To
Honda CR-V 1.6 i-DTEC 4WD 160 Hp
διαθέσιμο
με αυτόματο ταχυτήτων 9 σχέσεων
Το
best-seller
της Honda
στην κατηγορία των συμπαγών SUV,
Honda
CR-V
με παγκόσμιες πωλήσεις που ξεπερνούν
τις 850.000 μονάδες ανανεώθηκε και συνδυάζει
τον υπετροφοδορούμενο κινητήρα 1.6 i-DTEC
των 160 ίππων και με αυτόματο κιβώτιο
εννέα σχέσεων. Ο
κινητήρας diesel
και το αυτόματο κιβώτιο εννέα σχέσεων
πετυχαίνουν μία απαράμιλλη αναλογία
ισχύος – εκπομπών ρύπων και προσφέρει
μία πιο ποιοτική και δυναμική οδηγική
εμπειρία.
Το
CR-V
ανήκει σε μία νέα σειρά προηγμένων και
σπορ οχημάτων της Honda,
που επιβεβαιώνουν την πρωτοποριακή
προσέγγιση της μάρκας σε μηχανολογικές
και τεχνολογικές λύσεις οι οποίες
βελτιώνουν την ποιότητα ζωής των πελατών
της. Η έκδοση με το αυτόματο κιβώτιο
ταχυτήτων εννέα σχέσεων είναι άμεσα
διαθέσιμη μέσα από το Δίκτυο των Επισήμων
Επόρων Honda
στην έκδοση Elegance
στην τιμή των 37.600€ και σύμφωνα με το
πρόγραμμα Όλα είναι Δυνατά οι υποψήφιοι
πελάτες μπορούν να το αποκτήσουν
εκμεταλλευόμενοι :
Νέα
μειωμένη τιμή κατά 2,820€ (από 40.420€ τώρα
37.600€), Δωρεάν service
(μόνο τα ανταλλακτικά), όπου καλύπτεται
η περιοδική συντήρηση όπως αυτή
εμφανίζεται μέσω του service
reminder
system
του αυτοκινήτου και περιγράφεται στο
βιβλίο συντήρησης και εγγύησης, 5 χρόνια
εγγύηση ή 150.000 χλμ., 5 χρόνια δωρεάν Οδική
Βοήθεια Honda
Assist
σε συνεργασία με την S.B.A.I. Mondial Assistance,
μόνο με 190€ το μήνα (χρηματοδοτιό
πρόγραμμα μέσω της Alpha
Bank
με ετήσιο ονομαστικό επιτόκιο 5,9% πλέον
εισφοράς 0,6%). Παράλληλα η εταιρεία
Αδελφοί Σαρακάκη Α.Ε.Β.Μ.Ε. συνεχίζει το
πρόγραμμα Honda
Family,
με το οποίο εξασφαλίζει Δωρεάν Ασφάλεια
για ένα χρόνο, σε όποιον αγοράσει
αυτοκίνητο Honda
από τη στιγμή που ο ίδιος ή κάποιος
συγγενής του Α’ ή Β’ βαθμού είναι ήδη
κάτοχος μοντέλου Honda.
Κινητήρας
160 PS
1.6L
diesel
Η
σειρά πετρελαιοκινητήρων του CR-V,
έχει ήδη αυξηθεί με την προσθήκη του
τετρακύλινδρου 1.6L
i-DTEC
160 PS
της σειράς Earth
Dreams
Technology
της Honda,
που παρουσιάστηκε για πρώτη φορά το
2013 ως 1.6 L
i-DTEC
με 120 PS.
Αυτός
ο μοναδικός για την Ευρώπη κινητήρας
αντικαθιστά τη μονάδα 2.2L
i-DTEC
diesel.
Με την υποστήριξη ενός συστήματος
υπερσυμπίεσης δύο σταδίων, προσφέρει
υψηλότερη ισχύ και καλύτερη καμπύλη
ροπής, σε συνδυασμό με κορυφαία απόδοση
και σημαντικά μειωμένες εκπομπές CO2.
Σαν αποτέλεσμα, ο νέος κινητήρας έχει
την καλύτερη αναλογία ισχύος - κατανάλωσης
που υπάρχει στην κατηγορία.
Μία
σειρά καινοτομιών μειώνουν τις απώλειες
ισχύος λόγω τριβών που στον i-DTEC
είναι 37% μειωμένες από του προκατόχου
του και αντίστοιχη με ενός βενζινοκινητήρα.
Το αποτέλεσμα είναι εξαιρετικά εντυπωσιακή
οικονομία καυσίμου 4,9 l/100km
(μικτός κύκλος).
Ο
κινητήρας αποδίδει μέγιστη ισχύ 160 PS
(αύξηση 6% από τον προηγούμενο 2.2L
diesel)
και ροπή 350 Nm,
με εκπομπές CO2
129
g/km
(βελτίωση 11% και ασυναγώνιστη από
οποιονδήποτε ανταγωνιστή με παρόμοια
ιπποδύναμη) όταν συνδυάζεται με εξατάχυτο
μηχανικό κιβώτιο.
Αυτόματο
κιβώτιο εννέα σχέσεων
Το
CR-V διατίθεται τώρα και με ένα νέο,
αυτόματο κιβώτιο εννέα σχέσεων που
αντικαθιστά το προηγούμενο πεντατάχυτο
αυτόματο. Το νέο κιβώτιο προσφέρει
πλείστα πλεονεκτήματα σε πραγματικές
συνθήκες στους Ευρωπαίους καταναλωτές.
Διαθέτει πιο ευρεία κλιμάκωση σχέσεων,
μια πολύ κοντή πρώτη σχέση που διασφαλίζει
γρήγορη και δυναμική εκκίνηση, ενώ η
μακριά μέγιστη σχέση έχει σαν αποτέλεσμα
μειωμένες στροφές του κινητήρα και κατ’
επέκταση μειωμένα επίπεδα κατανάλωσης
και θορύβων σε ταχύτητες ταξιδιού.
Με
μεγαλύτερο αριθμό σχέσεων και μειωμένη
μεταβολή στροφών κινητήρα σε κάθε αλλαγή
προσφέρει επίσης καλύτερη απόκριση
στις εντολές του οδηγού, αλλά και πιο
ομαλές αλλαγές που δίνουν την αίσθηση
μιας πιο γραμμικής και αρμονικής
επιτάχυνσης.
Ανάλογα
με την οδηγική κατάσταση – στροφές
κινητήρα και τη θέση του γκαζιού – το
νέο αυτόματο κιβώτιο εννέα σχέσεων
μπορεί ακόμα και να κατεβάζει σχέσεις
απευθείας από 9η
σε 5η
και από 7η
σε 4η,
πέρα από τα κατεβάσματα μιας ή δύο
σχέσεων. Όλα τα υπόλοιπα κατεβάσματα
ουσιαστικά παρακάμπτονται όταν απαιτείται
ένα πολλαπλό κατέβασμα για να επιτευχθεί
η επιθυμητή σχέση.
Οι
μελετημένες διαστάσεις του νέου κιβωτίου
διαμορφώνουν μία μικρότερη, ελαφρύτερη
(κατά 35 kg)
μονάδα, που επιτρέπει καλύτερη κατανομή
βάρους σε όλο το όχημα. Ο νέος κινητήρας
και το κιβώτιο μαζί ζυγίζουν 65 kg
λιγότερο από τον προηγούμενο αντίστοιχο
συνδυασμό, προς όφελος τις οδηγικής
άνεσης και απόκρισης διεύθυνσης καθώς
και της απόδοσης.
Σύστημα
REAL
TIME
AWD
Το σύστημα υδραυλικής ενεργοποίησης με δύο αντλίες της τρίτης γενιάς CR-V έχει αντικατασταθεί με ένα ηλεκτρονικό σύστημα που παρέχει ταχύτερη απόκριση όταν ανιχνευτεί απώλεια πρόσφυσης. Αυτό το ηλεκτρονικής ενεργοποίησης σύστημα ζυγίζει 17% λιγότερο (μειώνοντας το βάρος του συνολικού συστήματος κατά 16,3 kg περίπου) και ελαχιστοποιεί την εσωτερική τριβή κατά 59%. Οι βελτιώσεις βοηθούν στην περαιτέρω ελαχιστοποίηση των αρνητικών επιπτώσεων στην οικονομία καυσίμου, κάτι που χαρακτηρίζει όλα σχεδόν τα συστήματα four-wheel-drive.
Το σύστημα υδραυλικής ενεργοποίησης με δύο αντλίες της τρίτης γενιάς CR-V έχει αντικατασταθεί με ένα ηλεκτρονικό σύστημα που παρέχει ταχύτερη απόκριση όταν ανιχνευτεί απώλεια πρόσφυσης. Αυτό το ηλεκτρονικής ενεργοποίησης σύστημα ζυγίζει 17% λιγότερο (μειώνοντας το βάρος του συνολικού συστήματος κατά 16,3 kg περίπου) και ελαχιστοποιεί την εσωτερική τριβή κατά 59%. Οι βελτιώσεις βοηθούν στην περαιτέρω ελαχιστοποίηση των αρνητικών επιπτώσεων στην οικονομία καυσίμου, κάτι που χαρακτηρίζει όλα σχεδόν τα συστήματα four-wheel-drive.
Το
σύστημα Real
Time
AWD
εξακολουθεί να χρησιμοποιεί πολύδισκο
συμπλέκτη, παρόμοιο με τους συμπλέκτες
των αυτόματων κιβωτίων της Honda
για σύνδεση του κινητήριου άξονα με το
πίσω διαφορικό. Αλλά αντί των δύο
υδραυλικών αντλιών και του μηχανισμού
σφαιρικού εκκέντρου των προηγούμενων
συστημάτων, χρησιμοποιεί τώρα έναν
ηλεκτροκινητήρα, που λειτουργεί το
συμπλέκτη μέσω υδραυλικής αντλίας. Ο
ηλεκτροκινητήρας ελέγχεται από το
Intelligent
Control
System,
που επιτρέπει στο σύστημα να κατανέμει
την ισχύ βάσει των συνθηκών. Το νέο
σύστημα ανιχνεύει τις αλλαγές στις
ταχύτητες περιστροφής κάθε τροχού πολύ
ταχύτερα συγκριτικά με το παλιό σύστημα
βοηθώντας στην αποφυγή της ολίσθησης
των τροχών (σπινάρισμα), κάτι εξαιρετικά
χρήσιμο σε επιφάνειες με χαμηλό συντελεστή
τριβής όπως το χιόνι.
Δυναμική
και μοντέρνα σχεδίαση εξωτερική και
εσωτερική σχεδίαση
Όπως
και οι υπόλοιπες εκδόσεις της 4ης
γενιάς CRV
η εξωτερική σχεδίαση χαρακτηρίζεται
από την ανανεωμένη μάσκα και τους
προβολείς
. Ο προφυλακτήρας και η ποδιά αυξάνουν
το πλάτος του CR-V
υποδηλώνοντας βελτιωμένη ευστάθεια,
ενώ παράλληλα χαμηλώνουν το οπτικό
κέντρο βάρους του αυτοκινήτου.
Οι
κομψοί εμπρός προβολείς χρησιμοποιούν
ισχυρούς λαμπτήρες αλογόνου, φώτα ημέρας
LED
και φώτα τύπου προτζέκτορα HID
– χαρίζοντας στο αυτοκίνητο μία τολμηρή
φυσιογνωμία και βελτιστοποιώντας
παράλληλα την ορατότητα του δρόμου σε
συνθήκες μειωμένου φωτισμού.
Πίσω,
τα φωτιστικά σώματα LED
προσδίδουν στο CR-V
μία πιο τρισδιάστατη εμφάνιση. Επίσης
διατίθενται νέας σχεδίασης ζάντες
αλουμινίου 17- και 18-ιντσών, που συμπληρώνουν
τις εξωτερικές αναβαθμίσεις και
υπογραμμίζουν το βελτιωμένο δυναμισμό
του CR-V.
Ο
στόχος της Honda
για τη δημιουργία ενός κομψότερου και
λειτουργικότερου εσωτερικού επιτεύχθηκε
με ένα χρωμιωμένο ένθετο που εκτείνεται
σε όλο το πλάτος του ταμπλό και με τη
χρήση υλικών υψηλής ποιότητας σε βασικές
επιφάνειες. Το ταμπλό έχει σχεδιαστεί
με κριτήριο την καλύτερη ορατότητα και
πρόσβαση στη νέα οθόνη αφής επτά ιντσών
και το σύστημα Honda
Connect,
ενώ ένα συρόμενο υποβραχιόνιο (60 mm
εμπρός/πίσω) ανάμεσα στα εμπρός καθίσματα
αυξάνει την ευελιξία και άνεση.
Το
CR-V διαθέτει επίσης ένα σύστημα αναδίπλωσης
της πίσω καθισμάτων με μία κίνηση, ενώ
τα πίσω καθίσματα είναι διαιρούμενα
60/40 για να μπορούν να “πέφτουν” τελείως
τραβώντας απλά τη λαβή. Έτσι το CR-V
μεταμορφώνεται σε ένα ευέλικτο και
ευπροσάρμοστο όχημα μεταφοράς, το οποίο
παραμένει το κορυφαίο συμπαγές SUV
με χώρο αποσκευών 1648 L
με τα καθίσματα πλήρως αναδιπλωμένα
και ρεζέρβα κανονικών διαστάσεων (1669 L
με μίνι ρεζέρβα), ή 589 L
με τα καθίσματα στη θέση τους.
Το
μήκος του χώρου φόρτωσης φτάνει τα 1.570
mm,
για να μπορούν να μεταφερθούν άνετα στο
CR-V
δύο mountain
bikes
ή τέσσερα σετ μπαστουνιών του γκολφ.
Honda
Connect
infotainment
system
Το
CR-V θα περιλαμβάνει το σύστημα ήχου και
πληροφόρησης αυτοκινήτου, το Honda
Connect.
Το Honda
Connect
προσφέρει άνεση και συνδεσιμότητα εν
κινήσει, με κύρια χαρακτηριστικά τα DAB
/ FM
/ AM
και διαδικτυακό ραδιόφωνο, συνδεσιμότητα
Bluetooth,
internet
browsing,
δορυφορική πλοήγηση και κάμερα
οπισθοπορείας για το παρκάρισμα
(rear-view
parking
camera).
Το
Honda
Connect
είναι συμβατό με Android
4.0.4, το δημοφιλέστερο λειτουργικό σύστημα
για smartphone,
που χρησιμοποιεί λειτουργίες αφής
(pinch,
swipe
και tap)
– όλες με πρόσβαση από μία οθόνη αφής
επτά ιντσών.
Οδηγική
άνεση και συμπεριφορά: Άμεση απόκριση
και ανώτερα επίπεδα άνεσης στην καμπίνα
-
Η γεωμετρία των σαϊλεντμπλόκ και των αμορτισέρ βελτιώνουν την οδηγική άνεση
-
Τα εμπρός και πίσω μετατρόχια βελτιώνουν την ευστάθεια
-
Νέος λόγος υποπολλαπλασιασμού για πιο συναρπαστική οδήγηση
-
Νέα βελτιωμένα χαρακτηριστικά NVH δημιουργούν προϋποθέσεις πιο απολαυστικής οδήγησης για όλους τους επιβάτες
Το
CR-V
διαθέτει λαίσιο για καλύτερη οδική
συμπεριφορά και βελτιωμένη οδηγική
άνεση, Τα αναθεωρημένα εξαρτήματα –
που περιλαμβάνουν νέα σαϊλεντμπλόκ
εμπρός ανάρτησης, αποσβεστήρες, νέους
βραχίονες – όλα συμβάλλουν σε μία πιο
άνετη και απολαυστική οδηγική εμπειρία.
Τα
αυξημένα κατά 15 mm
εμπρός και πίσω μετατρόχια έχουν αυξηθεί,
ενώ και η μεγαλύτερη γωνία κάμπερ
συμβάλει στην ευστάθεια. Ο ελαφρύς
κινητήρας diesel
μειώνει το βάρος στους εμπρός τροχούς,
βελτιώνοντας τη συμπεριφορά στις
στροφές, ενώ το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων
εννέα σχέσεων
αναβαθμίζει επίσης σημαντικά την οδηγική
εμπειρία, χάρη στην γραμμική επιτάχυνση
λόγω της μειωμένης μεταβολής των στροφών
του κινητήρα σε κάθε αλλαγή σχέσης.
Θέλοντας
να δημιουργήσουν μία πιο ποιοτική και
ευχάριστη εμπειρία για τους επιβάτες,
οι μηχανικοί της Honda
εφάρμοσαν μία σειρά μέτρων διαχείρισης
θορύβων, κραδασμών και τριγμών (NVH).
Το μεγάλο πάχος των τσιμουχών στις
πόρτες, η μοκέτα του πατώματος, και η
εκτενής χρήση ηχοαπορροφητικών υλικών
στο ταμπλό, τις πόρτες και τις κολόνες
έχουν ως αποτέλεσμα η καμπίνα του CR-V
είναι 6% πιο αθόρυβη από του προηγούμενου
μοντέλου.
Όπως
όλα τα νέα οχήματα Honda
που πωλούνται στην Ευρώπη, το CR-V
εφοδιάζεται με premium
τεχνολογίες παθητικής και ενεργητικής
ασφάλειας που κάνουν την οδήγηση
ευκολότερη και ασφαλέστερη, προσφέροντας
παθητική ασφάλεια πέντε αστέρων σύμφωνα
με το EURO
NCAP.
8.0 Τεχνικές
προδιαγραφές
-
Όλες οι τεχνικές πληροφορίες είναι προκαταρκτικές κα υπόκεινται σε αλλαγές
-
Οι τιμές κατανάλωσης και εκπομπών CO2 αναμένουν τελική έγκριση τύπου
Αμάξωμα
και πλαίσιο
Τετράθυρο,
πενταθέσιο SUV
με αυτοφερόμενο αμάξωμα. Επιλογή από
δύο κινητήρες και δύο κιβώτια, μέσω των
συστημάτων AWD
ή 2WD
της Honda.
Κινητήρας
|
1.6
(diesel) 160Hp
|
1.6
(diesel)
|
2.0
i-VTEC (βενζίνης)
|
Τύπος
|
4
βαλβίδες
ανά κύλινδρο
|
4
βαλβίδες
ανά κύλινδρο
|
4
βαλβίδες
ανά κύλινδρο
|
Κυβισμός
|
1597
|
1597
|
1997
|
Διάμετρος
x διαδρομή
|
76.0
x 88.0
|
76.0
x 88.0
|
81.0
x 96.9
|
Λόγος
συμπίεσης
|
16.0
|
16.0
|
10.6
|
Ισχύς
|
160
PS @
4000 rpm
|
120
PS @
4000 rpm
|
155
PS @
6500 rpm
|
Ροπή
|
350
Nm @
2000 rpm
|
300
Nm @
2000
rpm
|
192
Nm @
4300 rpm
|
Κιβώτιο
Κινητήρας
|
1.6
i-DTEC
|
Αυτόματο
–
σχέσεις
|
9
|
Μηχανικό
– σχέσεις
|
6
|
Κινητήρας
|
1.6
i-DTEC
|
Μηχανικό
– σχέσεις
|
6
|
Κινητήρας
|
NP4
2.0 i-VTEC
|
Μηχανικό
– σχέσεις
|
6
|
Αυτόματο
–
σχέσεις
|
5
|
Σχέσεις
μετάδοσης
|
APD-H
1.6 6 τάχυτο μηχανικό 4WD
|
APD-H
1.6 9 τάχυτο Αυτόματο 4WD
|
APD-M
1.6 6 τάχυτο μηχανικό 2WD
|
NP4
2.0 6 τάχυτο
μηχανικό 4WD
|
NP4
2.0 6 τάχυτο
μηχανικόl 2WD
|
NP4
2.0 5 τάχυτο
Αυτόματο 4WD
|
1η
|
3.933
|
4.700
|
3.642
|
3.642
|
3.642
|
2.785
|
2η
|
2.037
|
2.842
|
1.884
|
1.884
|
1.884
|
1.684
|
3η
|
1.250
|
1.909
|
1.179
|
1.236
|
1.236
|
1.128
|
4η
|
0.928
|
1.382
|
0.869
|
0.976
|
0.976
|
0.772
|
5η
|
0.777
|
1.000
|
0.705
|
0.791
|
0.791
|
0.592
|
6η
|
0.653
|
0.808
|
0.592
|
0.647
|
0.647
|
-
|
7η
|
-
|
0.699
|
-
|
-
|
-
|
-
|
8η
|
-
|
0.580
|
-
|
-
|
-
|
-
|
9η
|
-
|
0.479
|
-
|
-
|
-
|
-
|
Όπισθεν
|
4.008
|
3.805
|
3.673
|
3.583
|
3.583
|
2.000
|
Τελική
μετάδοση
|
4.111
|
3.734
|
4.352
|
5.333
|
5.333
|
4.437
|
Ανάρτηση
και απόσβεση
Εμπρός
|
Γόνατα
MacPherson
|
Πίσω
|
Διπλά
Ψαλίδια
Ενεργούς
Γεωμετρίας
|
Σύστημα
διεύθυνσης
Τύπος
|
Κρεμαγιέρα
|
Στροφές
(από τέρμα σε τέρμα)
|
3.16
|
Κύκλος
στροφής
(στους
τροχούς)
|
11
|
Κύκλος
στροφής στο αμάξωμα (στο αμάξωμα)
|
11.8
|
Φρένα
Εμπρός
|
Αεριζόμενοι
δίσκοι
|
Πίσω
|
Δισκόφρενα
|
Ζάντες
& Ελαστικά
Διάσταση
ζάντας
|
Ελαστικά
- Εμπρός
|
Ελαστικά
- Πίσω
|
x
17-ιντσών
|
225
|
65R17
|
x
18-ιντσών
|
225
|
60R18
|
Διαστάσεις
(mm)
Εξωτερικό
|
(mm)
|
Συνολικό
μήκος
|
4.570
|
Συνολικό
πλάτος
|
2.096
(συμπερ.
εξωτερικών
καθρεπτών)
|
Συνολικό
ύψος
|
1.685
(συμπρ.
κεραίας)
|
Μεταξόνιο
|
2.630
|
Χωρητικότητες
(λίτρα)
Χώρος
αποσκευών
|
589
(καθίσματα
όρθια)
/ 1.669
(καθίσματα
αναδιπλωμένα)
|
Ρεζερβουάρ
καυσίμου
|
58
|
Βάρη
(kg)
Κινητήρας
|
APD-H
1.6
6-τάχυτο
μηχανικό 4WD
|
APD-H
1.6
Αυτόματο,
9-σχέσεων 4WD
|
APD-M
1.6
6-
τάχυτο μηχανικό 2WD
|
NP4
2.0
6-τάχυτο
μηχανικό 2WD
|
NP4
2.0
6-τάχυτο
μηχανικό 4WD
|
NP4
2.0
5-
τάχυτο αυτόματο
4WD
|
Απόβαρο
|
1630-1718
|
1658-1718
|
1545-1592
|
1460-1515
|
1521-1619
|
1543-1645
|
Μικτό
βάρος οχήματος
|
2170
|
2200
|
2100
|
1960
|
2075
|
2100
|
Επιδόσεις
και κατανάλωση
Κινητήρας
|
APD-H
1.6
6-τάχυτο
μηχανικό 4WD
|
APD-H
1.6
Αυτόματο,
9-ταχυτήτων
4WD
|
APD-M
1.6
6-τάχυτο
Μηχανικό 2WD
|
NP4
2.0
6-τάχυτο
μηχανικό 2WD
|
NP4
2.0
6-τάχυτο
Μηχανικό 4WD
|
NP4
2.0
5άχυτο
Αυτόματο
4WD
|
Τελική
ταχύτητα
(km/h)
|
202
|
197
|
182
|
190
|
190
|
182
|
Επιτάχυνση
0-100
km/h (δεύτερα)
|
9.6
|
10.0
|
11.2
|
10.2
|
10.2
|
12.3
|
Κατανάλωση
πόλης (l/100
km)
|
5.3
(17”)
5.5
(18”)
|
5.6
(17”)
6.0
(18”)
|
4.6
(17”)
4.8
(18”)
|
8.9
(17”)
9.3
(18”)
|
9.3
(17”)
9.4
(18”)
|
10.0
(17”)
10.1
(18”)
|
Κατανάλωση
καυσίμου εκτός πόλης (l/100
km)
|
4.7
(17”)
4.7
(18”)
|
4.8
(17”)
4.9
(18”)
|
4.2
(17”)
4.4
(18”)
|
6.2
(17”)
6.3
(18”)
|
6.3
(17”)
6.5
(18”)
|
6.0
(17”)
6.2
(18”)
|
Κατανάλωση
μικτού κύκλου (l/100
km)
|
4.9
(17”)
5.1
(18”)
|
5.1
(17”)
5.3
(18”)
|
4.4
(17”)
4.5
(18”)
|
7.2
(17”)
7.4
(18”)
|
7.4
(17”)
7.6
(18”)
|
7.5
(17”)
7.7
(18”)
|
Εκπομπές
CO2
στο
μικτό κύκλο (g/km)
|
129
(17”)
133
(18”)
|
134
(17”)
139
(18”)
|
115
(17”)
119
(18”)
|
168
(17”)
173
(18”)
|
173
(17”)
177
(18”)
|
175
(17”)
179
(18”)
|
Επικοινωνία
:
Γιώργος
Παππάς
Δ/ντής
Εταιρικής Επικοινωνίας
Αδελφοί
Σαρακάκη Α.Ε.Β.Μ.Ε.
Τηλ.:
210 348
3744
κιν:
6936 129309
e-mail:
gpappas@saracakis.gr