Σάββατο, 15 Δεκεμβρίου 2018

Οι εγγυήσεις που δίνουν σήμερα οι αντιπροσωπείες για τα μοντέλα τους στην Ελλάδα

Οι εγγυήσεις που δίνουν σήμερα οι αντιπροσωπείες για τα μοντέλα τους στην Ελλάδα


Οι εγγυήσεις σε ένα αυτοκίνητο πάντα έπαιζαν σημαντικό ρόλο στην επιλογή ενός μοντέλου για τον εκάστοτε αγοραστή. Αυτό αποτέλεσε τα προηγούμενα χρόνια σημείο αναφοράς πολλών εταιρειών που διαφήμιζαν την πολυετή εγγύηση για τα μηχανικά μέρη, τη σκουριά και το χρώμα. Σήμερα τα πράγματα έχουν αλλάξει σε μεγάλο βαθμό και το πρώτο που ζητούν οι πελάτες για να επιλέξουν ένα μοντέλο είναι οι σύγχρονες τεχνολογίες, η εύκολη προσβασιμότητα και η οικονομία καυσίμου.
Παρόλα αυτά η Kia ακόμη και σήμερα όπου οι εγγυήσεις παίζουν τον ρόλο τους σε μικρή ομάδα αγοραστών είναι η μοναδική εταιρεία που, επισήμως, δίνει 7 χρόνια εγγύηση για τα μηχανικά μέρη, δίνοντας παράλληλα 12 έτη για τη σκουριά και 5 χρόνια για το χρώμα. Ένα χρόνο λιγότερο δίνουν η Lexus με 12 έτη για σκουριά και 3 για το χρώμα, η Nissan με 6 χρόνια για τα μηχανικά μέρη, 12 για τη σκουριά και 6 για το χρώμα, η Opel με 6 χρόνια για τα μηχανικά μέρη, 12 για την σκουριά και 2 για το χρώμα και η Toyota με τα ίδια χρόνια, αλλά με 2 χρόνια για το χρώμα.
Αντίθετα μόνο δύο έτη εγγύησης στα μοντέλα τους για τα μηχανικά μέρη δίνουν οι εταιρείες Audi, BMW, Chrysler, Fiat, Lancia, Lada, Mercedes, Mini, Peugeot, Porsche, Saab, Seat, Smart, VW και Volvo.
Να επισημάνουμε, ωστόσο, ότι καμιά αντιπροσωπεία επισήμως στην Ελλάδα δεν δίνει εγγύηση την οδική βοήθεια. Φυσικά, δεν θα πρέπει να παραγνωρίσουμε και τις προωθητικές ενέργειες που κάνουν για συγκεκριμένες περιόδους ορισμένες αντιπροσωπείες προκειμένου να προσελκύσουν περισσότερους πελάτες και έχουν ως στόχο την αύξηση των ετών εγγύησης.