτων ενεργητικής ασφάλειας, γνωστών ως Προηγμένων Συστημάτων Υποστήριξης Οδηγού - Advanced Driving Assist Systems. Σαν αποτέλεσμα, το Civic Tourer ωφελείται από μία νέα σειρά προηγμένων χαρακτηριστικών ασφάλειας σχεδιασμένων για να προσφέρουν συνολική ασφάλεια, κάθε μέρα. Οι τεχνολογίες αυτές στοχεύουν να κάνουν την ασφάλεια προσιτή και προσβάσιμη στους πελάτες της κατηγορίας C.
Νέα χαρακτηριστικά: Προηγμένα Συστήματα Υποστήριξης Οδηγού
Η Honda έχει παρουσιάσει μία νέα σειρά συστημάτων ενεργητικής ασφάλειας βασισμένων σε αισθητήρες στο Civic Tourer οι οποίοι χρησιμοποιούν μία σειρά καμερών, παλμικών λέιζερ μικρής εμβέλειας Lidar (Laser Radar) και τεχνολογιών ραντάρ. Το Civic Tourer χρησιμοποιεί αυτές τις τεχνολογίες και πολλά άλλα συστήματα προηγμένης ασφάλειες προκειμένου να διασφαλίσει υψηλά πρότυπα ασφάλειας σε όλες τις συνθήκες, χαρίζοντας ξεγνοιασιά σε οδηγούς και επιβάτες.
City-Brake Active system **
Ειδικά σχεδιασμένο για να αποτρέπει ή να μετριάζει τις επιπτώσεις μιας σύγκρουσης με χαμηλές ταχύτητες. Το City-Brake Active system είναι ένα σύστημα ραντάρ μέσω λέιζερ που σαρώνει το δρόμο μπροστά, και ενεργοποιεί αυτόματα τα φρένα εάν ανιχνεύσει κίνδυνο επικείμενης σύγκρουσης. Το σύστημα λειτουργεί σε χαμηλές ταχύτητες (32km/h και κάτω) και είναι σχεδιασμένο για την ανίχνευση αυτοκινήτων και φορτηγών.
Ειδικά σχεδιασμένο για να αποτρέπει ή να μετριάζει τις επιπτώσεις μιας σύγκρουσης με χαμηλές ταχύτητες. Το City-Brake Active system είναι ένα σύστημα ραντάρ μέσω λέιζερ που σαρώνει το δρόμο μπροστά, και ενεργοποιεί αυτόματα τα φρένα εάν ανιχνεύσει κίνδυνο επικείμενης σύγκρουσης. Το σύστημα λειτουργεί σε χαμηλές ταχύτητες (32km/h και κάτω) και είναι σχεδιασμένο για την ανίχνευση αυτοκινήτων και φορτηγών.
Όταν το σύστημα ανιχνεύει κίνδυνο σύγκρουσης, εκδίδει
οπτικές και ηχητικές προειδοποιήσεις. Αν το σύστημα αναγνωρίσει ότι υπάρχει κίνδυνος σύγκρουσης τότε θα
ενεργοποιηθεί η προ-φόρτιση των φρένων και ο οδηγός θα ενημερωθεί μέσω οπτικών
και ηχητικών προειδοποιήσεων πριν ενεργοποιήσει το αυτόματο φρενάρισμα. Το σύστημα μπορεί να απενεργοποιηθεί από τον οδηγό μόνον όταν το όχημα
είναι σταματημένο και θα παραμείνει εκτός λειτουργίας έως ότου ο οδηγός κλείσει
την ανάφλεξη. Το σύστημα επανέρχεται με το άνοιγμα της ανάφλεξης.
Forward Collision Warning
Το Σύστημα Προειδοποίησης Επικείμενης Εμπρόσθιας Σύγκρουσης - Forward Collision Warning εντοπίζει τον κίνδυνο σύγκρουσης με προπορευόμενο όχημα (αυτοκίνητο ή φορτηγό), χρησιμοποιώντας μία κάμερα πολλαπλών λειτουργιών. Το σύστημα λειτουργεί όταν το αυτοκίνητο κινείται με ταχύτητα 15km/h και πάνω. Εάν ανιχνεύσει κίνδυνο σύγκρουσης, ο οδηγός θα ενημερωθεί μέσω οπτικών και ηχητικών προειδοποιήσεων. Η απόσταση προειδοποίησης μπορεί να ρυθμίζεται σύμφωνα με τις προτιμήσεις του οδηγού και το σύστημα μπορεί να απενεργοποιηθεί από τον ίδιο.
High Beam Support System
Το Σύστημα Υποστήριξης Μεγάλης Σκάλας - High Beam Support System λειτουργεί με ταχύτητες πάνω από 40km/h για την ενεργοποίηση / απενεργοποίηση της μεγάλης σκάλας φώτων ανάλογα με τα αντίθετα ερχόμενα / προπορευόμενα οχήματα (αυτοκίνητα, φορτηγά και μοτοσικλέτες), ποδήλατα και το φωτισμό του περιβάλλοντος. Το σύστημα μπορεί να απενεργοποιηθεί από τον οδηγό ανά πάσα στιγμή.
Lane Departure Warning
Το σύστημα Προειδοποίησης Απόκλισης από τη Λωρίδα Κυκλοφορίας - Lane Departure Warning χρησιμοποιεί την κάμερα πολλαπλών λειτουργιών για την παρακολούθηση των σημάνσεων στο δρόμο. Εάν το αυτοκίνητο αποκλίνει από την λωρίδα στην οποία κινείται χωρίς να ανάψει φλας, τότε το σύστημα Lane Departure Warning προειδοποιεί τον οδηγό με ηχητικά και οπτικά σήματα. Το σύστημα λειτουργεί με ταχύτητες πάνω από 64km/h και σε δρόμους με καμπές ακτίνας άνω των 250m. Το σύστημα μπορεί να απενεργοποιηθεί από τον οδηγό ανά πάσα στιγμή.
Traffic Sign Recognition System
Το Σύστημα Αναγνώρισης Σημάτων Οδικής Κυκλοφορίας -Traffic Sign Recognition System χρησιμοποιεί τη κάμερα πολλαπλών λειτουργιών για την ανίχνευση οδικών σημάτων που συναντά το όχημα στην πορεία του. Το σύστημα αναγνωρίζει αυτόματα και προβάλλει τα σήματα μέσω της ευφυούς οθόνης πολλαπλών ενδείξεων Multi Information Display (iMID) μόλις το αυτοκίνητο περάσει την πινακίδα.
Forward Collision Warning
Το Σύστημα Προειδοποίησης Επικείμενης Εμπρόσθιας Σύγκρουσης - Forward Collision Warning εντοπίζει τον κίνδυνο σύγκρουσης με προπορευόμενο όχημα (αυτοκίνητο ή φορτηγό), χρησιμοποιώντας μία κάμερα πολλαπλών λειτουργιών. Το σύστημα λειτουργεί όταν το αυτοκίνητο κινείται με ταχύτητα 15km/h και πάνω. Εάν ανιχνεύσει κίνδυνο σύγκρουσης, ο οδηγός θα ενημερωθεί μέσω οπτικών και ηχητικών προειδοποιήσεων. Η απόσταση προειδοποίησης μπορεί να ρυθμίζεται σύμφωνα με τις προτιμήσεις του οδηγού και το σύστημα μπορεί να απενεργοποιηθεί από τον ίδιο.
High Beam Support System
Το Σύστημα Υποστήριξης Μεγάλης Σκάλας - High Beam Support System λειτουργεί με ταχύτητες πάνω από 40km/h για την ενεργοποίηση / απενεργοποίηση της μεγάλης σκάλας φώτων ανάλογα με τα αντίθετα ερχόμενα / προπορευόμενα οχήματα (αυτοκίνητα, φορτηγά και μοτοσικλέτες), ποδήλατα και το φωτισμό του περιβάλλοντος. Το σύστημα μπορεί να απενεργοποιηθεί από τον οδηγό ανά πάσα στιγμή.
Lane Departure Warning
Το σύστημα Προειδοποίησης Απόκλισης από τη Λωρίδα Κυκλοφορίας - Lane Departure Warning χρησιμοποιεί την κάμερα πολλαπλών λειτουργιών για την παρακολούθηση των σημάνσεων στο δρόμο. Εάν το αυτοκίνητο αποκλίνει από την λωρίδα στην οποία κινείται χωρίς να ανάψει φλας, τότε το σύστημα Lane Departure Warning προειδοποιεί τον οδηγό με ηχητικά και οπτικά σήματα. Το σύστημα λειτουργεί με ταχύτητες πάνω από 64km/h και σε δρόμους με καμπές ακτίνας άνω των 250m. Το σύστημα μπορεί να απενεργοποιηθεί από τον οδηγό ανά πάσα στιγμή.
Traffic Sign Recognition System
Το Σύστημα Αναγνώρισης Σημάτων Οδικής Κυκλοφορίας -Traffic Sign Recognition System χρησιμοποιεί τη κάμερα πολλαπλών λειτουργιών για την ανίχνευση οδικών σημάτων που συναντά το όχημα στην πορεία του. Το σύστημα αναγνωρίζει αυτόματα και προβάλλει τα σήματα μέσω της ευφυούς οθόνης πολλαπλών ενδείξεων Multi Information Display (iMID) μόλις το αυτοκίνητο περάσει την πινακίδα.
Blind Spot Information
Το Σύστημα Προειδοποίησης Τυφλού Σημείου (Blind Spot Information) χρησιμοποιεί τεχνολογία ραντάρ για αυτόματη ανίχνευση οχημάτων στο τυφλό σημείο του οδηγού και προειδοποίηση για πιθανούς κινδύνους όταν το όχημα ταξιδεύει με ταχύτητες πάνω από 20km/h. Το σύστημα είναι σχεδιασμένο για να ανιχνεύει αυτοκίνητα και φορτηγά. Υποστηρίζει τους οδηγούς σε περιπτώσεις όπως προσπέραση άλλων οχημάτων και συγχώνευση ή αλλαγή λωρίδων. Όταν ένα όχημα εισέρχεται στο τυφλό σημείο του οδηγού εμφανίζεται μία οπτική προειδοποίηση στον εξωτερικό καθρέπτη. Αυτή παραμένει εκεί έως ότου το όχημα απομακρυνθεί από το τυφλό σημείο. Εάν ο οδηγός ανάψει φλας ενώ το όχημα βρίσκεται στο τυφλό σημείο, η οπτική προειδοποίηση θα αρχίσει να αναβοσβήνει και θα ηχήσει ένα ακουστικό σήμα σαν προειδοποίηση για πιθανό κίνδυνο. Το σύστημα μπορεί να απενεργοποιηθεί από τον οδηγό ενώ το όχημα είναι σταματημένο.
Το Σύστημα Προειδοποίησης Τυφλού Σημείου (Blind Spot Information) χρησιμοποιεί τεχνολογία ραντάρ για αυτόματη ανίχνευση οχημάτων στο τυφλό σημείο του οδηγού και προειδοποίηση για πιθανούς κινδύνους όταν το όχημα ταξιδεύει με ταχύτητες πάνω από 20km/h. Το σύστημα είναι σχεδιασμένο για να ανιχνεύει αυτοκίνητα και φορτηγά. Υποστηρίζει τους οδηγούς σε περιπτώσεις όπως προσπέραση άλλων οχημάτων και συγχώνευση ή αλλαγή λωρίδων. Όταν ένα όχημα εισέρχεται στο τυφλό σημείο του οδηγού εμφανίζεται μία οπτική προειδοποίηση στον εξωτερικό καθρέπτη. Αυτή παραμένει εκεί έως ότου το όχημα απομακρυνθεί από το τυφλό σημείο. Εάν ο οδηγός ανάψει φλας ενώ το όχημα βρίσκεται στο τυφλό σημείο, η οπτική προειδοποίηση θα αρχίσει να αναβοσβήνει και θα ηχήσει ένα ακουστικό σήμα σαν προειδοποίηση για πιθανό κίνδυνο. Το σύστημα μπορεί να απενεργοποιηθεί από τον οδηγό ενώ το όχημα είναι σταματημένο.
Cross Traffic Monitor
Το σύστημα Παρακολούθησης Διέλευσης Κυκλοφορίας της Honda χρησιμοποιεί τους πίσω πλαϊνούς αισθητήρες ραντάρ που προειδοποιούν τον οδηγό για τη διέλευση οχημάτων ενώ κινείται με όπισθεν. Η κατεύθυνση ενός οχήματος που πλησιάζει προβάλλεται είτε στην οθόνη της κάμερας οπισθοπορείας ή εμφανίζεται μέσω σχετικών βελών κατεύθυνσης στο i-MID και ηχεί ένα προειδοποιητικό σήμα. Το σύστημα είναι σχεδιασμένο για να ανιχνεύει αυτοκίνητα και φορτηγά που ταξιδεύουν με ταχύτητα μέχρι 25km/h, και μπορεί να απενεργοποιηθεί από τον οδηγό ενώ το όχημα είναι σταματημένο.
Το σύστημα Παρακολούθησης Διέλευσης Κυκλοφορίας της Honda χρησιμοποιεί τους πίσω πλαϊνούς αισθητήρες ραντάρ που προειδοποιούν τον οδηγό για τη διέλευση οχημάτων ενώ κινείται με όπισθεν. Η κατεύθυνση ενός οχήματος που πλησιάζει προβάλλεται είτε στην οθόνη της κάμερας οπισθοπορείας ή εμφανίζεται μέσω σχετικών βελών κατεύθυνσης στο i-MID και ηχεί ένα προειδοποιητικό σήμα. Το σύστημα είναι σχεδιασμένο για να ανιχνεύει αυτοκίνητα και φορτηγά που ταξιδεύουν με ταχύτητα μέχρι 25km/h, και μπορεί να απενεργοποιηθεί από τον οδηγό ενώ το όχημα είναι σταματημένο.
Adaptive Cruise Control**
Το Adaptive Cruise Control επιτρέπει στον οδηγό να επιλέγει την ταχύτητα και την απόστασή του από το προπορευόμενο όχημα. Εάν αυτή πέσει κάτω από το προκαθορισμένο επίπεδο, το σύστημα επιβραδύνει αμέσως το όχημα. Εάν χρειαστεί ταχύτερη επιβράδυνση, το σύστημα προειδοποιεί τον οδηγό να φρενάρει χρησιμοποιώντας οπτικά και ηχητικά σήματα.
Collision Mitigation Braking System**
Το σύστημα παρακολουθεί την απόσταση και την τάση μείωσής της ανάμεσα στο αυτοκίνητο και το προπορευόμενο όχημα (αυτοκίνητο ή φορτηγό), προειδοποιώντας τον οδηγό για επικείμενη σύγκρουση και συμβάλλει στη μείωση της ταχύτητας πρόσκρουσης όταν η σύγκρουση είναι αναπόφευκτη.
Το Adaptive Cruise Control επιτρέπει στον οδηγό να επιλέγει την ταχύτητα και την απόστασή του από το προπορευόμενο όχημα. Εάν αυτή πέσει κάτω από το προκαθορισμένο επίπεδο, το σύστημα επιβραδύνει αμέσως το όχημα. Εάν χρειαστεί ταχύτερη επιβράδυνση, το σύστημα προειδοποιεί τον οδηγό να φρενάρει χρησιμοποιώντας οπτικά και ηχητικά σήματα.
Collision Mitigation Braking System**
Το σύστημα παρακολουθεί την απόσταση και την τάση μείωσής της ανάμεσα στο αυτοκίνητο και το προπορευόμενο όχημα (αυτοκίνητο ή φορτηγό), προειδοποιώντας τον οδηγό για επικείμενη σύγκρουση και συμβάλλει στη μείωση της ταχύτητας πρόσκρουσης όταν η σύγκρουση είναι αναπόφευκτη.
* Διατίθεται σε επιλεγμένες Εκδόσεις
** Τα City-Brake Active System και Collision Mitigation Braking System/ Adaptive Cruise Control δεν διατίθενται σε συνδυασμό μεταξύ τους
** Τα City-Brake Active System και Collision Mitigation Braking System/ Adaptive Cruise Control δεν διατίθενται σε συνδυασμό μεταξύ τους
1.6 i-DTEC
(MT) Comfort grade
|
1.8 i-VTEC
(MT)
Comfort grade
|
1.8 i-VTEC
(AT)
Comfort grade
|
|||||||||
|
4-βαλβίδες ανά κύλινδρο
|
||||||||||
Διάμετρος Χ Διαδρομή
|
mm
|
76x88
|
81 x 87.3
|
||||||||
Κυβισμός
|
cc
|
1597
|
1798
|
||||||||
Σχέση συμπίεσης
|
16
|
10.6
|
|||||||||
Μέγιστη ιπποδύναμη
|
kW/PS
|
88 / 120
|
104 / 142
|
||||||||
@ rpm
|
4000
|
6500
174
4300
|
|||||||||
Μέγιστη ροπή
|
Nm
|
300
|
|||||||||
@ rpm
|
2000
|
||||||||||
Είδος καυσίμου
|
Diesel
|
Unleaded 95
|
|||||||||
Μέγιστη ταχύτητα
km/h
|
195
|
210
|
205
|
||||||||
Επιτάχυνση 0 → 100 km/h
|
10.1
|
9.2
|
10.9
|
||||||||
Κατανάλωση
καυσίμου
Κύκλος πόλης (l/100km)
|
4.2
|
7.7
|
8.9
|
||||||||
Εκτός πόλης (l/100km)
|
3.6
|
5.3
|
5.2
|
||||||||
Μικτός κύκλος (l/100km)
|
3.8
|
6.2
|
6.5
|
||||||||
CO2 (g/km)
|
99
|
146
|
153
|
||||||||
|
|||||||||||
Τύπος κιβωτίου
|
Χειροκίνητο μηχανικό
|
Χειροκίνητο μηχανικό
|
Αυτόματο
|
||||||||
Σχέσεις μετάδοσης
|
1η
|
3.642
|
3.142
|
2.666
|
|||||||
|
2η
|
1.884
|
1.869
|
1.534
|
|||||||
|
3rη
|
1.179
|
1.303
|
1.066
|
|||||||
|
4η
|
0.869
|
1.054
|
0.76
|
|||||||
|
5η
|
0.705
|
0.853
|
0.551
|
|||||||
|
6η
|
0.592
|
0.727
|
-
|
|||||||
|
Όπισθεν
|
3.673
|
3.307
|
1.956
|
|||||||
Τελική σχέση μετάδοσης
|
3.571
|
5.333
|
4.437
|
||||||||
Συνολικό μήκος
|
mm
|
4535
|
|||||||||
Συνολικό πλάτος
|
mm
|
1770
|
|||||||||
Συνολικό ύψος
|
mm
|
1480
|
|||||||||
Μεταξόνιο
|
mm
|
2595
|
|||||||||
Απόσταση
από το έδαφος
|
mm
|
145
|
|||||||||
Χώρος αποσκευών (καθίσματα σε όρθια θέση μέχρι το ύψος
της εταζέρας)
|
litres
|
624*
|
|||||||||
Χώρος αποσκευών με τα καθίσματα αναδιπλωμένα μέχρι το
ύψος των παραθύρων (μέθοδος VDA)
|
litres
|
1116*
|
|||||||||
Χώρος αποσκευών με τα καθίσματα αναδιπλωμένα μέχρι το
ύψος της οροφής
|
litres
|
1668*
|
|||||||||
Βάρος αμαξώματος
|
kg
|
1337-1430
|
1280-1340
|
1313-1380
|
|||||||
Μέγιστο επιτρεπόμενο βάρος
|
kg
|
1890
|
1790
|
1830
|
|||||||
Μέγιστο βάρος ρυμούλκησης με φρένο/ χωρίς φρένο
|
kg
|
1400/500
|
1400/500
|
1000/500
|
|||||||
Χωρητικότητα ρεζερβουάρ
|
litres
|
50
|
|||||||||
*VDA μέγεθος (από το πάτωμα μέχρι το
παράθυρο)
Επικοινωνία :
Γιώργος Παππάς
Δ/ντής Εταιρικής
Επικοινωνίας
Αδελφοί Σαρακάκη
Α.Ε.Β.Μ.Ε.
Τηλ.: 210 348 3744 κιν: 6936
129309