Τετάρτη 12 Φεβρουαρίου 2014

Παγκόσμια παρουσίαση του Honda Civic Type R Concept στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης 2014



Το Honda Civic Type R Concept θα είναι ο πρωταγωνιστής της Honda στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης 2014, ενώ παγκόσμια παρουσίαση θα πραγματοποιήσει επίσης το Fuel Cell Electric Vehicle (FCEV) Concept, το κινητήριο σύνολο του νέου NSX και η αγωνιστική έκδοση του 2014 Civic World Touring Car Championship.




Αγωνιστική Έκδοση Δρόμου – Civic Type R Concept
Την παρουσία της Honda στο φετινό Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης θα σηματοδοτήσει η παγκόσμια πρεμιέρα του Civic Type R Concept, που δηλώνει τη στυλιστική και σχεδιαστική κατεύθυνση της πολυαναμενόμενης έκδοσης παραγωγής, η οποία θα παρουσιαστεί το 2015. Είναι ένα “αγωνιστικό αυτοκίνητο για το δρόμο” όπως το αποκαλεί η ομάδα σχεδίασης, με τολμηρό και εκφραστικό στυλ που προδίδει τις ισχυρές επιδόσεις για τις οποίες φημίζεται το Type R.

Τεχνολογία Αιχμής – FCEV Concept
Υπογραμμίζοντας τον ηγετικό ρόλο της Honda στην εξέλιξη προηγμένης τεχνολογίας, το FCEV Concept κάνει την πρώτη του Ευρωπαϊκή εμφάνιση. Κομψό και αεροδυναμικό, το Concept “δείχνει” την πιθανή στυλιστική κατεύθυνση της επόμενης γενιάς του ηλεκτρικού οχήματος κυψελών καυσίμου της Honda που θα παρουσιαστεί σε ΗΠΑ και Ιαπωνία το 2015, και θα ακολουθήσει η Ευρώπη.

Περαιτέρω εξέλιξη – Honda NSX
Ταυτόχρονα η Honda θα παρουσιάσει τη διάταξη του συστήματος κίνησης του νέου υπεραυτοκινήτου, NSX. Οι επισκέπτες της έκθεσης θα έχουν την ευκαιρία να δουν από κοντά  τον V6 κινητήρα άμεσου ψεκασμού με διπλό τούρμπο (twin turbo) σε διαμήκη διάταξη δίπλα στο καινοτόμο, υβριδικό σύστημα της Honda Sport Hybrid SH-AWD® (Super Handling All Wheel Drive™) 3 ηλεκτροκινητήρων.

Αγωνιστικό Πνεύμα – Η νέα περιβολή του 2014 Civic WTCC
Έχοντας ήδη στο ενεργητικό της τον τίτλο των κατασκευαστών στο περσινό  Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αυτοκινήτων Τουρισμού, η Honda ετοιμάζεται να αποκαλύψει τα φετινά χρώματα του 2014 Civic WTCC. Παράλληλα θα αναφερθεί στη μακροχρόνια ιστορία της στη Formula 1 αφενός με το RA271 που έτρεξε το 1964 κάνοντας το ντεμπούτο του στο Γερμανικό Grand Prix στο Nurburgring, αφετέρου με τον υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα RA168E που κυριάρχησε τη σεζόν του 1988 καταρρίπτοντας τα προηγούμενα ρεκόρ.